Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت:۵۵۰۰ نفر سهمیه اعزام دانش آموزان لرستانی در سال ۹۸ است که تا به امروز ۳۰۰۰ نفر از این سهمیه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده‌اند.

به گزارش ایسنا، محسن رشیدی  با اشاره به اهداف برگزاری اردوهای راهیان‌نورتوضیح داد: یکی از اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور انتقال فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت به نسل کنونی جامعه است چرا که ضروری است این فرهنگ‌ها به نسل جوان منتقل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه یکی از نیازهای امروز جامعه این است بین نسل اول انقلاب با دیگر نسل‌ها پیوندی ایجاد شود، افزود: در همین مناطق عملیاتی جنوب و غرب می‌توان این نیاز را رفع کرد چرا که دیدن  این مناطق یادآور اتفاقاتی است که در هشت سال دفاع مقدس رخ داده و نسل جوان با ارزش‌ها که مهمترین اجزای یک فرهنگ هستند و از باورهای یک ملت سرچشمه می‌گیرند آشنا می‌شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور دانش آموزی آغاز شده است، بیان کرد: ۵۵۰۰ نفر سهمیه اعزام دانش آموزان لرستانی در سال ۹۸ است که تا به امروز ۳۰۰۰ نفر از این سهمیه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده و مابقی  افراد تا پایان بهمن ماه اعزام می‌شوند.

رشیدی به اعزام دانشجویی و خانوادگی در اولویت‌های بعدی نیز اشاره کرد و گفت: مرحله دوم اعزام کاروان‌های راهیان نور، اعزام دانشجویان لرستانی است که از ۱۵ اسفند ماه آغاز می‌شوند. همچنین در بخش اعزام عمومی خانواده‌های لرستانی می‌توانند با سفر به مناطق عملیاتی جنوب از ظرفیت‌های که سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در این مناطق  آماده کرده، استفاده کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: راهيان نور دفاع مقدس دانش آموز لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۸۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بادرود گفت: از ابتدای سال تحصیلی، این دانش آموزان آموزه‌های دینی و اسلامی را فرا گرفتند و با رسیدن به سن تکلیف ملزم هستند واجبات را انجام دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمدرضا عملی افزود: این جشن با هدف مرور فعالیت‌های قرآنی و دینی و ثبت خاطره ماندگار برای آغاز بندگی دانش آموزان برگزار شد.
وی گفت: دکلمه خوانی، اجرای سرود همگانی و برنامه‌های شاد و مفرح از دیگر برنامه‌های این آئین بود.

دیگر خبرها

  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند؟
  • شرکت بیش از ۲ هزار دانش آموز قشمی در طرح قرآنی مسطورا
  • اعلام جزئیات اعزام زائران لرستانی حج عمره به سرزمین وحی
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • جشن تکلیف دختران دانش آموز همدانی
  • اعزام بیمار از خارگ با یک بالگرد عملیاتی انجام شد