Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این فصل از رقابتهای لیگ برتر والیبال هرمزگان تیم های کانون رضو اسپرت بندرعباس، متحد رودان، بسیج شمیل حاجی آباد، هیات والیبال فین و فانوس دریا تیاب میناب با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

 در هفته نخست این رقابتها تیم متحد رودان ۳ بر صفر هیات والیبال فین را شکست داد و تیم کانون رضو اسپرت بندرعباس در سه ست پیاپی میزبان خود بسیج شمیل حاجی آباد را مغلوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات والیبال هرمزگان یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابتهای امسال طی هشت هفته شامل چهار دور رفت و چهار دور برگشت برگزار می شود.

فریدون الهامی بیان داشت: پس از پایان هفته هشتم ، ٤ تیم برتر راهی مرحله پلی آف شده که به صورت ( اول-چهارم) و (دوم-سوم) با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا تکلیف فینالیست رقابتها و تیم های حاضر در دیدار رده بندی مشخص گردد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری رقابتهای استانی در شناسایی استعدادها، گفت: هیات والیبال هرمزگان برای موفقیت بیشتر در انجام امور، برنامه محوری را در دستور کار قرار داده و محورهای آموزش، برگزاری مسابقه و استعدادیابی از مهم ترین برنامه های این هیات است.

در رقابتهای فصل گذشته لیگ برتر والیبال هرمزگان، تیم ستارگان زرین بندرعباس به عنوان قهرمانی دست یافت.

هم اکنون حدود دو هزار والیبالیست به صورت سازمان یافته در استان هرمزگان در این رشته ورزشی فعال هستند.

برچسب‌ها والیبال هرمزگان ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: والیبال هرمزگان ورزشی والیبال هرمزگان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۸۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر

طی روز‌های گذشته امتیاز تیم لیگ برتری والیبال هورسان رامسر به فروش رسید؛ و این تیم امروز به طور رسمی کناره گیری خود را برای فصل آینده لیگ برتر والیبال به فدراسیون والیبال اعلام کرد.

لازم به ذکر است امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر به تیم سایپا تهران به فروش رسید.

تهران پس از سال‌های طولانی چهار نماینده در فصل جاری لیگ برتر والیبال خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • هیات اقتصادی و تجاری هرمزگان عازم چین می‌شود
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان
  • ارزش بار هوایی ۳۵ درصد بازار حمل و نقل است
  • ساخت و بازسازی 42۰۰ قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس
  • توقیف ۳۹ خودروی شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۳۹ خودرو شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان