Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی خواستار تشکیل کمیته حقیقت یاب برای بررسی پرداخت یارانه به ۶۰میلیون نفرایرانی شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، امیر خجسته در ادامه جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه۲۴آذر ) مجلس شورای اسلامی در تذکری،گفت: دولت بعد از گرانی بنزین اعلام کرد که به 60 میلیون نفر یارانه پرداخت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی ما به حوزه انتخابیه می‌رویم عده‌ کثیری می‌گویند این یارانه پرداخت نشده است. تنها تعداد کمی گفتند که این یارانه پرداخت شده، چرا قول می‌دهیم و عمل نمی‌کنیم؟

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ هیات رئیسه مجلس  یک کمیته حقیقت یاب یا یک هیات پارلمانی برای بررسی وضعیت واریز یارانه‌ها تشکیل دهند.

غلامعلی جعفرزاده ایمنی آبادی نیزدر تذکری در جلسه امروز مجلس گفت: اخیرا سریالی تحت عنوان وارش از صدا و سیما پخش می‌شود که در آن مرتبا به مردم گیلان و خطه شمال توهین می‌کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت:‌در شرایط سختی قرار داریم و از حیث موضوع بنزین مردم ناراحت بوده و مشکلات امنیتی برای کشور ایجاد شده است. به همین دلیل هر اقدامی که موجب افزایش نارضایتی شود و مردم را به خیابان‌ها بکشاند قطعا عمدی در آن است.

وی تاکید کرد: مردم تجمع کردند و ما درخواست کردیم این سریال که سراسر توهین به مردم گیلان است متوقف شود؛ لازم است هیات رئیسه مجلس دستور دهد که کمیسیون فرهنگی مجلس به موضوع ورود کند. می‌گویند سریال 36 قسمت است و قرار است در قسمت‌های پایانی خوب شود در واقع 35 قسمت بدترین الفاظ و توهین‌ها به مردم رشت، شمال و گیلان بگویند که قرار است قسمت‌های آخر خوب شود./

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد قرآن کریم استان بوشهر خبرگزاری شبستان شیراز قرآن فعالیت های مسجدی طرح ملی فهما کمیته حقیقت یاب خجسته مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۸۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد در چهل و پنجمین نشست کمیسیون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران گفت: با توجه به اهمیت خلاقیت و نوآوری، پیشنهادِ تشکیل کمیته خلاقیت و نوآوری ذیل دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی و منابع انسانی کلانشهرها ارایه شد و مورد تصویب قرار گرفت.

 

جمال حسن بارانی افزود: کمیسیون معاونان برنامه ریزی کلانشهرهای کشور طی یک روز برگزاری به بررسی گزارش اقدامات کمیسیون و کمیته‌ های زیرمجموعه آن شامل: بررسی قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور، بررسی مصوبه ساماندهی نیروهای شرکتی و بررسی پیشنهاد تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری با مسئولیت شهرداری مشهد مقدس پرداخت.

 

دیگر خبرها

  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • روزهای جلسات علنی مجلس تغییر کرد +جزئیات
  • کالابرگ اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟
  • جامعه در انتظار تصویب قانون جامع حجاب