Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@05:10:19 GMT

سیاوش طاهرخانی شهردار قزوین شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۸۹۴۱

سیاوش طاهرخانی شهردار قزوین شد

سیاوش طاهرخانی روز یکشنبه با حکم وزیر کشور به عنوان شصت و سومین شهردار قزوین منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ در حکم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور برای شهردار جدید قزوین آمده است: امیدوارم با استعانت از پروردگار یکتا و با درنظر گرفتن صرفه و صلاح شهر و توزیع عادلانه خدمات و امکانات در مناطق، مراقبت در انضباط مالی، مطالعه و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و کوشش در ایجاد محیط سالم شهری و به کارگیری خلاقیت و نوآوری در اداره امور شهر، نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات و مطالبات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و سیاست‌های دولت تدبیر و امید میسر گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به موجب تبصره (۳) ماده (۸۰ ) قانون تشکیلات، وظایف و انتخاب شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران؛ انتصاب شهرداران در شهرهای با جمعیت بیشتر از ۲۰۰ هزار نفر و مراکز استان بنا به پیشنهاد شورای شهر و با حکم وزیر کشور صورت می‌گیرد.

طاهرخانی سی ام مهر ماه سال جاری از سوی اعضای شورای اسلامی شهر قزوین به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد.

فرمانداری تاکستان و مدیرکلی مالی استانداری قزوین از جمله سوابق اداری شهردار جدید قزوین است.

محمد درافشانی پیش از این (از ابتدای مرداد امسال)  و به دنبال  استعفای علی صفری شهردار قبلی به عنوان سرپرست شهرداری قزوین مشغول به خدمت بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اعضای شورای اسلامی شهر خلاقیت شهرداری نظام مقدس جمهوری اسلامی وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۸۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه ۲۷۰۰ میلیاردی شهرداری گرگان تصویب شد

شهردار گرگان گفت: در جلسه امروز شورای اسلامی شهر گرگان، بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان مصوب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سیدمحمدرضا سیدالنگی عصر امروز در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شورای شهر گرگان اظهار داشت: عصر امروز در آخرین جلسه امسال شورای اسلامی شهر بودجه سال 1403 شهرداری گرگان و سازمان‌های تابعه به اتفاق آرای اعضای پارلمان محلی به تصویب رسید.

وی افزود: پس از جلسات متعدد کارشناسی بودجه سال پیش‌رو با 2700 میلیارد تومان مصوب شده که 1500 میلیارد تومان برای بخش جاری، 1150 میلیارد تومان برای بخش عمرانی و 50 میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی‌های مالی(وام) اختصاص دارد.

شهردار گرگان تصریح کرد: بودجه سال آینده نسبت به سال قبل باتوجه به در نظر گرفتن متمم بودجه، رشد حدود 30 درصدی را نشان می‌دهد. مشارکت و مطالبه‌گری مردم در محلات، خدمات‌رسانی شهرداری و دیگر دستگاه‌ها را تسهیل و تسریع خواهد کرد.

سیدالنگی همچنین تأکید کرد که در سال آینده اقدامات شهرداری گرگان در سطح محلات با محوریت مساجد هر محله پیگیری و انجام خواهد شد.

انتهای پیام/581

   

دیگر خبرها

  • بودجه ۲۷۰۰ میلیاردی شهرداری گرگان تصویب شد
  • همایش جایزه ملی شهریار به مناسبت روز شهردار 
  • شکست رکورد مخاطب سینما در سال ۱۴۰۲
  • تعهدات راه و شهرسازی برای مسکن مهر دماوند عملی نشده است
  • تجلیل استاندار یزد از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر
  • کلاف سردرگم انتخاب شهردار در نسیم شهر/انتظار۱۰ماهه پایان می یابد؟
  • امحای ۵۰۰ دیوارنوشته در قزوین
  • برگزاری نخستین رویداد انتخاب شهردار برتر در خراسان رضوی
  • شهردار جدید بادرود منصوب شد
  • اعلام جزئیات احداث زیرگذر میدان سپاه