Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@19:54:11 GMT

با بدترین کلمات عبور سال ۲۰۱۹ آشنا شوید

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۸۹۹۰

با بدترین کلمات عبور سال ۲۰۱۹ آشنا شوید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فوربس، محققان موسسه «نرد پس» که برنامه ای برای مدیریت کلمات عبور عرضه کرده اند، با بررسی کلمات عبور مورد استفاده کاربران فهرستی از محبوب ترین کلمات عبور ناایمن را منتشر کرده اند.

این محققان که یک پایگاه داده متشکل از ۵۰۰ میلیون کلمه عبور در اختیار دارند، از اطلاعات مربوط به پایگاه های داده هک شده نیز برای افزایش دقت بررسی خود استفاده کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه کلمه عبور برتری که توسط بیش از شش میلیون و سیصد هزار نفر از کاربران مورد استفاده قرار گرفته اند بسیار ناایمن هستند و «نرد پس» از کاربران خواسته تا به هیچ وجه از آنها استفاده نکنند. این سه کلمه عبور عبارتند از ۱۲۳۴۵، ۱۲۳۴۵۶ و ۱۲۳۴۵۶۷۸۹.

دیگر کلمات عبور ناایمن محبوب در فهرست یادشده عبارتند از test۱، password، ۱۲۳۴۵۶۷۸، zinch، g_czechout، asdf و qwerty.

در ردیف ۱۱ تا ۲۰ این فهرست هم کلمات عبوری مانند ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۰، ۱۲۳۴۵۶۷، Aa۱۲۳۴۵۶، iloveyou، ۱۲۳۴، abc۱۲۳، ۱۱۱۱۱۱، ۱۲۳۱۲۳، dubsmash و test قرار دارند. برای مطالعه کامل این فهرست به این آدرس مراجعه کنید.

کد خبر 4798349

منبع: مهر

کلیدواژه: امنیت سایبری تهدیدات سایبری هکرها تحقیقات علمی امنیت اطلاعات نوآوری فناوری فضایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فناوری نانو فیس بوک شرکت دانش بنیان ربات موبایل گوگل محمد جواد آذری جهرمی زیست فناوری ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۸۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدترین باخت سرمربی الهلال رقم خورد

 الهلال چهارشنبه شب در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین قرار گرفت با نتیجه ۲-۴ شکست خورد.

این باخت که به رکورد ۳۴ پیروزی متوالی الهلال پایان داد، چهارمین شکستی است که الهلال در دو دوره سرمربیگری ژرژ ژسوس و طی ۷۰ بازی تجربه کرده است.

الهلال در هفته سیزدهم فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ لیگ عربستان و در اولین دوره حضور ژسوس، برای اولین بار با این سرمربی پرتغالی شکست خورد. این شکست با نتیجه ۲-۱ و مقابل الحزم اتفاق افتاد.

آبی‌پوشان سپس در دومین دوره سرمربیگری ژسوس، در مرحله گروهی جام ملک سلمان با نتیجه ۲ بر ۳ مغلوب السد قطر شدند و در ادامه در فینال همان تورنمنت با نتیجه ۱ بر ۲ برابر النصر شکست خورد.

الهلال شب گذشته برای اولین بار در مجموع دو دوره مربیگری ژسوس، با اختلاف دو گل شکست خورد و همچنین برای اولین بار در یک بازی ۴ گل دریافت کرد.

لازم به ذکر است که اولین دوره حضور ژسوس در الهلال از جولای ۲۰۱۸ تا ژانویه ۲۰۱۹ بود و او در مجموع در ۲۱ مسابقه هدایت این تیم عربستانی را بر عهده داشت.

ماموریت فعلی ژسوس نیز از ژوئیه ۲۰۲۳ آغاز شده و تا کنون ادامه دارد. این سرمربی پرتغالی در این مدت در ۴۹ روی نیمکت الهلال حضور داشته است.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • انتقاد فان باستن از برناردو سیلوا: او بدترین ضربه پنالتی ممکن را زد
  • بدترین باخت سرمربی الهلال رقم خورد
  • قطع انشعاب ساختمان‌های ناایمن در پایتخت
  • ثبت رکورد جدید برای سفرهای هوایی چین
  • پیروزی 4-1 لیورپول مقابل پورتو و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (17 آوریل، 2019) / فیلم
  • ساختمان‌های ناایمن پلمب می‌شوند
  • ساختمان های ناایمن در کدام منطقه تهران قرار دارند؟
  • محدوده بازار تهران رکورددار ساختمان‌های ناایمن
  • نظر علی مطهری درباره بهشت زوری
  • انتقاد علی مطهری از رواج کلمات بیگانه در تلویزیون و تابلوهای شهری /دولت اسلامی فقط مسئول معیشت مردم نیست