Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین شریعتمداری، درباره افزایش توان موشکی کشور اظهار داشت: در دنیایی که همه علیه جمهوری اسلامی ایران قداره می‌کشند نمی‌توانیم دست روی دست بگذاریم و نظاره‌گر باشیم. باید توان نظامی خود را افزایش دهیم و موشک‌هایمان که امروزه از برد بلند برخوردار بوده و نقطه‌زن نیز هستند یکی از ده‌ها عامل بازدارنده در مقابل دشمنانی است که علیه انقلاب و مردم و نظام اسلامی به تخاصم ایستاده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به حضور آمریکا در منطقه اشاره کرد و افزود: مقامات آمریکایی انکار نمی‌کنند که برای مقابله با ایران اسلامی در منطقه حضور دارند، بنابراین طبیعی است که مراکز نظامی و استراتژیک آمریکا را اهداف احتمالی خود بدانیم تا چنانچه دست به اقدام خصمانه‌ای زدند پاسخ پشیمان‌کننده‌ای دریافت کنند و ما به لطف خدا و همت دانشمندان و رزمندگانمان از این توان برخورداریم.

وی گفت: آمریکا در منطقه گروگان ماست، ولی کانون‌های استراتژیک آن منحصر به منطقه نیست، بنابراین باید قدرت پاسخگویی ما نیز محدود به منطقه نباشد. موشک‌های دور‌برد و نقطه‌زن ما این امکان را فراهم آورده‌اند.

شریعتمداری با بیان اینکه دشمنان به‌دنبال تضعیف صنایع موشکی و کاهش حضور ما در منطقه هستند، خاطرنشان کرد: آن‌ها می‌خواهند ایران را تبدیل به لقمه‌ای کنند تا به‌راحتی قابل بلعیدن باشد.

منبع: کیهان

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی حسین شریعتمداری افزایش برد موشک های ایران موشک های نقطه زن ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۹۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: استقرار موشک‌های آمریکا در فیلیپین، تهدیدی برای امنیت جهانی است

آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در واشنگتن در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: استقرار موشک‌های میان برد آمریکا در فیلیپین، برای امنیت بین‌المللی به یک روز سیاه تبدیل خواهد شد.

وی از آمریکا خواست برای اطمینان از حفظ امنیت و ثبات جهانی از سیاست‌های روسیه پیروی کند و افزود: در غیر این صورت، تمام مسئولیت افزایش تنش در جهان بر عهده واشنگتن خواهد بود.

آمریکا و فیلیپین رزمایش‌های مشترکی با نام سالکنیب ۲۴ برگزار می‌کنند که در طول این رزمایش، نیرو‌های آمریکایی برای اولین بار سامانه موشکی میان برد (MRC) خود را در شمال لوزون در فیلیپین مستقر خواهند کرد.

پیش از این ژنرال چارلز فلین، فرمانده نیرو‌های آمریکایی مستقر در منطقه جنوب شرق آسیا گفته بود که کشورش در حال برنامه‌ریزی برای استقرار موشک‌های میان برد در آسیا برای بازدارندگی چین است.

طبق پیمان نیرو‌های هسته‌ای میان‌برد (INF) که در سال ۱۹۸۷ بین شوروی و آمریکا امضا شد، واشنگتن نمی‌تواند موشک‌های بالستیک و کروز با برد ۵۰۰ تا ۵۵۰۰ کیلومتر را در جنوب شرقی آسیا مستقر کند. آمریکا در سال ۲۰۱۹ از این معاهده خارج شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • بیانیه ضدایرانی آمریکا و متحدانش برای تقویت روحیه رژیم صهیونیستی
  • دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح، خلع سلاح شده است
  • معاون رییس جمهور: دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح ،خلع سلاح شده است
  • استقرار موشک‌های آمریکا در فیلیپین، تهدیدی برای امنیت جهانی است
  • روسیه: استقرار موشک‌های آمریکا در فیلیپین، تهدیدی برای امنیت جهانی است
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: کشتی‌هایمان را از خلیج عدن تا دهانه سوئز اسکورت می‌کنیم
  • جوکار: عملیات «وعده صادق» قدرت موشکی جهان اسلام را نشان داد
  • آمریکا باید از ‌آب‌های خلیج فارس خارج شود
  • جمهوری اسلامی برای منطقه نعمت است
  • اسرائیل دست از پا خطا کند با هزاران موشک در هم کوبیده می‌شود