Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@15:08:33 GMT

اجرای طرح عملیاتی اطفاء حریق در ناحیه دو منطقه 13

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۹۲۰۷

اجرای طرح عملیاتی اطفاء حریق در ناحیه دو منطقه 13




به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 13 ، مرتضی رحمان زاده ، شهردار منطقه 13 گفت : با توجه به اهداف و سیاست های شهردار تهران مبنی بر سازمان دهی امور از محلات و نواحی شهر و حضور میدانی شهرداران نواحی به عنوان نخستین خط ارتباطی شهرداری با مردم برای دستیابی به توسعه پایدار شهر و همچنین توجه به موضوع محیط زیست ، طرح عملیاتی اطفاء حریق با هدف آمادگی پرسنل و شهروندان در مقابله با حوادث انسان ساز و غیر قابل پیش بینی و ایجاد هماهنگی بیشتر با سازمان ها و نهاد های تخصصی در ساختمان شهرداری ناحیه دو منطقه 13 برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وی افزود : بر اساس سناریوی مانور، آتش سوزی در شهرداری ناحیه دو در اثر اتصالی سیم برق آغاز و در پی اعلام وضعیت اضطراری از سوی شهرداری ناحیه دو به اعضای ستاد مدیریت بحران و قطع شریان های حیاتی ، نسبت به اطفای حریق و امداد و نجات مصدومین اقدام شد.


شهردار منطقه 13 حفاظت از محیط زیست را ماهیت و رویکرد اصلی این مانور اعلام کرد و اظهار داشت : در این مانور که با همکاری ستاد پیشگیری و مدیریت بحران منطقه 13 ، اورژانس شرق تهران ، ایستگاه 31 آتشنشانی و اداره محیط زیست منطقه صورت گرفت ، استاندارد های زیست محیطی رعایت شد.


وی ادامه داد : علاوه بر عملیات اطفای حریق و امداد و نجات مصدومین ، دود ناشی از حریق در این مانور کنترل شد تا ضمن حفاظت از جان پرسنل و شهروندان نسبت به عدم انتشار دود به محیط اطراف جلوگیری شود.


شهردار منطقه با اشاره به اهداف برگزاری این طرح عملیاتی مبنی بر ایجاد هماهنگی بیشتر با سازمان ها و نهاد های تخصصی ، ارزیابی پرسنل ناحیه در برابر بحران های غیر قابل پیش بینی و نحوه استفاده و کاربرد شیوه های جدید مدیریت بحران منطقه تصریح کرد : در نظر داریم این گونه مانور ها و طرح های عملیاتی را در دیگر نواحی منطقه اجرایی کنیم.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۹۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد «جهش تولید محیط زیست محور» تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حلیا سادات حسینی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ و همچنین سیاست‌های موجود در زمینه محیط زیست در حوزه مشارکت‌های مردمی گفت: اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، مردمی سازی محیط زیست را در اولویت کاری خود قرار خواهد داد.

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در راستای نام گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری از تشکیل ستاد «جهش تولید محیط زیست محور» در این اداره کل، خبر داد و گفت: اعضا این ستاد متشکل از شرکت‌های دانش بنیان، نهادهای مرتبط، دبیران محیط زیست مناطق ۲۲ گانه و همکاران اداره کل محیط زیست خواهد بود، که با تشکیل این ستاد و اقدامات مرتبط با محیط زیست، منشأ اتفاقات خیر و اثر گذار در حوزه محیط زیست شهری خواهیم بود.

حسینی در ادامه جلسه به بحث پویایی و انگیزه کاری در محیط کار پرداخت و گفت: در زمینه سیاست گذاری برنامه‌های ابلاغی در بدنه شهرداری به مناطق ۲۲ گانه، خلاقیت و نوآوری از ارکان مهم کاری است که باید، نظارت مستمر و پیگیری برنامه‌ها، ضمیمه این موضوع شود، تا بیشترین اثرگذاری و نتیجه مطلوب حاصل شود.

حسینی در پایان جلسه از برگزاری «جشنواره عملکرد محیط زیست شهری» در سال جدید خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف ارائه عملکرد محیط زیست شهرداری تهران و تعامل و استفاده از نیروهای مردمی در حوزه محیط زیست برگزار خواهد شد و زمان و جزئیات آن، متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبر 6081213 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • اطفاء حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) با نجات یک مصدوم(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • مبارزه با جوندگان شهری با راهکار‌های جدید شهرداری مشهد
  • ابلاغ منشور اهداف و برنامه های عملیاتی HSE سازمان بنادر و دریانوردی
  • بیمارستان‌های شهر قم ملزم به دریافت پروانه ایمنی هستند
  • ستاد «جهش تولید محیط زیست محور» تشکیل می‌شود
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ فروردین
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک
  • ساختمان‌های تهران سبز می‌شوند
  • تشکیل برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری شیراز تا سال ۱۴۰۴