Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@09:19:33 GMT

کشف ۶۵۷ کیلوگرم تریاک در استان تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۹۲۴۹

کشف ۶۵۷ کیلوگرم تریاک در استان تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۶۵۷کیلوگرم تریاک در دو عملیات و دستگیری سه تن در این زمینه خبر داد.

سرهنگ محمد بخشنده در گفت‌وگو با ایسنا در باره یکی از این عملیات‌ها باره اظهار کرد: چندی پیش اطلاعاتی رسید مینی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور مقداری مواد مخدر خریداری و در مخفیگاهش واقع در شهریار پنهان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تحقیقات پلیسی در این زمینه آغاز شد و طبق بررسی‌ها مشخص شد که اطلاعات به‌دست آمده صحیح است گفت: در همین زمان مشخص شد که متهم علاوه بر اینکه مقدار موادمخدر در مخفیگاهش پنهان کرده است، قصد دارد در فرصت مناسبی مواد مخدر خریداری شده را به شهر تهران منتقل کند و بفروشند. پس از آن نتیجه به‌دست آمده از تحقیقات در اختیار مقام قضائی قرار گرفت، دستور دستگیری متهم و بازرسی از مخفیگاهش به دست آمد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: با صدور دستور مقام قضایی تیمی از ماموران عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت به شهر شهریار اعزام و مخفیگاه متهم را در شهرستان شهریار شناسایی و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار دادند. مراقبت های ویژه پلیسی ادامه داشت تا اینکه روز ۲۰ آذرماه ماموران اعزامی پس از اینکه از حضور قاچاقچی مواد مخدر در مخفیگاهش، اطمینان حاصل کردند برای دستگیری وی وارد عمل شدند.

سرهنگ بخشنده ادامه داد:‌ ماموران اعزامی در یک عملیات پلیسی مشترک با پلیس شهریار، سوداگر مرگ را دستگیر و در بازرسی از آن محل، مقدار ۲۵۲ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف کردند. همچنین تحقیقات پلیسی در خصوص این پرونده نیز ادامه دارد جزئیات پرونده ادامه دارد.

وی در ادامه درباره پرونده دیگری که طی آن حدود ۴۰۵ کیلوگرم تریاک کشف شده است، گفت: در این پرونده هم با به دست آمدن اطلاعاتی درباره ترددهای مشکوک دو تن از مالکان یک سوله‌ حوالی خیابان خاوران، بررسی موضوع در دستورکار گرفت و مشخص شد این افراد هنگام تاریکی هوا کالاهایی را جابه‌جا می‌کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اضافه کرد این سوله تحت مراقبت های ویژه ماموران معاونت پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت و طی آن مشخص شد در این مکان افراد مشکوکی تردد دارند و در ساعات پایانی شب و نیمه های شب با استفاده از تاریکی هوا، کالاهایی را در سوله تخلیه یا بارگیری می‌کنند، بنابراین نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار داده شد و دستور دستگیری متهمان و بازرسی از انباری اخذ شد.
سررهنگ بخشنده با تاکید بر اینکه مراقبت های ویژه ادامه داشت تا اینکه ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر ساعت ۱۶ روز سه شنبه ۲۰ آذرماه با اطمینان حاصل کردند که مالکان سوله داخل انبار حضور دارند گفت: پس از آن ماموران برای دستگیری متهمان و بازرسی از داخل سوله وارد عمل شدند. در این عملیات دو سوداگر مرگ دستگیر و مقدار ۴۰۵ کیلو تریاک از آن محل کشف شد.


بخشنده در پایان با بیان اینکه هر دو متهم به همراه مواد مخدر کشف شده به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر مختلف انتقال یافت، گفت: کشف جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ترياك رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر دستگيري تهران شهريار مواد مخدر قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۹۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ تهران

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اظهار کرد: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ و برخورد ویژه با عوامل و عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر و روانگردان در تهران، ماموران عملیات ویژه این پلیس با انجام اقدامات پلیسی گسترده دریافتند، یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر که از محکومان تحت تعقیب است به بهانه کرونا از زندان مرخصی و دیگر به زندان مراجعه نکرده است و با تشکیل یک باند اقدام به توزیع گسترده مواد مخدر در جنوب پایتخت می‌کند.

وی افزود: از همین رو با گسترش چتر اطلاعاتی مخفیگاه متهم شناسایی و تردد متهم تحت کنترل در آمد و مشخص شد که خبر دریافتی صحت داشته و تعدادی افراد مشکوک به مخفیگاه متهم در حال تردد هستند. 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: پس از هماهنگی با مقام قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از این مکان ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد.

سرهنگ باباپور از موفقیت کامل ماموران در انجام این عملیات خبر داد و ابراز داشت: متهم پس از تکمیل تحقیقات پلیسی در اختیار دستگاه قضائی قرار گرفت.

وی در پایان گفت: امیدواریم با دستگیری متهم که از قاچاقچیان و از اعضای اصلی توزیع مواد مخدر در جنوب پایتخت بود بستر‌های آلودگی جوانان به اعتیاد و مواد مخدر کمتر و کمتر شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • کشف مواد مخدر در کرمان
  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • جزئیات دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ تهران
  • بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر
  • کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر استان بوشهر
  • دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک