Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@20:03:06 GMT

دستور برلوسکونی به گالیانی برای خرید ابراهیموویچ!

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۹۲۷۴

دستور برلوسکونی به گالیانی برای خرید ابراهیموویچ!

مالک سابق باشگاه میلان به نایب رئیس تیم جدید تحت تملکش دستور داده که برای خرید مهاجم سوئدی روسونری دست به کار شود. ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آدریانو گالیانی نایب رئیس باشگاه دسته سومی مونتزای ایتالیا دستور داده است که برای خرید زلاتان ابراهیموویچ اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیموویچ که این روزهای زمزمه بازگشتش به میلان شنیده می‌شود، دو هفته دیگر با تیم لس‌آنجلس گلکسی قرارداد دارد و بعد از آن به بازیکن آزاد تبدیل می‌شود.

او در فاصله سال‌های 2010 تا 2012 در روسونری توپ می‌زد و با این تیم که در آن زمان تحت مالکیت برلوسکونی قرار داشت، فاتح سری A شد. روز گذشته (شنبه) برلوسکونی در مراسمی گفت که امیدوار است ابراهیموویچ دوباره به او ملحق شود و به نظر می‌رسید که این حرف او صرفاً جنبه مزاح داشته باشد. آدریانو گالیانی، دستیار مورد اعتماد برلوسکونی اما اعلام کرد که برلوسکونی به او دستور داده برای خرید ایبرا به این بازیکن 38 ساله دست به کار شود.

گالیانی در این باره به نشریه کوریره دلاسرا گفت: بعد از آنکه رئیس برلوسکونی به من دستور داد برای خرید ابراهیموویچ دست به کار شوم، به مینو رایولا (مدیر برنامه‌های ابراهیموویچ) یک پیشنهاد دادم. او به من پیشنهاد کرد خودم مستقیماً با زلاتان صحبت کنم و به همین دلیل من به او پیشنهاد قراردادی دو سال و نیمه ارائه کردم. به او گفتم «به ما ملحق شو و 6 ماه در سری C بازی کن و فصل بعد در سری B بازی خواهی کرد و 2 سال دیگر هم همراه با هم به سری A می‌رویم.»

ابراهیموویچ: ارزشمندترین بازیکن فعلی جهان امباپه است/ بازی‌‌های رونالدوی واقعی را تماشا می‌کردم

با توجه به پیشنهادهای بهتری که ابراهیموویچ از تیم‌هایی مانند میلان، رم، ناپولی و بولونیا دارد، به نظر نمی‌رسد که برلوسکونی و دار و دسته‌اش شانس زیادی برای استخدام دوباره این ستاره سوئدی داشته باشند.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سیلویو برلوسکونی زلاتان ابراهیموویچ میلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیلویو برلوسکونی زلاتان ابراهیموویچ میلان سیلویو برلوسکونی زلاتان ابراهیموویچ میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۹۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آاس رم ۲ - آث میلان ۱؛ پیروزی بزرگ برای آقای گلادیاتور

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # آ اس رم ، آث میلان سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • پیولی: کیفیت تغییر نتیجه مقابل رم را نداشتیم
  • خلاصه بازی آاس رم ۲ - آث میلان ۱؛ پیروزی بزرگ برای آقای گلادیاتور
  • عکس‌| جشن دونفره سردار آزمون با ستاره آرژانتینی رم
  • خلاصه بازی آاس رم ۲-۱ میلان (لیگ اروپا - 2023/24)
  • گل متئو گابیا به رم (رم 2-1 میلان)
  • گل زیبای پائولو دیبالا به میلان (رم 2-0 میلان)
  • گل جانلوکا مانچینی به میلان روی ریباند ضربه دیدنی لورنتزو پلگرینی (رم 1-0 میلان)
  • پایان مسابقات فوتسال جام رمضان خوی
  • نخستین هت تریک زلاتان ابراهیموویچ در سری آ ایتالیا (17 آوریل، 2005) / فیلم
  • نوستالوژی؛ کنترل توپ دیدنی رونالدینیو در تمرین میلان / فیلم