Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@01:27:29 GMT

رونمایی از «یلدای من» شب یلدا در گالری آوای هنر

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۹۳۰۷

رونمایی از «یلدای من» شب یلدا در گالری آوای هنر

نمایشگاه گروهی آبرنگ «یلدای من از دریچه‌ای نو» هم‌زمان با شب یلدا، عصر جمعه ۲۹ آذرماه در گالری آوای هنر افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نمایشگاه گروهی آبرنگ «یلدای من از دریچه‌ای نو» حاصل هنرمندی «بهمن نیکو» و جمعی از هنرجویان، هم‌زمان با شب یلدا، عصر جمعه ۲۹ آذرماه در گالری آوای هنر افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه آثاری از دریا آذری، پریسا اصغری، مینا امیری، فرشته احرابی فرد، مهرنوش اولیائی، معصومه پناهی، نژلا پناهی، خورشید حجازی، شیرین حکیم، آرزو خجسته فر، مریم خلدانی، نازنین خوش لهجه، مهسا دادفر، رومینا سرابی، شهناز سلیم زاده، شیما سواد کوهی، نفیسه سیدصالحی، غزاله سیدصالحی، آذین شاهی، مریم شیجونی، فاطمه عارف نظری، نازنین عباسی، مهسا غفاری، ستاره غلامی، شکوفه فلاحی، فرزانه کریم، آناهیتا کریمی، مریم کریمزاده، شیرین مختاران، زهرا مشایخی، لادن مشیرفاطمی، مریم مهدی پور، ویدا مهدی زاده، منصوره ناصری، مریم نوربهبهانی، نزهت نوذری، ترمه نیکو، سرمه نیکو،صفیه وزیری و آرزو همدانی به تماشا در می آید.

نمایشگاه یلدای من تا نهم دی ماه همه روزه از ساعت چهار تا هفت بعد از ظهر در گالری آوای هنر به نشانی تهران. خیابان شهید فیاضی (فرشته)، خیابان بوسنی هرزگوین، بن بست پناهی، پلاک یک دایر است.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های مساجد استان بوشهر خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد قرآن کریم فعالیت های مسجدی قرآن شب یلدا رونمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۹۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» طوفان‌الاقصی دیگری برای رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین پناهی اظهار کرد: عملیات غرورآفرین وعده صادق از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مشت محکمی بر اسرائیل و استکبار جهانی بود.

وی افزود: عملیات غرورآفرین «وعده صادق» طوفان‌الاقصی دیگری برای اسرائیل است و قدرت نظامی ایران را به رخ جهانیان کشاند و پاسخ قاطعانه‌ای به استکبار جهانی بود.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه و رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های این شورا در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورا در جهت دفاع از حق و حقوق شهروندان و پرسنل شهرداری ارومیه گفت: مدیران شهری باید به جد پیگیر حق و حقوق شهروندان و پرسنل شهرداری باشند.

پناهی با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم یادآور شد: مقام معظم رهبری سال ۱۴۰۳ را به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری کردند و بر همه ما مسئولان به‌ویژه مدیران شهری، یک وظیفه مهم در جهت رفع موانع، مشکلات شهری و شهروندی و خدمت صادقانه تلقی می‌شود.

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه تصریح کرد: با توجه به نام‌گذاری سال‌جاری، مدیران شهری نسبت به مقوله مشارکت‌های مردمی در مدیریت شهری توجه ویژه‌ای داشته باشند و در کنار آن با تکریم ارباب رجوع سعی در رفع مشکلات و افزایش رضایتمندی شهروندان فهیم و قدرشناس شهر ارومیه داشته باشند.

دیگر خبرها

  • گالری گردی آخر هفته در نمایشگاه‌های جدید تهران
  • نمایشگاه گروهی «وعده صادق» با محوریت «کودک، جنگ، غزه» در فرهنگسرای اندیشه
  • رونمایی عجیب طالبان از یک سلاح جنگی (+عکس)
  • برگزاری جشنواره اذان آوای ماندگار در تبریز
  • نیکو کواچ گزینه جانشینی یورگن کلوپ نیست
  • عملیات «وعده صادق» طوفان‌الاقصی دیگری برای رژیم صهیونیستی است
  • رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه انتخاب شد
  • افزایش دبی آب با حفر گالری چاه در روستای دیزران
  • کف شکنی و حفر گالری چاه روستای دیزران
  • دور جدید رسیدگی به پرونده متهمان تشکیلات مجاهدین خلق از امروز