Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی با اشاره به روابط خوب دو جانبه و همکاری‌های بین المللی و منطقه‌ای تهران - مسکو برای نماینده کشورمان در انجام مطلوب وظایف و ماموریت های محوله آرزوی موفقیت کرد.

رئیس جمهور همچنین بر ضرورت اهتمام در راستای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های کشورمان به سرمایه گذاران و بخش های خصوصی و دولتی محل ماموریت و تلاش برای تسریع در اجرای توافقات فی مابین و توسعه، تقویت و تحکیم روابط و مناسبات همه جانبه با روسیه به عنوان کشوری دوست و همسایه تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت روابط ایران با روسیه در بخش‌های مختلف، بر تلاش و جدیت در مسیر انجام وظایف و توسعه مناسبات اقتصادی و تقویت همکاری‌های همه جانبه تهران- مسکو تاکید کرد.

۲۱۷۲۱۷

کد خبر 1331448

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی روسیه کاظم جلالی باشگاه استقلال آندره استراماچونی آلودگی هوا لیگ برتر نوزدهم ایالات متحده آمریکا استان البرز باشگاه پرسپولیس عراق ایران و آمریکا ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۹۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی پنتاگون از سطح روابط نیجر با ایران

به گزارش همشهری آنلاین، سخنگوی پنتاگون روز دوشنبه به وقت محلی اعلام کرد مقامات آمریکایی هفته گذشته به نیجر سفر کرده بودند تا نگرانی‌های واشنگتن در مورد توسعه روابط این کشور با روسیه و ایران را بیان کنند.

این سفر درحالی انجام شد که حکومت نظامی حاکم نیجر در روز شنبه توافقنامه نظامی کلیدی را که اجازه حضور نظامی آمریکا در خاک این کشور را می داد، لغو کرد.

سابرینا سینگ، سخنگوی پنتاگون گفت: "هیات آمریکا در نیجر بود تا تعدادی از نگرانی ها را مطرح کند. ما از مسیری که نیجر در آن قرار دارد، نگرانیم. بنابراین این گفتگوها مستقیم و صریح بود و نگرانی های خود را مطرح کردیم."

سینگ در توضیح بیشتر این نگرانی‌ها به خبرنگاران گفت: «مقامات آمریکا نسبت به روابط بالقوه نیجر با روسیه و ایران ابراز نگرانی کردند.»

آمریکا حدود هزار نظامی را به بهانه مبارزه با سازمان های تروریستی در نیجر مستقر کرده بود.

در پایان سال گذشته، دولت نیجر قراردادهای همکاری نظامی با فرانسه را نیز لغو کرد و این کشور را مجبور به خروج نیروهای خود در تاریخ ۲۲ دسامبر سال گذشته از نیجر کرد.

نیروهای گارد ریاست جمهوری نیجر چهارم مردادماه جاری محمد بازوم رئیس‌جمهوری این کشور را در داخل کاخ ریاست جمهوری در بازداشت قرار دادند و سپس او را از مقامش برکنار کردند.

نظامیان نیجر در تلویزیون دولتی این کشور پس از برکناری بازوم از بسته شدن مرزها و برقراری منع آمد و شد خبر دادند.

کودتاچیان نیجر ششم مرداد ماه ژنرال عبدالرحمن چیانی را به عنوان رئیس شورای انتقالی این کشور منصوب کردند.

کد خبر 840027 منبع: ایرنا برچسب‌ها نیجر ایران و آمریکا خبر ویژه ایران و روسیه

دیگر خبرها

  • نگرانی پنتاگون از سطح روابط نیجر با ایران
  • آنتونوف: هدف آمریکا تضعیف مشروعیت پیروزی پوتین در انتخابات است
  • رایزنی سفیر ایران در مسکو با همتایان سعودی و لبنانی خود درباره غزه
  • تاکید سفیر پاکستان بر گسترش روابط با ایران
  • تاکید سفیر پاکستان بر تعهد این کشور در گسترش روابط با ایران
  • روابط اقتصادی با پاکستان افزایش خواهد یافت
  • رایزنی سفیر جدید ایران در نیجر با وزیر امور خارجه
  • دیدار سفیر ایران در یک کشور حساس آفریقایی با وزیر خارجه/ توضیح علی تیزتک به امیرعبداللهیان در مورد برنامه هایش
  • سفیر جدید ایران در نیجر با امیرعبداللهیان دیدار کرد
  • تاکید بر گشودن فصل جدید در روابط ایران و آذربایجان