Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در میان آثار محسن چاوشی آن‌هایی که برای سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی خوانده است، اغلب بازدید بالایی دارند. یکی از این کارها آهنگی است که برای فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» خوانده است و کلیپ آن در یوتیوب بیش از یک میلیون و نیم بازدید دارد. آهنگ «سنگ صبور» که مربوط به فیلم «سنتوری» است هم نزدیک به ۷ میلیون بازدید دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آهنگ او برای سریال «شهرزاد» هم در میان پربازدیدهای یوتیوب جای دارد.

همایون شجریان هم آهنگ‌های مشهوری برای فیلم‌های سینمایی «رگ خواب» و «آرایش غلیظ» خوانده است، اما این آهنگ‌ها در میان ویدئوهای با بازدید میلیونی جای ندارند. از این خواننده آهنگ «هوای گریه» نزدیک به ۲ میلیون بازدید دارد و کلیپ معروف «چرا رفتی» با حضور بازیگرانی مثل نوید محمدزاده، باران کوثری و سحر دولتشاهی جایگاه بالایی دارد.

درباره نماهنگ «چرا رفتی؟» نکته جالبی وجود دارد. این کلیپ با زیرنویس عربی بیشترین مخاطب را در یوتیوب پیدا کرده است. پایین این کلیپ که یک میلیون و ۹۰۰ هزار بازدید دارد، از کشورهای عربی گوناگون نظر هست. از عراق و یمن تا الجزایر و مغرب، اعراب از شنیدن این موسیقی لذت برده‌اند.

برای آشنا شدن با نماهنگ‌های پربازدید خوانندگان داخل ایران در یوتیوب؛ گزارش وقتی خارجی‌ها طرفدار خوانندگان داخلی می‌شوند، را بخوانید. 

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1331447

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: موسیقی یوتیوب محسن چاوشی همایون شجریان باشگاه استقلال آندره استراماچونی آلودگی هوا لیگ برتر نوزدهم ایالات متحده آمریکا استان البرز باشگاه پرسپولیس عراق ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۹۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره مهران رجبی از گلریز و واکنش به آهنگ خجسته باد | ویدئو

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین، خاطره مهران رجبی از گلریز و همخوانی با آهنگ خجسته باد را ببینید.

کد خبر 844909 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا مهران رجبی

دیگر خبرها

  • کلیپ دیدنی از شهید سردار سرلشکر زاهدی
  • کلیپ دیده نشده از شهید سرلشکر حاج رحیمی
  • فضای‌ مجازی در سیطره برنامه‌های رسانه‌ ملی
  • یوتیوب، یار دوازدهم اسرائیل!
  • فضای‌مجازی در سیطره برنامه‌های رسانه‌ملی
  • غوغای آهنگ ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا
  • خاطره مهران رجبی از گلریز و واکنش به آهنگ خجسته باد | ویدئو
  • آمار جدید مخاطبان سریال‌ها و برنامه‌ها/ اعدادی که شبیه معجزه است
  • کلیپ خداحافظی تراکتور با پاکو خمز
  • (ویدئو) کلیپ زیر گرفتن یک فرد مسلح که در سطح جهانی وایرال شد