Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@16:33:24 GMT

آخرین خبر از ماجرای فسخ قرارداد ویلموتس

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۹۴۱۱

به گزارش الف، امیر مهدی علوی عنوان کرد: در روزهای گذشته هم فدراسیون و وکلای قانونی ویلموتس در حال مکاتبه بوده اند و مباحث مربوطه در مجرای رسمی در حال پیگیری است. لذا طرح برخی شایعات خارج از این فضا صرفا جنگ روانی تلقی می شود. در باب موضوع مربوط به بند فسخ هم همانطور که رسما از محتوای مصرح در قرارداد اعلام شد، مبلغ غرامت سه ماه حقوق ماهیانه است که این موضوع میان طرفین در حال مذاکره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همانطور که قبلا بارها اطلاع رسانی و شفاف سازی شده، آقای ویلموتس قبل از دیدار تیم ملی مقابل عراق قراردادش را فسخ کرده است. بر این اساس، سیر مربوطه به تعیین مصداق و مباحث صرفا در بخش های مرتبط در فیفا و بعد دیوان عالی حکمیت ورزش قابل استناد خواهد بود. لذا طرح شایعات و نقل قول هایی در مسیرپرونده مسموع نیست.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۹۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

المپیاد ملی آموزش هنر نخستین گام در جهت رقابت بین آموزشگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، جلسه مشترک معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با جمعی از مدیران آموزشگاه‌های آزاد هنری پیرامون برگزاری المپیاد ملی آموزش هنر برگزار شد.    معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد؛ با بیان طرح برگزاری المپیاد ملی آموزش هنر در قالب لیگ قهرمانی مراکز آموزش هنر سراسر کشور به عنوان نخستین گام در جهت رقابت و پویایی بین آموزشگاه‌های استان برای شناسایی، کشف استعداد‌های برتر حوزه‌های تخصصی هنری (نمایش، موسیقی و هنر‌های تجسمی)، و هدایت این هنرجویان در جامعه، از کلیه مدیران مسئول آموزشگاه‌های هنری استان جهت حضور پر شور و نشاط در این طرح ملی دعوت کرد.     سیدعباس دهقان افزود: باتوجه به ماهیت گروهی و تیمی و رویکرد انسجام بخشی فرهنگی و اجتماعی این رویداد، موضوعات المپیاد تحت شعار محوری یکصدا ایران می‌باشد که شامل؛ هویت و سبک زندگی اسلامی-ایرانی، ایجاد انگیزه و امید آفرینی، ایجاد شور اجتماعی و تقویت مشارکت عمومی، تحکیم بنیان خانواده، همبستگی ملی و انسجام اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.      وی گفت: مدیر هر آموزشگاه هنر‌های تجسمی می‌تواند صرفا یک تیم سه نفره دریکی از گرایش‌های طراحی، نقاشی و یا گرافیک معرفی و در سامانه ثبت نمایند.     دهقان ادامه داد: مدیرآموزشگا‌های هنر‌های نمایشی هم می‌توانند صرفا یک تیم سه الی پنج نفره تئاتر صحنه‌ای را معرفی و ثبت نمایند. در حوزه موسیقی نیز البته صرفا یک تیم سه الی پنج نفره در یکی از گرایش‌های ایرانی یا موسیقی جهانی معرفی و ثبت کند.      وی بیان کرد: مدیر آموزشگاه‌های خوشنویسی می‌توانند صرفا یک تیم سه نفره در یکی از گرایش‌های نستعلیق یا شکسته نستعلیق را معرفی نمایند.     دهقان تاکید کرد: اعضای تیم‌های معرفی شده باید جزء هنرجویان همان آموزشگاه باشند.     به گفته وی بارگذاری و ثبت آثار تیم‌ها در سامانه به نشانی https://olympiart.ir/institute/ توسط مدیرآموزشگاه تا ۲۰ اردیبهشت صورت پذیرد و در نهایت از اول تا ۱۰ خرداد داوری آثار انجام می‌شود.      معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان یزد بارگذاری آثار تا ۲۰ اردیبهشت سال‌جاری اعلام کرد و افزود: برگزیدگان تا نیمه تیرماه به ستاد ملی معرفی می‌شوند.     وی گفت: آموزشگاه‌هایی که تیم هایشان به مرحله ملی معرفی شوند جدا از هدایای نقدی، لوح تقدیر، درج ۳۰ درصد امتیاز این رویداد در فرایند رتبه بندی آموزشگاه‌ها و فرایند ارزیابی جایزه ملی آموزش هنر را اخذ می‌کنند و در صورت دریافت جام قهرمانی درج ۱۰۰ درصد امتیاز این رویداد در فرایند رتبه بندی آموزشگاه خواهدبود.     وی در عین حال متذکر شد تیم‌های راه یافته به سطح ملی به جشنواره فجر معرفی می‌شوند.     لازم به ذکر است ۱۰۶ آموزشگاه آزاد هنری در رشته‌های تخصصی نمایش، تجسمی، موسیقی، خوشنویسی و هنر‌های سنتی با مجوز دائمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در سطح استان فعالیت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • پایان شایعات؛ قرارداد سرمربی محبوب طارمی تا سال ۲۰۲۸ امضا شد
  • المپیاد ملی آموزش هنر نخستین گام در جهت رقابت بین آموزشگاه‌ها
  • معرفی بیش از یکصد واحد متخلف به مراجع قضایی استان یزد
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس
  • بهترین دوره آموزش ایچیموکو در نکوموکو
  • هوش مصنوعی سرآمد علم های روز است / گستردگی این علم از مباحث دفاعی تا زمینه های کشاورزی
  • خوشبینی اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس