Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@01:40:27 GMT

تیم دسته سومی مامور خرید زلاتان شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۹۴۱۲

تیم دسته سومی مامور خرید زلاتان شد

مالک سابق باشگاه میلان به نایب رئیس تیم جدید تحت تملکش دستور داده که برای خرید مهاجم سوئدی روسونری دست به کار شود.

به گزارش مشرق، آدریانو گالیانی نایب رئیس باشگاه دسته سومی مونتزای ایتالیا دستور داده است که برای خرید زلاتان ابراهیموویچ اقدام کند.

ابراهیموویچ که این روزهای زمزمه بازگشتش به میلان شنیده می‌شود، دو هفته دیگر با تیم لس‌آنجلس گلکسی قرارداد دارد و بعد از آن به بازیکن آزاد تبدیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

میلان چشم به راه زلاتان

او در فاصله سال‌های 2010 تا 2012 در روسونری توپ می‌زد و با این تیم که در آن زمان تحت مالکیت برلوسکونی قرار داشت، فاتح سری A شد. روز گذشته (شنبه) برلوسکونی در مراسمی گفت که امیدوار است ابراهیموویچ دوباره به او ملحق شود و به نظر می‌رسید که این حرف او صرفاً جنبه مزاح داشته باشد. آدریانو گالیانی، دستیار مورد اعتماد برلوسکونی اما اعلام کرد که برلوسکونی به او دستور داده برای خرید ایبرا به این بازیکن 38 ساله دست به کار شود.

گالیانی در این باره به نشریه کوریره دلاسرا گفت: بعد از آنکه رئیس برلوسکونی به من دستور داد برای خرید ابراهیموویچ دست به کار شوم، به مینو رایولا (مدیر برنامه‌های ابراهیموویچ) یک پیشنهاد دادم. او به من پیشنهاد کرد خودم مستقیماً با زلاتان صحبت کنم و به همین دلیل من به او پیشنهاد قراردادی دو سال و نیمه ارائه کردم. به او گفتم «به ما ملحق شو و 6 ماه در سری C بازی کن و فصل بعد در سری B بازی خواهی کرد و 2 سال دیگر هم همراه با هم به سری A می‌رویم.»

با توجه به پیشنهادهای بهتری که ابراهیموویچ از تیم‌هایی مانند میلان، رم، ناپولی و بولونیا دارد، به نظر نمی‌رسد که برلوسکونی و دار و دسته‌اش شانس زیادی برای استخدام دوباره این ستاره سوئدی داشته باشند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین فوتبال دسته سوم زلاتان ایبراهیموویچ برلوسکونی ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۹۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مامور یگان تکاوری پلیس در خاش به شهادت رسید

ایسنا/سیستان و بلوچستان مامور یگان تکاوری انتظامی خاش سیستان و بلوچستان در درگیری با گروهک تروریستی به شهادت رسید.

در شب ولادت با سعادت امام حسن مجتبی علیه السلام، حوالی شامگاه روز دوشنبه ۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ درگیری بین یگان تکاوری انتظامی خاش با گروهک تروریستی و معاند، در دوراهی ایرندگان رخ داد که در این درگیری یک نفر از کارکنان یگان تکاوری مورد اصابت گلوله مستقیم اشرار خودفروخته قرار گرفت.

ستواندوم شهید محمد ذخیره قبل از رسیدن به مراکز درمانی، به دلیل شدت جراحات وارده و خونریزی زیاد، به فیض شهادت نائل می‌گردد.

ستواندوم شهید محمد ذخیره متأهل و اهل روستای فیروزه‌ای شهرستان هامون بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تیم 7 نفره رویایی زلاتان ابراهیموویچ؛ خبری از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی نیست! + عکس
  • تیم رویایی زلاتان: بدون مسی و رونالدو!‏
  • آریگو ساکی: میلان باید یاشوا زیرکزی را جذب کند
  • علاقه جدی میلان به آرون آنسلمینو
  • کفرن تورام گزینه تقویت خط میانی میلان
  • تمایل میلان به حفظ لوکا یوویچ و جذب یاشوا زیرکزی از طریق معاوضه
  • عکس| بازسازی عکس تاریخی مثلث هلندی میلان
  • بودجه 100 تا 130 میلیون یورویی میلان در تابستان 2024؛ علاقه روسونری به مارتین زوبیمندی
  • شهادت مامور یگان تکاوری پلیس در خاش
  • مامور یگان تکاوری پلیس در خاش به شهادت رسید