Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: اوقاف در تلاش است تا با زمینه‌سازی لازم، مردم را به سوی وقف‌های علمی، پژوهشی و دانش‌بنیان سوق دهد.

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، امروز، 24 آذرماه در بازدید از دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه استان زنجان، اظهار کرد: وقف در حوزه علمی و پژوهشی از نیازهای مهم جامعه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعامل و همکاری رؤسا و اساتید دانشگاهی را در توسعه وقف‌های علمی و پژوهشی مهم خواند و گفت: تحقق این امر به پیشرفت جامعه کمک می‌کند و اداره‌کل اوقاف استان زنجان به دنبال ایجاد بستر مناسب برای ورود مردم به وقف در زمینه طرح‌های دانش‌بنیان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با تاکید بر لزوم بسترسازی مناسب برای نهادینه شدن وقف علمی و پژوهشی در استان، افزود: به دنبال انعقاد تفاهم‌نامه با دانشگاه‌ها، مراکز علمی و پژوهشی و شرکت‌های دانش‌بنیان هستیم تا بتوانیم از طرح‌های علمی و پژوهشی حمایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه استان زنجان ظرفیت بسیار ارزشمندی دارد، گفت: در تلاش هستیم مردم را به وقف در زمینه کمک به اجرای طرح‌های علمی، پژوهشی و دانش بنیان سوق بدهیم و در این زمینه برنامه‌ریزی گسترده و هدفمند در دست اجرا داریم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان اوقاف و امور خیریه پژوهش دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۹۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت «تاییدیه دانش‌بنیان نوآور» به شرکت پارس تکنولوژی سداد بانک ملی ایران

امتداد-  شرکت پارس تکنولوژی سداد بانک ملی ایران با هدف ارائه خدمات در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، موفق به دریافت « تاییدیه دانش بنیان نوآور » از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، شرکت پارس تکنولوژی سداد تاییدیه دانش بنیان نوآور را برای دو محصول “چاپگر لیزری” و “سامانه ژنراتور خورشیدی” توسط کارگروه ارزیابی شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کسب کرده است. 

گفتنی است «نوآور» دومین سطح از تاییدیه های شرکت‌های دانش بنیان از سه سطح آن است که این شرکت موفق به دریافت آن شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تلفیق صنعت و دانشگاه توسعه جامعه را رقم می زند
  • دریافت «تاییدیه دانش‌بنیان نوآور» به شرکت پارس تکنولوژی سداد بانک ملی ایران
  • قانون جهش دانش‌بنیان مهم‌ترین سرفصل کاری معاونت علمی در ۱۴۰۳
  • انعقاد ۷۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد با شرکت‌های دانش‌بنیان
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در بزرگترین نمایشگاه پزشکی آسیا
  • شرکت‌های دانش‌بنیان راهی میان‌بُر برای رشد تولید هستند
  • شرکت‌های دانش بنیان راه میانبر برای رشد تولید هستند
  • تصویب برنامه عملیاتی تحقق شعار سال
  • شرکت‌های دانش بنیان، نماد اصلی جهش تولید و مشارکت مردم/ حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها
  • امسال سال سرنوشت‌سازی برای شرکت‌های دانش‌بنیان است