Web Analytics Made Easy - Statcounter

راه‌ها و ابنیه فنی استان گیلان بر اثر سیلاب‌های امسال بالغ بر ۸۵ میلیارد تومان خسارت دیده است. ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، طبق اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان سیلاب‌های اخیر امسال 85 میلیارد تومان خسارت به راه‌ها و ابنیه فنی استان گیلان وارد کرده است که بازسازی چند پل تخریب شده گیلان آغاز شده و تردد به‌طور موقت امکان‌پذیر است اما تاکنون منابع استانی و ملی در این رابطه تخصیص نیافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در رشت اظهار داشت: استفاده از مخلوط شن و نمک برای یخ‌زدایی در روزهای برفی یک نیاز جدی برای جاده‌ها است که برای این منظور چندین تن از این مخلوط برای نقاط مورد نیاز پیش‌بینی شده است.

محمدرضا نازک کار با بیان اینکه عمر مینی‌بوس‌های گیلان بسیار بالا است خاطرنشان کرد: با استفاده از توان بخش خصوصی شبرنگ‌های استاندارد و لازم را تهیه کردیم و با نصب در جاده‌ها عبور و مرور را تسهیل و تصادفات جاده‌ای را کاهش دادیم.

ورود سامانه بارشی جدید به استان لرستان؛ مسیل‌ها سیلابی می‌شودوزیر جهاد کشاورزی: 50 درصد خسارت سیلاب بخش کشاورزی 3 استان سیل‌زده پرداخت شد‌آخرین اخبار از سیلاب تربت جام| آبگرفتگی شدید در خیابان‌ها / خسارت سیلاب به 30 واحد مسکونی‌

وی افزود: در 8 ماهه نخست امسال پرونده 59 شرکت حمل و نقلی کالا و مسافر استان در کمیسیون ماده 12 مورد رسیدگی قرار گرفت که در مجموع برای 2 شرکت حمل و نقل کالا حکم تعطیلی، 15 فقره پرونده تذکر، 12 فقره قطع خدمات و 26 فقره پرونده منجر به جریمه نقدی و 16 فقره پرونده برائت صادر شد.

به گزارش تسنیم 16 هزار و 930 نفر از زائران کشورهای آذربایجان، گرجستان و روسیه برای زیارت کربلا و شرکت در مراسم اربعین حسینی امسال از مرز زمینی آستارا وارد کشور شدند و با استفاده از 271 دستگاه اتوبوس و 29 مینی‌بوس 4 دستگاه و 107 دستگاه سواری به مرز شلمچه اعزام شدند.

از تیرماه سال گذشته تاکنون، هزار و 373 حلقه لاستیک بین رانندگان فعال در بخش جابه‌جایی کالا و مسافر استان گیلان توزیع شد که 23 هزار و 673 حلقه به رانندگان بخش حمل و نقل کالا و هزار و 700 حلقه به رانندگان متقاضی حوزه حمل و نقل عمومی و مسافر تحویل شده است.

تعداد 97 نقطه پر تصادف در سطح استان گیلان شناسایی شدند و با اعتبار 6 هزار و 800 میلیون ریال نسبت به آشکارسازی این نقاط اقدام شد و 3 نقطه پرتصادف استان نیز شناسایی شدند همچنین 21 نقطه در حال حاضر در مرحله مناقصه و مطالعات قرار دارد که عملیات اجرای آن تا پایان سال مالی امسال در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/613/ح

R7877/P/S6,71/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۹۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای کاهش خسارت‌های سیلاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، نیکنام گفت: شرکت آب منطقه‌ای یزد بر حسب وظیفه از تمام ظرفیت‌های ممکن در زمان وقوع سیلاب و هشدار‌های صادر شده برای کاهش خسارت‌ها استفاده می کند.

وی افزود: شرکت آب منطقه‌ای با استفاده از ظرقیت‌های بخش خصوصی و پیمانکاران، گروه‌های گشت و بازرسی و تعامل با دیگر سازمان‌ها در راستای کاهش اثرات سیلاب تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: به منظور پیشگیری و جلوگیری از خسارت‌های ناشی از سیل و عبور ایمنی سیلاب در رودخانه‌های استان، لایروبی بیش از ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌های استان در سال گذشته انجام شده و این اقدام همچنین ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌های کشور
  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌ های کشور
  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌های کشور
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای کاهش خسارت‌های سیلاب
  • خسارت ۱۸ هزار میلیاردی سیل به زیرساخت‌های بلوچستان
  • خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی سیل به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۵ هزار میلیاردی به بخش کشاورزی کنارک براثر بارندگی دو روز اخیر
  • بارندگی اخیر بیش از ۵ هزار میلیارد ریال به بخش کشاورزی کنارک خسارت زد
  • سیل اخیر در کرمان، خسارت جانی نداشته است
  • خسارت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی سیل اخیر به استان