Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@10:41:56 GMT

کشف و انهدام یک باند قاچاق دارو در اسلامشهر

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۹۷۰۶

کشف و انهدام یک باند قاچاق دارو در اسلامشهر

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: باند قاچاق اقلام دارویی به خارج از کشور در شهرستان اسلامشهر کشف و منهدم شد.

سرهنگ مهدی کرمی فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر، اظهار داشت: در پی کسب اطلاعات مبنی بر فعالیت یک شبکه قاچاق دارو در حوالی شهرستان اسلامشهر، مأموران نیروی انتظامی با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند، در مرحله اولیه یک دستگاه خودرو خاور که به‌طور ماهرانه‌ای مقادیر زیادی از داروهای قاچاق را زیر بار جاسازی کرده بود، شناسایی و متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: با شناسایی خاور حامل بار قاچاق و دستگیری راننده ه خاور و انجام تحقیقات اولیه پلیسی، سرنخ‌هایی از یک باند قاچاق دارو به دست آمد، که در ادامه تحقیقات یک انبار در خارج از شهرستان کشف و صاحب کالا و صاحب انبار دستگیر شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر، بیان کرد: در این عملیات بیش از ۸۰ هزار قلم انواع داروهای موردنیاز مردم اعم از داروهای بیمارستانی، واکسن آنفولانزا، انواع مکمل‌های دارویی و ورزشی غیرمجاز و... که به‌قصد قاچاق و خروج از کشور، از شبکه داروی وزارت بهداشت خارج‌شده بود، کشف و ضبط شد.

 کرمی با تأکید بر ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر عوامل پشت پرده این قاچاق، خاطرنشان کرد: این محموله دارویی که به ارزش بالغ‌بر ۲۵ میلیارد ریال از سوی کارشناسان غذا و دارو قیمت‌گذاری شده، به مأموران وزارت بهداشت و درمان تحویل شد و سه نفر متهم دستگیر به همراه سه دستگاه خودرو کشف‌شده با تشکیل پرونده، تحویل مقامات قضایی شدند.

 انتهای پیام/۶۷۰۲۱/م/ی۳۰

منبع: فارس

کلیدواژه: دارو کشف قاچاق نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۹۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۵ هزار لیتر گازوییل قاچاق در بوانات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی شهرستان بوانات گفت: مأموران یگان امداد این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون تریلی مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
ابوالحسن مزارعی افزود: در بررسی خودرو، ۲۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و بدون مجوز قانونی در این شهرستان کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بوانات با بیان اینکه محموله کشف شده به سمت جنوب شرق کشور حمل می‌شد، گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.
شهرستان بوانات در شمال شرق فارس و در فاصله ۲۴۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد
  • توقیف ۲۵ هزار لیتر گازوییل قاچاق در بوانات
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر