Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-18@09:15:22 GMT

امارات از سوی مردم کشورهای خیلج فارس تحریم شد!

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۹۷۲۷

امارات از سوی مردم کشورهای خیلج فارس تحریم شد!

به گزارش روز یکشنبه شبکه تلویزیونی «الجزیره» ، هشتگ هایی با عنوان «تحریم کالاهای امارات » و «جبل علی » هم اکنون در صدر فهرست توئیت ها در عربستان و امارات قرار گرفته اند.

 

به گفته مصرف کنندگان سعودی سیگار و مواد غذایی و کالاهای برقی برجسته ترین کالاهای تقلبی ساخته شده در  امارات هستند که به عربستان ارسال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر فعالان اجتماعی اماراتی اعلام کردند که محصولات امارات در معرض یک تهاجم سازمان یافته جهت مخدوش کردن جایگاه تولیدات عربستان قرار دارند.

به نظر می رسد هشتگ های یاد شده تاثیر بسزایی در امارات به همراه داشتند، به گونه ای که سازمان ملی استاندارد امارات با صدور بیانیه ای تاکید کرد که تمامی کالاهای تولید شده در این کشور از  معیارهای رسمی امارات و کشورهای خلیج فارس قرار دارند.

تارنمای رادیو تلویزیون « دویچه وله» اخیرا با انتشار مقاله ای اعلام کرد که قاچاق سیگار از امارات اتحادیه اروپا را نگران کرده است زیرا برخی از سیگارها حاوی آرسنیک و مواد حشره کش و مرگ موش تشخیص داده شده اند.

سایر فعالان شبکه های اجتماعی کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس « بارکد ۶۲۹ » به عنوان نماد کالاهای اماراتی را به معرض نمایش گذاشتند که اشاره به  برخی از کالاهای تقلبی ساخته شده در این کشور دارد.

فعالان ویدیوهایی منتشر کردند که کالاهایی با بارکد اماراتی ۶۲۹ را به معرض نمایش گذاشته اند اما نام کشور دیگری بر روی آنها درج شده است و برخی از ویدیوها مواد غذایی اماراتی را نشان می دهند که حاوی حشرات مختلف هستند.

310 310

کد خبر 1331460

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: امارات متحده عربی خلیج فارس عربستان باشگاه استقلال آندره استراماچونی آلودگی هوا لیگ برتر نوزدهم ایالات متحده آمریکا استان البرز باشگاه پرسپولیس عراق ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۹۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال العین امارات و الهلال عربستان در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه امروز پنجشنبه در ورزشگاه هزاء بن زائد امارات برگزار شد که با برد چهار بر دو میزبان اماراتی همراه بود.

سوفیان رحیمی (۶ و ۲۶-پ نالتی و ۳۸-پ نالتی) و کاکو (۵۶-پ نالتی) برای العین و مالکوم (۴۹) و یاسر الشهرانی (۷۸) برای الهلال گلزنی کردند.

شاگردان هرنان کرسپو در حالی موفق به کسب پیروزی پرگل شدند که الهلال در ۳۶ دیدار قبلی رسمی خود در تمامی مسابقات نتیجه‌ای جز پیروزی نگرفته بود. آنها همچنین ۴۴ بازی نباخته بودند و آخرین شکست آبی‌پوشان فوتبال عربستان به ۲۱ مردادماه ۱۴۰۲ باز می‌گردد.

الهلال با این شکست تلخ حالا در فصلی رویایی در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا هستند تا تمام تلاش‌های اخیر آنها که تبدیل به رکوردی در سطح دنیا شده بود دیگر به چشم نیاید.

کد خبر 6081518 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • هشدار سران سعودی و اماراتی درباره تشدید تنش‌ های منطقه‌ای
  • جزائر الیاسات؛ چالش مرزی عربستان سعودی با امارات
  • افشاگری وال استریت ژورنال از موضع امارات و عربستان در جریان حمله ایران به اراضی اشغالی
  • افشاگری وال استریت ژورنال از موضع امارات و عربستان در جریان حمله ایران به اسرائیل
  • ایران در پاسخ به رژیم صهیونیستی با کشور‌های منطقه در تعامل بود
  • کمک عربستان و امارات به اسرائیل برای مقابله با حملات سپاه؟
  • عربستان از دست امارات به سازمان ملل شکایت کرد (+سند)
  • به جز عربستان، امارات هم علیه ایران با اسرائیل همکاری کرد