Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@01:17:38 GMT

صالحی‌امیری: برای انتقال ارز مشکل داریم

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۹۷۳۲

صالحی‌امیری: برای انتقال ارز مشکل داریم

رییس کمیته ملی المپیک گفت: جای تاسف است که مربیان خارجی هیچگونه دغدغه‌ای در مورد باشگاه و هواداران تیم ملی ندارند و تنها به دنبال مطالبات ارزی خود هستند.

گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، رضا صالحی امیری در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد برخی تحرک ها و برچسب زنی در سطح مدیران، قهرمانان و هواداران و بازیکنان هستیم که قطعا برای فضای ورزش کشور زیان بار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما باید مطالبه به حق جامعه بزرگ هواداران را درک کنیم و برای رفع دغدغه های آنان حداکثر تلاش را داشته باشیم. 

 

وی ادامه داد: همه عزیزان، مدیران، نمایندگان و قهرمانان و مردم عزیز می دانند مشکل جدی ورزش ایران در وقایع اخیر مربوط به انتقال ارز در رفتارهای خصمانه دولت آمریکا علیه ملت ایران نهفته شده و ریشه اصلی مشکلات موجود در فوتبال در این بخش هم تحریم های ظالمانه است.

 

صالحی امیری گفت: برای اطلاع مردم عزیز عرض می کنم، کمیته ملی المپیک در شرایط فعلی برای انتقال ارز جهت رویداد بزرگ و بین المللی بازیهای المپیک توکیو با چالش جدی مواجه است اما با اهتمام و تلاش همه دست اندرکاران این مشکل نتوانسته خللی در برنامه های آماده سازی تیم ها و کاروان ایران بوجود آورد و ان شاالله در کنار هم از این گذر سخت عبور خواهیم کرد. 

 

رییس کمیته ملی المپیک در خصوص پرداخت مطالبات مربیان خارجی، عنوان کرد: همگان می دانند در گذشته از محل منابع و کمک های فیفا مطالبات مربیان خارجی پرداخت شده است اما با شرایط تحریمی کنونی امکان هرگونه نقل و انتقال ارزی مشکل شده و تلاش های زیادی از سوی معاون اول محترم رییس جمهور، وزیر ورزش و جوانان، وزارت خارجه و سایر نهادها برای حل این مشکل صورت گرفته است. 

 

صالحی امیری گفت: انتظار می رود مسئولان مربوطه برنامه و تلاش های خود را برای انتقال ارز از جمله برای باشگاه استقلال برای مردم و هواداران تشریح کنند و مطمئنا آگاهی و اعتماد هواداران عزیز از خدمات خدمتگزاران خود در ورزش کشور بعنوان سرمایه اصلی ما محسوب می شود.

 

رییس کمیته ملی المپیک با انتقاد از رفتار مربیان خارجی نسبت به هوادران تیم ملی و باشگاهی در فوتبال ایران تصریح کرد: جای تاسف است که مربیان خارجی هیچگونه دغدغه ای در مورد باشگاه و هواداران تیم ملی ندارند و تنها بدنبال مطالبات ارزی خود هستند. این رفتار شایسته مردم بزرگ ایران نیست.

 

وزارت ورزش و جوانان سیدرضا صالحی امیری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان سیدرضا صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۹۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل خط انتقال آب زرند مرتفع شد

شرکت آبفای زرند در اطلاعیه ای اعلام کرد: 

بامداد امروز با حضور زنگی آبادی معاون بهره برداری شرکت آبفای استان کرمان، طاهری زاده بخشدار مرکزی زرند، اسلامی مدیرامور آبفا شهرستان زرند، کارگر و نیروهای جهادی اداره آبفای شهرستان زرند حدود ۱۰۰ مترخط انتقال مجتمع جلگه‌شور که در اثر سیل دیروز تخریب شده بود، تعویض شد.

با این اقدام جهادی از قطعی آب جلگه شور و ۱۱ روستا جلوگیری شد .  

درضمن این خط ۲ سال دچار مشکل بود که با تعویض این خط لوله، مشکل این خط انتقال مرتفع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • مشکل خط انتقال آب زرند مرتفع شد
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • نشست معرفی گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی
  • سرمربی ترکیه ای تیم ملی بسکتبال رفتنی شد
  • معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال در جلسه کمیته فنی
  • پایان کار رسمی سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • روشن:هیچکس فکر نمی‌کرد استقلال با این همه مشکل صدرنشین باشد/خطیر و نکونام بعد از پایان فصل به جان هم بیفتند!