Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر مسعود سلیمانی با تاکید بر این‌که آمریکا از علم ایرانیان و دانشمندان ایرانی عصبانی است و پیشرفت کشور اسلامی چشمان آنها را کور می‌کند، اظهار کرد: آنچه که مرا در زندان آمریکا سرپا نگه داشت قرآن بود و توصیه می‌کنم روزی حتی شده یک آیه قرآن بخوانید.

به گزارش ایسنا، دکتر مسعود سلیمانی در مراسمی که به مناسبت آزادی از زندان آمریکا و بازگشت به کشور، ظهر امروز در سال شهید چمران دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد با تاکید بر این‌که علم و توسعه ایران آمریکا را ناراحت می‌کند، گفت: من در این مدت دریافتم که آنچه که آمریکا را عصبانی می‌کند علم دانشمندان و دانشجویان ایرانی است و آنها از پیشرفت یک کشور اسلامی به شدت عصبانی هستند و این موضوع چشمان آنها را کور می‌کند و نمی‌دانند چه برخوردی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: نمی‌دانم چه‌طور بگویم که هیچ چیز مهم‌تر از این نیست که روی پای خودمان بایستیم و این موضوع نیز فقط از طریق علم به دست می‌آید و از علم است که می‌توانیم به همه چیز دست پیدا کنیم.

عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس ادامه داد: چیزی که در زندان من را سرپا نگه داشت قرآن بود و به شما توصیه می‌کنم حتی اگر شده روزی یک آیه از قرآن را بخوانید.

این استاد دانشگاه ضمن تشکر از زحمات دستگاه‌های امنیتی، وزارت امور خارجه، دانشگاه‌ها، وزارت علوم و غیره که در آزادی او از زندان آمریکا نقش داشتند، اظهار کرد: طرف مقابل ما یک گرگ استکباری بود و خوی استکباری او اجازه نمی‌داد دادگاه من تشکیل شود اما با زحمات و پیگیری‌های تمامی مسئولان آزادی من محقق شد.

دکتر سلیمانی تاکید کرد: با تلاش و پشتکار می‌توانیم پیشرفت کنیم و به جاهای خوبی برسیم اگرچه کاستی‌هایی در این زمینه وجود دارد اما می‌توانیم با تلاش به هدف دست یابیم.

به گزارش ایسنا، در این مراسم دکتر ایرج حریرچی قائم مقام وزارت بهداشت، دکتر حسین سالار آملی قائم مقام وزیر علوم در امور بین‌المللی، دکتر تفرشی معاون امور بین‌الملل ستاد حقوق بشر قوه قضاییه، خانواده دکتر مسعود سلیمانی و همچنین دانشجویان، اساتید و همچنین مسئولان دانشگاه تربیت مدرس حضور داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسعود سلیمانی دانشگاه تربيت مدرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۹۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم

دکتر شجاعی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به ضرورت تبادل نظر و گفتگو در مورد برنامه‌های فرهنگی و دانشجویی سال ۱۴۰۳، از برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌/دانشکده‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم از تاریخ ۲۹ لغایت ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ خبر داد. 
 
دکتر شجاعی با بیان اینکه این نشست به مدت سه روز در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار می‌شود، گفت: مراسم افتتاحیه این نشست روز چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با حضور دکتر شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌/دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور در سالن امام علی (ع) برگزار خواهد شد. 
 
گفتنی است سخنرانی مسئولان، هم‌اندیشی معاونین، زیارت و غبارروبی ضریح مطهر حرم بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه (س)، تشرف به مسجد مقدس جمکران، بازدید از موزه دین و دنیا و ظرفیت‌های فرهنگی مذهبی شهر مقدس قم از جمله برنامه‌های این نشست سه روزه خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • عضو کابینه جنگ اسرائیل: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم
  • گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم
  • عضو کابینه جنگ اسرائیل: مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می کنیم
  • سرپرست دانشگاه گیلان منصوب شد
  • برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم
  • ارائه خدمات رایگان به بیماران هموفیلی در مشهد
  • رتبه اول جهانی طراحی معماری آینده غذا برای دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس
  • بیانیه دانشکده هنر دانشگاه سوره در پی عملیات افتخارآفرین سپاه
  • بعد از شهادت شهید سلیمانی آمریکا و اسرائیل گوشه رینگ قرار گرفتند/ تابوی حمله به اسرائیل شکسته شده است
  • روسیه: وقتی آمریکا قاسم سلیمانی را هدف قرار داد گفتیم امنیت منطقه به خطر می‌افتد