Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدامیر حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح را بیش از ۱۳ میلیارد ریال ذکرکرد و اظهار داشت: این پایگاه‌های اورژانس در بخش های شادمهر، ازغند و قلعه آقاحسن با ۵۲۰ مترمربع زیربنا از محل اعتبارات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استانداری خراسان رضوی با مشارکت خیران سلامت احداث می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پایگاه اورژانس شماره دو شهری تربت‌حیدریه نیز با میانگین پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد درحال ساخت است و در آینده ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

در حال حاضر ۱۵ پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری و جاده ای به جمعیت زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه ارایه خدمت می کنند.

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به ۳۶۳ هزار نفر از مردم شهرستان‌های تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات خدمات ارائه می‌کند.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب‌ها تربت حیدریه پروژه ساختمانی خراسان رضوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت حیدریه سازمان اورژانس خراسان رضوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تربت حیدریه پروژه ساختمانی خراسان رضوی تربت حیدریه پروژه ساختمانی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۹۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی از میانگین کشوری فراتر رفت

 محمدی فرد سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: براساس گزارش اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، در سال ۱۴۰۲ با شاخص اهدای عضو (PMP) ۱۶.۸۷ در این زمینه بالاتر از میانگین کشوری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه سال ۱۴۰۱ این شاخص ۱۱.۳۰ اعلام شده بود افزود: سال گذشته طی هماهنگی‌های انجام شده و اخذ رضایت از خانواده‌های بیماران مرگ مغزی استان خراسان جنوبی، مقدمات اهدای اعضای ۱۴ بیمار مرگ مغزی فراهم شد.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: سنت نیکوی اهدای عضو بیماران مرگ مغزی اقدام بسیار مهم و حائز اهمیت است که باعث نجات جان عده زیادی از انسان‌های دردمند می‌شود.

وی گفت: اینکه یک خانواه به اهدای اعضای بدن بیمار مرگ مغزی رضایت بدهند واقعا تصمیم سختی است، اما این اقدام خداپسندانه که سلامتی و زندگی دوباره افراد دیگر و شادی خانواده‌های آنان را رقم می‌زند، اوج بخشش و ایثار است و بی شک اجر عظیم دارد.

محمدی فرد تصریح کرد: این اقدام اهداکنندگان عضو ماندگار بوده و رضایت خانواده‌هایشان نیز ارزشمند و قابل قدردانی است.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اقدامات دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در راستای ترویج فرهنگ اهدای عضو در خراسان جنوبی گفت: ارتقای شاخص اهدای عضو در سال گذشته جلوه‌ای از تلاش مستمر و شبانه روزی دست اندرکاران این اقدام خیرخواهانه در مجموعه دانشگاه، بیمارستان‌ها و واحد‌های تابعه سطح استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز
  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • ۵ مصدوم در پی انفجار کپسول گاز در یک ساختمان مسکونی در شادگان
  • بازگشت ۷ واحد راکد در تربت حیدریه به چرخه تولید
  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی از میانگین کشوری فراتر رفت
  • پایگاه اورژانس بانوان در همدان راه‌اندازی می‌شود