Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@22:43:40 GMT

اسرائیل می خواهد به پایگاه T4 حمله کند

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۹۸۸۸

اسرائیل می خواهد به پایگاه T4 حمله کند

 رسانه روسی ازجمله تارنمای «اسلوا ای دلا» و «نارودنی نووستی» نوشتند که اسراییل قصد دارد به پایگاه هوایی موسوم به تی-۴ در سوریه حمله کند.

در این گزارش‌ها گفته شد که این برای نخستین بار است که اسراییل به فکر حمله به پایگاه های دیگر کشورها در شرق سوریه تمرکز کرده است.
تارنمای اسلوا ای دلا به نقل از مقامهای اسراییلی نوشت: برای اینکه بشود به این پایگاه حمله کرد باید هواپیماهای اسراییلی بتوانند وارد حریم هوایی سوریه شوند و در این شرایط هم ممکن است با سیستم پدافند هوایی اس-۳۰۰ سوریه و سامانه اس-۴۰۰ روسیه مواجه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آندره کوشکین رئیس بخش مطالعات سیاسی و اجتماعی دانشگاه اقتصاد پلخانوف روسیه و از کارشناسان نظلمی روس در گفت وگو با تارنمای نارودنی نووستی درباره حمله به پایگاه تی-۴ در سوریه گفت: اسراییل می داند که این گونه اقدامات همراه با ریسک است اما قصد ندارد از آن صرف نظر کند.


وی افزود: در این پیوند اسراییل ممکن است که از ناتو برای عبور از سیستم‌های پدافند هوایی در سوریه درخواست کمک کند.
 کارشناس نظامی روس گفت: به نظر من آنها تلاش می کنند مانورهای احتمالی برای حمله هوایی را که حتی با ریسک همراه است طراحی کنند اما این ماموریت دشوار برای اسراییل است.
تارنمای روسی در ادامه گزارش نوشت: یکی از متحدان اسراییل در ناتو در سوریه امریکا است که به صورت غیرقانونی و به بهانه مبارزه با داعش به سوریه حمله کرده است و در واقع واشنگتن بطور پنهانی از این گروه تروریستی حمایت کرد و به آنها سلاح و مهمات و جنگ افزارهای مختلف تحویل داد.

310 310

کد خبر 1331465

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل ایران و اسرائیل روسیه سوریه موشک اس 300 موشک اس400 باشگاه استقلال آندره استراماچونی آلودگی هوا لیگ برتر نوزدهم ایالات متحده آمریکا استان البرز باشگاه پرسپولیس عراق بارش برف باران استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۹۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد

به گزارش همشهری آنلاین، رویترز به نقل از این مقام آمریکایی مدعی شده است که تلفات جانی یا مالی در نتیجه این حمله پهپادی به پایگاه عین‌الاسد مخابره نشده است.

شب گذشته نیز پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی العمر سوریه با ۴ موشک و پایگاه اشغالگران آمریکایی در خراب الجیر سوریه با ۳ موشک و یک پهپاد هدف قرار گرفتند.

کد خبر 846437 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر ویژه آمریکا و عراق ایالات متحده آمریکا عین الاسد

دیگر خبرها

  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد
  • بی‌بی‌سی: عبور موشک‌های ایران از پدافند هواییِ چند لایه اسرائیل
  • هواپیما‌های ائتلاف آمریکایی ۱۴ بار در روز حریم هوایی سوریه را نقض کردند
  • بی‌بی‌سی: موشک‌های ایران از پدافند هواییِ چند لایه اسرائیل عبور کردند
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد
  • روز ۱۹۹ طوفان‌الاقصی| حمله به پایگاه‌های آمریکا در سوریه
  • حمله به پایگاه آمریکا در شمال حسکه
  • حمله هوایی اسرائیل به سوریه
  • سوریه حمله هوایی رژیم صهیونیستی به درعا را دفع کرد