Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@02:46:14 GMT

دستگیری ۵ سارق و کشف ۷ فقره سرقت در اسدآباد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۹۹۵۱

دستگیری ۵ سارق و کشف ۷ فقره سرقت در اسدآباد

سرهنگ افشین یاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن راهکارهای قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی،۷ فقره انواع سرقت کشف و ۵ سارق نیز دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ یاری با اشاره به نوع سرقت های کشف شده، ادامه داد: این سرقت ها شامل سرقت باطری خودرو ، سیم و کابل برق،منزل، معابر و اماکن خصوصی است

سرهنگ یاری ادامه داد: در خلال اجرای طرح ۱۳ نفر جلبی و یک نفر به دلیل ارتکاب سایر جریم دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

وی از توقیف ۱۹ دستگاه وسائط نقلیه نیز خبر داد و اظهار داشت: در این طرح ۱۰دستگاه خودرو و ۹ دستگاه موتورسیکلت به علت آلودگی صوتی، مزاحمت و نداشتن مدارک لازمه همراه، توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به این که متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست برای پیشگیری از بروز سرقت به توصیه ها و هشدارهای پلیسی بیشتر توجه کنند.

کد خبر 4798439

منبع: مهر

کلیدواژه: سرقت فرماندهی انتظامی همدان بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان مجلس شورای اسلامی قزوین بارش برف یاسوج تعطیلی مدارس ثبت نام کاندیداها خطبه های نماز جمعه بیرجند شهرکرد صفحه اول روزنامه های استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۹۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی در این باره گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت و زورگیری طلاجات از چند منزل درشهر کرمان، ماموران پلیس آگاهی با بررسی دقیق صحنه‌های سرقت متوجه شدند بیشترسرقت‌ها با شکستن نرده‌های ضعیف و شیشه‌های فاقد حفاظ صورت گرفته اما به هر ترتیب سرنخ‌هایی از سارق یا سارقان بر جای مانده است.

وی افزود: ماموران با پی‌جویی‌های تخصصی به هویت سارق که اهل و ساکن شهرستان ریگان بود، پی برده و این فرد را پس از تعقیب و مراقبت‌های شبانه‌روزی هنگام فروش بخشی از طلاجات سرقتی دستگیر کردند.

 بگفته رئیس پلیس آگاهی استان کرمان: این سارق در تحقیقات تکمیلی به ۱۲ فقره سرقت طلاجات از منزل شهروندان کرمانی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال و فروش آنها به مالخرهایی در شهرستان‌های جنوبی استان اعتراف کرد و پیگیری‌های لازم برای شناسایی و دستگیری این افراد و بازگرداندن طلاهای سرقتی به مالباختگان در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • سارق ۴۰ میلیارد طلا از منازل شهرکرمان دستگیرشد
  • غافلگیری دزد خانه های رباط کریم در تاریکی کمد
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • دستگیری سارق کالا در باشت