Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با بیان اینکه افزایش قیمت شیرینی و آجیل در این استان غیر قانونی است، گفت: گشت‌های ویژه اصناف با هدف تنظیم بازار از امروز نسبت به نظارت بر بازار اقدام می‌کنند. ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از کرج، جهانگیر شاهمرادی  در جلسه کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان که ظهر امروز در استانداری البرز برگزار شد، اظهار داست: در آستانه شب یلدا نظارت بیشتر بر نحوه عرضه و فروش کالاهای مورد نیاز مردم انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح نظارتی ویژه شب یلدا از فردا در خراسان جنوبی آغاز می‌شودقیمت آجیل شب یلدا در همدان 30 درصد ارزان شدشیرینی شب یلدا گران نمی‌شود

وی افزود: با نظارت بر بازار فروش خشکبار طی دو ماه گذشته شاهد کاهش 20 درصدی قیمت آن بودهایم، در این حوزه با توجه به فرا رسیدن شب یلدا و به منظور عدم افزایش قیمت خشکبار اصناف موظف به تشدید نظارت و بازرسی شدند.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با اشاره به موضوع وضعیت کمی و کیفی تولید انواع نان در سطح استان البرز بیان کرد: در پی مصوبات کارگروه آرد و نان استان در خصوص تعیین قیمت انواع نان با هدف افزایش کیفی آن، بازرسی‌هایی از سوی تعزیزات، اصناف و دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است.

وی گفت :با توجه به بازرسی‌های بعمل آمده از نانوایی‌های استان و تخلفات برخی واحدهای تولیدی نان از جمله کم فروشی، وزن چانه، استفاده از افزودنی‌های غیرمجاز با واحدهایی که تکرار تخلف داشته اند برخورد قانونی شده و نسبت به ابطال مجوز آنها اقدام  می‌شود.

شاهمرادی تصریح کرد: در این راستا هیچ همراهی با واحداهای متخلف انجام نشده و مجوز واحدهایی که تکرار تخلف داشته اند، ابطال می‌شود.

انتهای پیام/ش

R7810/P1377/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۹۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رییس اتاق اصناف خلیل آباد گفت:از آنجا که مرتب بازار در رصد بازرسان اتاق اصناف قرار دارد و از طرفی تعامل و همکاری با اصناف منجر شده است، کاسب بدون پروانه کسب نداشته باشیم.

 علی مالداران افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۷۴ مورد پروانه صنفی در شهرستان صادر شده است که اکثراً این واحد‌ها فعال و ارائه خدمات دارند.

او گفت: در شهرستان ۱۷۱۶ واحد صنفی فعال داریم که در سال جاری تا کنون ۴ مورد صدور پروانه را داشته‌ایم.

مالداران افزود: کسبه‌های با انصاف در این شهرستان منجر شده است ضمن تأمین کالا‌های مورد نیاز در فروشگاه‌ها، با قیمت ارزان‌تر در اختیار مردم قرار دهند.

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد با اشاره به اینکه براساس گزارش تعزیرات حکومتی شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌ها تخلف کمتری را شاهدیم گفت: پاسخگویی و تأمین اجناس مورد نیاز از فعالیت‌های اصناف در شهرستان است.

 

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • ١٠٠ هزار واحد صنفی در استان كرمان باید شناسه یکتا دریافت کنند