Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@05:22:55 GMT

طلا ۱۰هزار و سکه ۱۵۰هزار تومان ارزان شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۰۰۵۷

طلا ۱۰هزار و سکه ۱۵۰هزار تومان ارزان شد

به گزارش اقتصادآنلاین، بهای هر قطعه سکه تمام طرح امامی با ۱۵۰هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به چهار میلیون و ۳۲۵هزار تومان رسید.

سکه طرح قدیم با قیمت چهار میلیون و ۲۹۰هزار تومان در بازار امروز معامله می‌شود.

قیمت نیم سکه دو میلیون و ۲۸۰، ربع سکه یک میلیون و ۴۰۰ و سکه یک گرمی ۹۰۰هزار تومان است.

بهای طلای ۱۸عیار با ۱۰هزار تومان کاهش به گرمی ۴۳۸هزار تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت سکه سکه قیمت طلا طلا 18 عیار قیمت لحظه ای سکه قیمت لحظه ای طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۰۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا موشک‌ های چند میلیون‌ دلاری غرب حریف پهپادهای ارزان قیمت یمنی نمی‌شوند؟

به گزارش جام جم آنلاین، نورنیوز نوشت: با گذشت قریب به ۷ ماه از آغاز جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی، آنچه در کنار میدان جنگ نابرابر، توجه‌ها را به خود جلب کرده، حمایت‌ موثر انصارالله یمن از مقاومت اسلامی فلسطین است. ارتش و نیروهای مردمی یمن در چارچوب رسالت اسلامی، انسانی و حقوق بشری خود با همه توان  پشت فلسطین ایستاده‌اند و با محوریت استفاده از ظرفیت محدود سازی تردد کشتی هایی که به مقصد رژیم صهیونیستی حرکت می کنند یا از بنادر این رژیم بازمی‌گردانندگان قابل توجهی را به رژیم اسرائیل و حامیانش وارد کرده است. 

در این راستا، هر چند آمریکا و انگلیس با هدف مقابله  با انصارالله یمن اقدامات نظامی گسترده ای را بر علیه این کشور انجام داده اند اما ادامه قدرتمندانه عملیات‌ها توسط نیروهای مقاومت اسلامی یمن، شکست و سرافکندگی جهانی ائتلاف آمریکایی را بیش از پیش آشکار کرده است. 

اهمیت این موضع و ابعاد گسترده شکست ائتلاف مذکور زمانی روشن می‌شود که پای مقایسه میان هزینه‌ پهپادها و موشک‌های یمنی با هزینه‌ موشکهای آمریکا و متحدانش به میان می‌آید. مسئله‌ای که حتی رسانه‌های غربی نیز نتوانسته‌اند بر آن سرپوش بگذارند؛ بنا بر اذعان این رسانه‌ها، قیمت هر پهپاد حوثی‌ها بین ۲ تا ۲۰ هزار دلار تخمین زده می‌شود، این در حالی است که هزینه سیستم موشکی «سی‌وایپر» انگلیس که روی ناو «دایموند» سواراست برای هر شلیک بیش یک میلیون دلار برآورد می‌شود. آمریکا نیز از موشک‌های کروز نوع تاماهاک استفاده می‌کند که هزینه هر شلیک از آن بیش از دو میلیون دلار خرج برمی‌دارد. 

شکست سنگین غرب در برابر تسلیحات و اراده راسخ یمنی‌ها در نبردی نابرابر، اکنون ابعاد جهانی به خود گرفته است.

هزینه های سرسام آوری که آمریکا و انگلیس برای مقابله با جنگ افزارهای ارزان‌قیمت یمنی ها صرف می کنند اکنون به پاشنه آشیل آنها تبدیل شده و لاجرم برای کاهش این فشارها گزارش‌های نه چندان مستندی در زمینه دستیابی به سلاحهای جدید برای مواجهه ارزان با اقدامات تهاجمی یمنی ها منتشر می کنند 
اخیرا ارتش انگلیس مدعی شده‌ که  در ژانویه ۲۰۲۴، یک سلاح لیزری جدید به نام «دراگن فایر» را آزمایش نموده که می‌تواند در هدف گرفتن پهپادها، جایگزین ارزانی برای موشک باشد. گفته شده شلیک با این سلاح تنها حدود ۱۲ دلار خرج بر می‌دارد اما انتظار می‌رود چندین سال طول بکشد تا به بهره‌برداری برسد.

اگرچه هزینه های هنگفتی از سوی کشورهای غربی برای حمایت مستقیم و غیر مستقیم از رژیم صهیونیستی انجام می شود که سئوالات و اعتراضات زیادی در میان شهروندان این کشورها نیز بدنبال داشته ،لیکن این مخارج که از جیب مالیات دهندگان کشورهای غربی پرداخت می‌شود قابل مقایسه با هزینه های سیاسی،اجتماعی و اعتباری که حمایت از جنایتهای نتانیاهو برای کشورهای حامی این رژیم داشته، نیست.

رژیم صهیونیستی به عنوان اسب بازنده جنگ غزه، پول و آبروی حامیان خود را بدون دستیابی به هیچیک از دستاوردهایی که برای تحقق آن نزدیک به ۳۵ هزار نفر را به شهادت رساند به تاراج داده و با رفتارهای جنون آمیز خود شرایطی را رقم زده که حتی حامیان سنتی اش نیز دیگر انگیزه ای برای تداوم حمایت قمار گونه از این رژیم جنایت‌ کار را ندارند.

دیگر خبرها

  • چرا موشک‌ های چند میلیون‌ دلاری غرب حریف پهپادهای ارزان قیمت یمنی نمی‌شوند؟
  • هشدار افزایش بهای جهانی نفت به فراتر از ۱۰۰ دلار در صورت تشدید تنش ها در خاورمیانه
  • ریزش قابل توجه بهای سکه و طلا در کمتر از ۲۴ ساعت
  • قیمت سکه و طلا باز هم ریخت/ سکه ۱.۶ میلیون تومان ارزان شد
  • هشدار افزایش بهای جهانی نفت به فراتر از ۱۰۰ دلار در صورت تشدید تنش‌ها در خاورمیانه
  • خداحافظی با حمل و نقل ارزان و راحت با اسنپ و تپسی
  • خودرو ارزان شد + جدول قیمت‌ها
  • این خودرو، ارزان‌تر از پژو ۲۰۷ اتوماتیک در ایران!
  • افزایش قیمت طلا و سکه در بازار؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند شد؟ | جدول قیمت‌ها
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت اشتغالزایی در یزد