Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: توانستیم راهبرد جمهوری اسلامی ایران را که همانا حفظ و ارتقاء بازدارندگی است، به منصه عمل برسانیم و به تجاز دشمن در لحظه نخست با قدرت پاسخ دهیم و آن بدین معناست که دشمن واقعیت قدرت، اعتبار، اراده و ثبات ما را در حفظ امنیت ملی پذیرفته است. تاریخ انتشار: 15:26 - 24 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۷۱۶۹

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، مجموعه نرم افزار، کتب، منشورات و کتابخانه دیجیتالی دبیرخانه تبیین اندیشه‌های دفاعی رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور وزیر دفاع و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرسرتیپ حاتمی در این مراسم گفت: توانستیم راهبرد جمهوری اسلامی ایران را که همانا حفظ و ارتقاء بازدارندگی است، به منصه عمل برسانیم و به تجاز دشمن در لحظه نخست با قدرت پاسخ دهیم و آن بدین معناست که دشمن واقعیت قدرت، اعتبار، اراده و ثبات ما را در حفظ امنیت ملی پذیرفته است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران دارای نظامی برگرفته از قدرت واقعی مردم است تصریح کرد: همواره با مشارکت حداکثری مردم برای سرنوشت و اعتلای کشورمان تصمیم می‌گیریم و این تصمیم برای دشمن بسیار مأیوس کننده و هزینه بر خواهد بود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پایان افزود: دشمنان بر اساس خوی سلطه طلبی و استکباری خود دائماً در حال افزایش قدرت نظامی هستند و از این قدرت در جهت استثمار ملت‌ها، تغییر تصمیم‌ها و کاهش اراده و خواست دولت‌های منطقه و جهان استفاده می‌کنند و ما باید با درنظرگرفتن این موضوع همواره از آمادگی لازم در ابعاد مختلف برخوردار باشیم.

دبیرخانه تبیین اندیشه‌های دفاعی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) با هدف نیل به الگوی دفاعی و توسعه گفتمان دفاعی معظم له در سال ۱۳۹۰ با چشم انداز ۱۰ ساله و برگزاری ۵ همایش دوسالانه و تدوین کتاب‌های مرجع در مجموعه سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تشکیل شده است.

کتابخانه دیجیتالِ مجموعه منشورات به منظور تحقق توسعه و گسترش گفتمان سازی و به جهت سهولت دسترسی پژوهشگران در اقصی نقاط دنیا توسط دبیرخانه همایش تهیه و تولید شده است.

دبیرخانه همایش تا کنون ۲۹ جلد منشورات خود را در دسترس علاقه‌مندان و پژوهشگران قرار داده که شامل مجموعه کتاب‌های مرجع، مجموعه مقالات همایش دبیرخانه، فصلنامه و ویژه نامه‌های همایش است.

بیشتر بخوانید:

سواحل مکران منطقه‌ای کاملا امن برای سرمایه‌گذاری است / حضور نیرو‌های مسلح در این منطقه تضمین مضاعف است

چهارمین همایش تبیین اندیشه‌های دفاعی با ثبت در پایگاه استناد علمی جهان اسلام (ISC) و حمایت ۶۰ دانشگاه و مراکز علمی حوزوی سراسر کشور و استقبال کم نظیر اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و پژوهشگران و دانشجویان کشور با دریافت قریب به ۳ هزار مقاله افتخار دیگری بر لوح زرین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع افزوده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزیر دفاع امام خامنه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۰۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | قدرت عجیب سلاح تک تیرانداز ایرانی از زبان معاون وزیر دفاع

266 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898196

دیگر خبرها

  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • واکنش روسیه به کمک ۶۰ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین | اوکراین ۵۰۰ هزار سرباز از دست داده است
  • ظهور قدرت اراده ملت ایران در عملیات «وعده صادق»
  • پیام‌عملیات وعده صادق، قدرت و استقلال ایران بود
  • مشاور وزیر ورزش: همت و اراده دولت و رییس جمهور باعث واگذاری استقلال و پرسپولیس شد/ وزارت ورزش وظیفه نظارتی خواهد داشت
  • ببینید | قدرت عجیب سلاح تک تیرانداز ایرانی از زبان معاون وزیر دفاع
  • ۳ پیام اصلی رهبر معظم انقلاب بعد از تنبیه سخت
  • از برهم‌ خوردن مصونیت پروژه سیاسی تا تضعیف اراده دشمن صهیونیستی