Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@02:07:06 GMT

راشفورد پرواز می کند و فرد مثل یک صخره است

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۰۱۸۳

راشفورد پرواز می کند و فرد مثل یک صخره است

جسی لینگارد، ستاره انگلیسی منچستریونایتد، تمجید ویژه ای از دو هم تیمی خود یعنی مارکوس راشفورد و فرد انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، پیروز شدن منچستریونایتد مقابل تیم های تاتنهام و منچسترسیتی، امیدهای این تیم را برای قرار گرفتن بین چهار تیم بالای جدول افزایش داده است. شیاطین سرخ در حال حاضر 24 امتیازی هستند و با تیم چهارم جدول یعنی چلسی تنها 5 امتیاز فاصله دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مارکوس راشفورد و فرد طی هفته های اخیر عملکرد فوق العاده ای داشته اند؛ موضوعی که باعث تمجید هم تیمی آن ها یعنی جسی لینگارد شده است. لینگارد ابتدا درباره راشفورد گفت: " راشفورد پرواز می کند. او برای گلزنی در این جا حضور دارد و فکر می کنم که از گلزنی لذت می برد. او هر روز تمرین می کند. تمرینات راشفورد کامل و فوق العاده هستند و او در زمینه شوت زنی نیز تمرینات زیادی انجام می دهد. عملکرد او من را شگفت زده نکرده است. راشفورد در این جا متولد شده و منچستریونایتد را دوست دارد."

 

 

 

 

لینگارد در ادامه پیرامون عملکرد فرد نیز گفت: " در دو بازی اخیر فرد فوق العاده بوده و مانند یک صخره عمل کرده است. ما در هنگام پرس کردن حریف تکیه زیادی به او می کنیم. فرد در حال حاضر فوق العاده عمل می کند. همه ما روی عملکرد خود تمرکز کرده ایم و قصد داریم که در همه بازی ها پیروز شویم."

منچستر یونایتد مارکوس راشفورد جسی لینگارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد مارکوس راشفورد جسی لینگارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۰۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس که تا اینجا فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته و با ارائه نمایش‌های باکیفیت عضو تاثیرگذاری در بازی‌های تماشاگرپسند پرسپولیس بوده که البته با نتایج خوب توام شده است احتمالا در آبادان هم در ترکیب اصلی تیمش قرار خواهد گرفت.
عالیشاه بعد از دانیال اسماعیلی‌فر که شش پاس گل داده همراه با مهدی ترابی تا اینجای فصل چهار پاس گل داده و حالا دنبال این است که در آبادان از ترابی سبقت بگیرد و به جمع گلسازهایی برسد که 5 پاس گل داده‌اند و پرسپولیس در بین آنها نماینده‌ای ندارد.

نکته جالب اینجاست که عالیشاه در بازی رفت پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان نیمکت‌نشین بود اما تنها یک دقیقه بعد از ورودش به زمین خط دفاع حریف را به‌هم ریخت و برای عمری گلسازی کرد. کاپیتان سرخ‌ها در بازی قبلی مقابل ملوان نیز با ارسالی زیبا و دقیق تنها گل سه امتیازی تیمش را برای عیسی آل‌کثیر پایه‌گذاری کرد تا فعلا با مهدی ترابی که او هم چهار پاس گل داده  در جدول بهترین گلسازهای لیگ رقابت کند.
باید دید عالیشاه که معمولا در شصت دقیقه ابتدایی هر مسابقه پرسپولیس فوق‌العاده باطراوت و شاداب بازی می‌کند و البته اثرگذاری لازم را در حرکات تهاجمی تیمش دارد در آبادان مقابل تیمی که برای نیفتادن جانانه خواهد جنگید چه کیفیتی ارائه می‌دهد و آیا باید دوباره منتظر گلسازی‌اش باشیم یا خیر.

دیگر خبرها

  • عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان
  • مایکل داگلاس آرزو داشت کشته می‌شد/ مرگ فوق‌العاده «مرد مورچه‌ای»
  • پپ گواردیولا: از رئال مادرید نمی‌ترسم؛ کار هنوز تمام نشده است
  • عجیب‌ترین مغازه جهان؛ آویزان شده از صخره‌ای به ارتفاع ۱۲۰ متر (فیلم)
  • اعتراف به جنگ روانی فوق‌العاده ایران در عملیات وعده صادق
  • مسجدی زیبا و فوق العاده در ازبکستان + فیلم
  • فلوریان ویرتز فوق العاده است! / فیلم
  • (ویدئو) عجیب‌ترین مغازه جهان؛ آویزان شده از صخره‌ای به ارتفاع ۱۲۰ متر!
  • جواب رد فیلیپین به آمریکا و دادگاه بین‌المللی کیفری
  • موافقت با صدور مجوز پروازهای فوق العاده برای شرکت های هواپیمایی