Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای سیاست‌گذاری پنجمین جشنواره ملی ایده‌ها و فرصت‌ها از آغاز ثبت نام متقاضیان شرکت در این جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، مهدی افتخاری رئیس شورای سیاست‌گذاری پنجمین جشنواره ملی ایده‌ها و فرصت‌ها از آغاز ثبت نام متقاضیان شرکت در این جشنواره خبر داد و گفت: دبیرخانه این جشنواره ایده‌های خلاقانه را در چهار حوزه طراحی نرم افزار تلفن همراه، نرم‌افزار رایانه‌ای، بازی رایانه‌ای و انیمیشن  دریافت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیشگیری از جرائم اقتصادی، فساد اداری، جرائم و آسیب‌های فضای مجازی، اعتیاد و قاچاق مواد مخدر، جرائم و تخلفات رانندگی، جرائم و تخلفات حوزه پزشکی، جرائم مالکیت معنوی، ارائه خدمات حقوقی و قضائی، مشارکت و مسئولیت اجتماعی از جمله محورهای موضوعی این جشنواره است و علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند ایده‌های استارتاپی خود با موضوعات مطرح شده را در سایت جشنواره به آدرس www.festivalidea.ir  ثبت کنند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری پنجمین جشنواره ملی ایده‌ها و فرصت‌ها در ارتباط با زمان ثبت نام در این جشنواره گفت: مهلت ثبت نام در این جشنواره از تاریخ 23 آذر لغایت 30 دی و زمان برگزاری رویداد از تاریخ 19 تا 21 بهمن 98 است.

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه پنجمین دوره جشنواره ملی ایده‌ها و فرصت‌ها را با محوریت کارآفرینی اجتماعی و استارتاپ‌ها برگزار می‌کند.

انتهای پیام/4110/

منبع: آنا

کلیدواژه: مبارزه با فساد معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه جشنواره ملی ایده ها و فرصت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۰۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره حضرت خدیجه (س) در کردستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام برومند رازیانی صبح دوشنبه در جلسه قرارگاه پایداری خانواده و زیست عفیفانه کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در بحث جمعیت مسائل اقتصادی، اشتغال و میزان ازدواج اثرگذار است اما باید میزان اثرگذاری این موارد را نیز بررسی کرد چرا که مسائل اقتصادی به تنهایی در جوانی جمعیت اثرگذار نیست.

وی با بیان اینکه جوانی جمعیت معضلی جهانی است و خیلی از کشورهای دنیا با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، افزود: تغییر سبک زندگی در مؤلفه‌های فرزند آوری اثرگذار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اعلام کرد: گره‌های ذهنی که در مباحث فرهنگی و اجتماعی وجود دارد از عوامل عدم رغبت به رشد جمعیت و فرزند آوری است و باید گره‌های ذهنی و مباحث فرهنگی و اجتماعی حل شود تا مسیر برای جوانی جمعیت تسهیل شود.

حجت‌الاسلام رازیانی یادآور شد: دستگاه‌ها اگر تعهدی در زمینه جوانی جمعیت دارند باید مورد توجه قرار دهند تا رغبت خانواده‌ها در فرزند آوری و یا امر ازدواج افزایش یابد.

وی اعلام کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با فعال کردن ستاد جوانی جمعیت آمادگی لازم را دارد تا تمام توان خود را برای این مهم در استان به کار ببرد.

وی به تأثیر آموزش در امر جوانی جمعیت پرداخت و افزود: با استفاده از سامانه مبشران می‌توانیم دوره‌های آموزشی آفلاین برگزار کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان اجرای طرح نور را اقدام ارزشمندی از سوی نیروی انتظامی خواند و بیان کرد: حجاب و عفاف فقط مختص یک نهاد خاص نیست و باید سایر دستگاه‌ها نیز همراهی کنند تا موفق پیش برود.

حجت‌الاسلام رازیانی افزود: به منظور تجلیل از بانوان اثرگذار در استان با محوریت عرصه‌های اجتماعی جشنواره حضرت خدیجه (س) را هر ساله برگزار می‌کنیم که این جشنواره امسال نیز در راستای تقدیر از بانیان اثرگذار و کارآفرینان برتر استان در حوزه حجاب و عفاف، جمعیت و خانواده برگزار می‌شود.

کد خبر 6085194

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • نسل Z از نگاه اکونومیست/ چرا نباید نگران این جوانان بود؟
  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • شعر طنز یک اقدام بدیع در دستگاه قضا است
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • گشایش غرفه هنر ایران در ونیز/ رژیم صهیونیستی از ترس اعتراضات غرفه را افتتاح نکرد
  • ‍ ثبت نام بیش از ۱۰۰۰۰ نفر در پنجمین جشنواره قرآنی آیه‌های مهربانی/ تخصیص جایزه یک میلیون تومانی به تمام حافظان سوره واقعه
  • جشنواره حضرت خدیجه (س) در کردستان برگزار می‌شود
  • آغاز اجرای ۱۵ پروژه هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در تبریز