Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو جنبش انصارالله یمن تصریح کرد ائتلاف سعودی و اماراتی دست نشانده آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی است. ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم‌،«حمید عاصم» یکی از مسئولان جنبش انصار الله یمن در گفتگو با شبکه الجزیره قطر تصریح کرد : ائتلاف سعودی ادعا می‌کند که جنبش انصار الله بازوی منطقه ای ایران است ولی برعکس, آنها خودشان دست نشانده رژیم صهیونیستی, آمریکا و انگلیس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص احتمال مذاکره با ریاض اظهار داشت : اگر عربستان سعودی خواهان مذاکره با ما است، ما آماده مذاکره علنی و نه محرمانه هستیم

عاصم تاکید کرد : آمریکا بخشی از مشکل و جنگ در یمن و طرفی است که این جنگ را با فروش تسلیحات و حمایت معنوی و لجستیک از متجاوزان سعودی مدیریت می‌کند.

وی خاطر نشان کرد : اگر آمریکا واقعا خواهان توقف جنگ است باید به عربستان و امارات دستور دهد جنگ علیه مردم یمن را متوقف کنند.

انتهای پیام

R36355/P/S8,90/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۰۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات

به گزارش همشهری‌آنلاین، عبدالله العنزی، سفیر عربستان سعودی در ایران اعلام کرد که محمد نوار العتیبی، سرکنسول جدید این کشور در شهر مشهد مقدس خواهد بود و به محض اتمام اقدامات لازم، مأموریتش احتمالا در دو هفته آینده شروع خواهد شد.

کد خبر 846669 منبع: تسنیم برچسب‌ها ایران و عربستان خبر ویژه مشهد

دیگر خبرها

  • الحوثی: جنایات اسرائیل در غزه بی‌سابقه است
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • پاسخ مهم رهبری به توصیه‌ها برای مذاکره با آمریکا در برنامه هسته‌ای را ببینید | فیلم
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • نظر ۶ استاد روابط بین‌الملل درباره اقدام ایران علیه اسرائیل
  • (ویدئو) تصاویری پر بازدید از صحرای بزرگ عربستان با عنوان «حومه آخرالزمانی ریاض»
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط