Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-29@15:15:38 GMT

تجلیل استادان دانشگاه‌ها از بصیرت ملّی

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۰۵۵۷

۷۷۷ نفر از اعضای جنبش استادان دانشگاه‌ها در بیانیه‌ای از خودآگاهی ملّی و انقلابی مردم در تفکیک صف اعتراضات اجتماعی با شورش‌های ضد ملّی تجلیل کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در این بیانیه تاکید شده است: "تلاش برخی عناصر غرب زده و جریان‌های سیاسی «خطاکار» برای نشاندن «باطل» به جای «حقّ» و «تحریف» و «مغالطه» (در موضوع اغتشاشات آخر آبان) مردم را فریب نخواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در بیانیه مذکور همچنین آمده است: اغتشاشگران هم هیچ‌گاه نمی‌توانند «ملّت بزرگ ایران» نام‌گذاری و مظلوم جلوه داده شوند. منحرفان، شبه روشنفکران و مقلدان اندیشه‌های غرب به دامان ملت بازگردند و از ادامه راهی که پیش‏تر گروهک‌های ضد مردمی رفتند پرهیز کنند."
در بیانیه اعضای جنبش استادان دانشگاه‌ها با اشاره به این که استادان انقلابی به مشکلات و وضع سیاسی و اجتماعی حسّاس و دغدغه‌مندند آمده است: استادان مسلمان و وطن‌خواه دانشگاه‏‌ها عمیقاً براین باورند که باید «حقّ اعتراض مردم» به‌رسمیّت شناخته شده و صدای مردم به‌وضوح شنیده شود."
بیانیه با اشاره به وضع اقتصادی نامساعد و سختی معیشت مردم و لزوم ریشه‌یابی این وضع افزوده است: سیاست اقتصادی اشتباه، فقدان مهارت نظری گفتگو با مردم و غافلگیری مردم در حادثه اخیر، بر حجم مشکلات و دشواری‌های ذهنی و اقتصادی افزوده است. اعضای جنبش استادان دانشگاه‌ها با تاکید بر اینکه همه باید به‌جای «فرافکنی» و «طلبکاری» و دل‏ سپردن به بیگانگان پاسخ‌گوی مشکلات مردم باشند از مسئولان خواسته اند به خواسته‌های معیشتی و اقتصادی توده‌های مردم توجه و براساس وعده‌های خویش، با تشدید نظارت‌ها قویاً از روند افزایش قیمت دیگر کالا‌ها جلوگیری کنند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بصیرت مردم خودآگاهی استادان دانشگاه اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۰۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات اقتصادی و رونق صادرات با جهش تولید میسر است

امام جمعه شهرستان نایین گفت: با رونق و جهش تولید همه شاخص‌های اقتصادی مهم کشور تغییر پیدا خواهد کرد و ایجاد اشتغال پایدار حل مشکل بیکاری، تورم و فقر، رونق صادرات و موارد دیگر حاصل رونق و جهش تولید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام محمد مطهرخو، ظهر امروز _جمعه دهم فروردین_ ضمن تبریک ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی، اظهار کرد: امسال رهبر انقلاب در پیام و سخنرانی نوروزی، اقتصاد را نقطه ضعف کشور عنوان کردند که راه حل این مسئله، رشد مستمر اقتصادی، پیشرفت اقتصادی همراه با عدالت است.

وی ادامه داد: اقتصاد ایران به چهار دلیل عمده به این رشد اقتصادی نیاز دارد و به همین دلیل مورد تاکید رهبر انقلاب در سال‌های متعدد قرار گرفته است.

امام جمعه شهرستان نائین افزود: حل مشکل معیشت مردمی و مشکل خانوار، ارتقای جایگاه ایران در اقتصاد منطقه و جهان، اشتغال‌زایی برای نیروی عظیم جوان متخصص و دانشمند کشور و ثروت‌مند کردن کشور برای آینده‌ای که احتمالاً تعداد جوانان کاهش پیدا می‌کند، موارد مهمی هستند که همگی به این رشد اقتصادی وابسته‌اند.

مطهرخو با بیان اینکه جهش تولید می‌تواند به این رشد اقتصادی کمک کند، گفت: با رونق و جهش تولید همه شاخص‌های اقتصادی مهم کشور تغییر پیدا خواهد کرد و ایجاد اشتغال پایدار حل مشکل بیکاری، تورم و فقر، رونق صادرات و موارد دیگر حاصل رونق و جهش تولید است.

وی تصریح کرد: تمام مواردی که گفته شد، بدون مشارکت مردم اتفاق نخواهد افتاد و باید استعدادها، ابتکارها و ظرفیت‌های گوناگون مردم وارد میدان شود.

امام جمعه شهرستان نائین ادامه داد: مهمترین مشکل اقتصاد کشور ما، تصدی‌گری دولت است و سیاست راهبردی دشمن، نبودن مردم در صحنه سیاست، فرهنگ و اقتصاد است، که باید مراقب باشیم که در این صحنه‌ها نباید تصدی‌گری دولت اتفاق بیفتد.

مطهرخو افزود: کلید اصلی و مسئله اصلی، حضور مردم در تمام مسائل کشور است و ضلع‌های حل مسائل اقتصادی جهش تولید، مشارکت مردم و مسئولان مرتبط نظیر مجلس و دولت هستند.

وی تاکید کرد: باید جریان تولید مردمی و واگذاری درست اقتصاد به مردم و حمایت از مردم انجام شود و باید موانع این مسئله رفع و میدان برای حضور مردم در اقتصاد باز شود و دولت به جای دخالت باید نظارت کند و دولت برای مردم است.

امام جمعه نائین با اشاره به حوادث غزه گفت: این ظلمی که در غزه اتفاق می‌افتد، در طول تاریخ بی‌سابقه است و مبنای کار قدرت‌های طاغوتی این است که امیدی که ایران در دل مستضعفان عالم روشن کرده است، می‌خواهند این نور را خاموش و ملت‌ها را ناامید کنند.

مطهرخو ادامه داد: خداوند از آینده روشن ظهور قائم آل‌محمّد خبر داده است و این وعده الهی است و تحقق آن دو وجه دارد که یک طرف آن زیاد شدن ظلم است و طرف دیگر آن وجود انسان‌های صالح و ایمان‌های راسخ است‌.

کد خبر 740238

دیگر خبرها

  • حل مشکلات اقتصادی نیازمند رشد اقتصادی است
  • حل مشکلات اقتصادی و رونق صادرات با جهش تولید میسر است
  • نقش تعیین کننده مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • مشارکت مردم در تحقق شعار سال، نقش تعیین کننده دارد 
  • لزوم توجه جدی خانواده‌ها به نیاز عاطفی و غریزی جوانان
  • لزوم توجه جدی خانواده‌ها نسبت به نیاز عاطفی و غریزی جوانان
  • رویکرد جدید دانشگاه الزهرا برای نقش‌آفرینی استادان خانم
  • پیش‌بینی استاد دانشگاه امام صادق از تورم امسال
  • افزایش تولید ملی با مشارکت مردم از مهمترین راهکار‌های رفع مشکلات اقتصادی
  • افزایش تولیدملی با مشارکت مردم مهمترین راه رفع مشکلات اقتصادی است