Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@12:30:09 GMT

درمان کودکان ناشنوای سیستان و بلوچستان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۰۵۹۴

درمان کودکان ناشنوای سیستان و بلوچستان آغاز شد

به گزارش روز یک شنبه از روابط عمومی بنیاد خیریه شنوایی بخشی شفاء (بخشش)،  به دنبال اعزام گروه جهادی بخشش شامل پزشکان و متخصصین حوزه کاشت حلزون شنوایی و تعدادی از ادیولوژیست‌های متخصص شنوایی شناسی در تیر ماه سال جاری به ایرانشهر و انجام امور تشخیصی برای ۲۲۰ نفر از کودکان مبتلا به عارضه ناشنوایی، عملیات تکمیلی درمانی کودکان که نیازمند کاشت حلزون شنوایی هستند از ۲۳ آذر ماه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد اجل لوئیان، مدیرعامل بنیاد بخشش در این باره گفت: در برنامه جهادی که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر صورت پذیرفت، تعداد ۶۱ کودک ناشنوای نیازمند کاشت حلزون شنوایی شناسایی شده که عملیات تکمیلی و درمانی این عزیزان در قالب ۱۰ گروه ۶ نفره با همراهی و مشارکت تخصصی و علمی مرکز کاشت حلزون شنوایی خراسان رضوی از نیمه دوم آذر ماه سال جاری در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: گروه نخست این بیماران به همراه خانواده‌های خود در روز شنبه ۲۳ آذر ماه سال جاری وارد شهر مشهد شده و با همکاری آستان قدس رضوی در اقامتگاه این مجموعه اسکان داده شده تا با برنامه ریزی بنیاد بخشش و مرکز کاشت حلزون شنوایی خراسان رضوی طی ۳ روز متوالی امور درمانی آنها انجام شود.

مدیرعامل بنیاد بخشش اظهار داشت: مراحل اولیه امور درمانی این بیماران در بهمن ماه سال جاری پایان یافته و مرحله دوم نیز بلا فاصله آغاز می‌شود.

شایان ذکر است، این اقدام نیک اندیشانه با برنامه ریزی و هماهنگی مشترک بنیاد بخشش، دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر،  حمایتهای تخصصی و علمی مرکز کاشت خراسان رضوی، پشتیبانی آستان قدس رضوی و حمایت مالی خیرین حقیقی و حقوقی بویژه بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)  به مرحله اجرا در آمده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 آستان قدس رضوی حضرت امام سیستان و بلوچستان کودکان مشهد قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۰۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شهروند خبرنگار در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، از جمله این موضوعات طغیان فاضلاب شهری زابل در خانه یک شهروند است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاشت الکترود عمقی مغز برای درمان «سندروم لی» یک زن ۲۳ ساله
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • خسارت به بیش از دوهزار واحدمسکونی وشهری سیستان و بلوچستان درسیلاب اخیر
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • کاشت نیشکر در شهرستان صومعه سرا
  • آغاز فعالیت پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند
  • سیستان و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • بسته شهروند خبرنگار در سیستان و بلوچستان