Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-29@01:29:45 GMT

اهدای خون توسط پرسنل بانک سرمایه

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۰۶۱۸

به نقل از بانک سرمایه، در پی کاهش شدید سطح ذخایر خونی در کشور و فراخوان سازمان انتقال خون، بانک سرمایه در روز ‌شنبه مورخ 23 آذر‌ماه 1398، میزبان تیم خون‌گیری این سازمان در ساختمان ادارات مرکزی خود بود ناطقان: به گزارش ایران اکونومیست به نقل از بانک سرمایه، در پی کاهش شدید سطح ذخایر خونی در کشور و فراخوان سازمان انتقال خون، بانک سرمایه در روز ‌شنبه مورخ 23 آذر‌ماه 1398، میزبان تیم خون‌گیری این سازمان در ساختمان ادارات مرکزی خود بود و همکاران داوطلب این بانک فرصت یافتند تا در اقدامی خداپسندانه خون خود را اهدا نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شایان‌ذکر است این اقدام خیرخواهانه که به همت اداره رفاه و با همکاری سازمان انتقال خون صورت گرفت، با استقبال پرشور کارکنان بانک مواجه شد
منبع: ایران اکونومیست
برچسب ها: اهدا خون ، بانک سرمایه ، رفاه ، اداره ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: اهدا خون بانک سرمایه رفاه اداره ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۰۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز اهدای خون خراسان‌شمالی در شب‌های قدر فعال است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ دکتر هادی نوری گفت: مرکز اهدای خون شهرستان بجنورد در شب‌های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۹ تا ۲۴ فعال و آماده خونگیری از مردم نوعدوست است.

وی افزود: پایگاه انتقال خون در شهرستان شیروان نیز درشب‌های قدر از ساعت ۱۹ تا ۲۳ فعال است و اهدا کنندگان خون می‌توانند در این بازه زمانی مراجعه کنند.

مدیرکل انتقال خون خراسان شمالی یادآور شد: ساعات کاری مراکز اهدای خون از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ است.

نوری با بیان اینکه روزه داری مانعی برای اهدای خون نیست، گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی برای انجام کار‌های نوعدوستانه از جمله مشارکت در امر اهدای خون برای تامین نیاز بیماران است که مومنان روزه دار می‌توانند از این فرصت بهره‌مند شوند.

انتقال خون خراسان شمالی نیاز خونی ۱۲ بیمارستان را برآورده می‌کند و پاسخگوی همه نیاز‌های خونی مراکز درمانی استان است.

دیگر خبرها

  • مراکز اهدای خون خراسان‌شمالی در شب‌های قدر فعال است
  • ساختمان قدیم شهرداری کاشان به موزه تبدیل می‌شود
  • در پویش مهر سرخ ۹۱۶ نفر خون اهداء کردند
  • جزئیات فعالیت مراکز اهدای خون اصفهان در شب‌های قدر
  • جزئیات فعالیت مراکز اهدای خون استان در شب‌های قدر
  • دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
  • اهدای خون ۵۰۰ قمی طی ۷ روز گذشته
  • اهدای ۱۴۷ هزار و ۴۴۲ واحد خون در سال گذشته در اصفهان
  • وضعیت نامناسب تامین داروی بیماران تالاسمی / سازمان غذا و دارو و بانک مرکزی به تعهداتشان عمل نکردند
  • اهدای ۷۵ هزار واحد خون به نیازمندان آذربایجان غربی