Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت سنندج گفت: هر اقدامی در جهت کمرنگ کردن نقش مردم در حکومت و حضور در انتخابات، خلاف دستور اسلام و اهداف نظام است. ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

ماموستا معروف خالدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در سنندج با توجه به نزدیک شدن ایام پرشور و داغ انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کردستان، اظهار داشت: سرمایه اصلی نظام اسلامی مردم، ایمان و حضور آنان در همه صحنه‌ها از جمله «انتخابات» است، بنابراین هر اقدامی در جهت کمرنگ کردن نقش مردم در حکومت خلاف دستور اسلام و اهداف نظام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وقتی حضور مردم و مشارکت در انتخابات بالا باشد، قدرت کشور افزایش، انسجام و وفاق ملت بیشتر و دشمنان ناامید می‌شوند.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: امیدوارم همه مردم با حضور باشکوه خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی، سرنوشت خود را با «آگاهی، شناخت و تحقیق» تعیین کرده تا نمایندگانی که دلسوز و به‌دنبال حل مشکلات مردمند به مجلس راه یابند.

دشمنان در آستانه انتخابات به‌دنبال شبهه‌افکنی هستندماموستا راستی: کاندیداهای مجلس وعده دروغ به مردم ندهند

وی با تاکید بر اینکه باید کاندیداها «مردمی» و «صادقانه» با مردم حرف بزنند، گفت: از مردم استان کردستان انتظار می‌رود کاندیدای اصلح، صادق، دلسوزی، لایق، توانمند و با تجربه انتخاب کنند، تا مجلسی سالم، قوی و کارآمد داشته باشیم.

ماموستا خالدی خاطرنشان کرد: کاندیداها اگر توانایی انجام کاری را ندارند، وعده دروغ به مردم ندهند چراکه این اقدام آنان سبب تضعیف مجلس و روزی مورد سؤال و جواب قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/484/ش

R7848/P/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۰۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشورهای اسلامی در برابر نسل‌کشی مردم غزه خود را به خواب غفلت زده‌اند

ماموستا ملاعادل غلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب در سخنانی اظهار داشت: نزدیک به ۷ ماه از تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه و فلسطین می‌گذرد و در این مدت ۳۴ هزار نفر از ساکنان مسلمان غزه و فلسطین توسط اشغالگران صهیونیستی به شهادت رسیدند که این مایه تأسف برای جهانیان است.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان قصرشیرین گفت: در مقابل این نسل‌کشی بزرگ و بی‌سابقه صهیونیست‌ها، شاهد سکوت معنادار مجامع بین‌المللی و حقوق بشری هستیم و تأسف بارتر اینکه کشورهای اسلامی در این باره خود را به خواب زده اند که این را باید به خواب غفلت و نادانی تعبیر کرد.
 
وی با اشاره به اینکه تنها راه برون رفت غزه از این وضعیت اسفبار وحدت جهان اسلام می‌باشد، عنوان کرد: نباید برای نجات مردم غزه و فلسطین نگاه ما به سمت کشورهای غربی و ابرقدرت‌ها باشد، بلکه این جهان اسلام است که در این باره وظیفه دارد، بنابراین با وحدت و یکدستی می‌توان این نسل کشی بی‌سابقه مسلمانان را توسط رژیم اشغالگر قدس متوقف کرد.
 
ماموستا غلامی یادآور شد: متأسفانه با وجود اینکه دنیا می‌بیند که چگونه صهیونیست ها دست به قتل عام مردم غزه و فلسطین می‌زند باز هم برخی از کشورهای عربی و اسلامی همچنان به دنبال عادی‌سازی روابط سیاسی خود با اشغالگران صهیونیست هستند که این مایه شرمساری برای جهان اسلام است.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان قصرشیرین در پایان سخنان خود خاطرنشان ساخت: تا زمانی که وحدت به معنای واقعی در بین کشورهای اسلامی محقق نشود، نباید انتظار داشت که صهیونیست‌ها از قتل و کشتار در این کشور اسلامی دست بردارند.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشورهای اسلامی در برابر نسل‌کشی مردم غزه خود را به خواب غفلت زده‌اند
  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • پاسخ تنبیهی سپاه مایه عزت نظام اسلامی
  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • رژه روز ارتش در سنندج
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم
  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در سنندج + فیلم
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج