Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@02:04:03 GMT

رشد 3 برابری مصرف اینترنت در کردستان

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۰۷۶۲

رشد 3 برابری مصرف اینترنت در کردستان

مدیر مخابرات منطقه کردستان، گفت: اقدامات و پروژه‌های مناسبی جهت بهره‌مندی مشتریان از این بستر، با کیفیت بالاتر در استان انجام شده که رشد سه برابری مصرف اینترنت در استان نشان دهنده این مهم است.

آزادحکمت امروز(۲۴آذر) در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به نیاز مشترکین سرویس های دیتا (اینترنت، اینترانت و سرویس های اختصاصی) توسعه بسترهای شبکه دیتای استان برای امکان استفاده کلیه مشترکین این سرویس ها فراهم شد به طوری که در یک سال اخیر ترافیک مصرفی یک شبانه روز به بیش از ۶۴ ترابایت افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس نیازسنجی و بررسی های انجام شده در راستای میزان استفاده و مصرف اینترنت مشتریان، توسط کارشناسان مخابرات منطقه نسبت به توسعه و ارتقاء کیفی زیر ساخت های این حوزه تلاش های چشمگیری صورت گرفت که نتیجه این امر افزایش سه برابری ترافیک مصرفی طی شبانه روز نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان، توسعه ۸ مرکز شبکه دیتای Tellabs، افزایش ظرفیت و پهنای باند سرویس های دیتای اختصاصی در بیش از ۲۰۰ نقطه سازمانی، توسعه بیش از ۱۰۰ نقطه روستایی در سطح استان شامل افزایش پورت های واگذاری سرویس اینترنت پرسرعت ADSL و افزایش ظرفیت پهنای باند مراکز از سه تا ۱۰ برابر، توسعه ظرفیت هاست در شهرستان های سنندج، کامیاران، سقز و مریوان جهت ایجاد ظرفیت ۳۲ مگ برای امکان توسعه ظرفیت uplink مراکز روستایی و توسعه پهنای باند، توسعه ظرفیت uplink و پهنای باند شهرستان بانه به G ۱۰ و توسعه ظرفیت uplink و پهنای باند شهرستان مریوان به G۴ را از جمله اقدامات انجام شده در این حوزه اعلام کرد.

حکمت همچنین به پهنای باند مصرفی استان اشاره کرد و افزود : در حال حاضر به طور متوسط پهنای باند مصرفی به حدود ۱۲ گیگ رسیده است.

وی با بیان اینکه توسعه و ارتقاء زیر ساخت های مخابراتی در حوزه دیتا می‌تواند در افزایش سطح دانش و کسب و کارهای اینترنتی تاثیر گذار باشد، ذکر کرد: به همین منظور اقدامات و پروژه های مناسبی جهت بهره‌مندی مشتریان از این بستر، با کیفیت بالاتر در استان انجام شده که رشد سه برابری مصرف اینترنت در استان موید این مهم است.

وی خاطرنشان کرد: مخابرات منطقه کردستان خدمات و محصولات مختلفی را بر بستر دیتا به مشتریان ارائه می‌دهد که از مهم‌ترین آن‌ها می توان به ADSL ،VDSL ،FTTH و ... اشاره کرد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان، یادآور شد: در حال حاضر تعداد ۹۸ هزار و ۱۰۵ مشترک ADSL، یک هزار و ۹۱۹ مشترک FTTH و ۱۱۵ مشترک VDSL از بسترها و پنانسیل های موجود مخابراتی استفاده می‌کنند.

لینک کوتاه: asriran.com/002x4K

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کردستان اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۰۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه مصرف برنج به ازای هر ایرانی ۳۵ کیلو است

سهراب سهرابی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: سیاست های ما در خصوص برنج توسعه سطح زیرکشت نیست، بلکه با افزایش عملکرد در واحد سطح بدنبال خوداتکایی هستیم.

او سطح زیرکشت برنج در سال گذشته را ۷۷۰ هزارهکتار اعلام کرد و افزود: برآوردها حاکی از آن است که امسال بدلیل شرایط مساعد بارش، سطح زیرکشت برنج همانند سال قبل باشد.

سهرابی ادامه داد: با توجه به آنکه عملیات کشت در شالیزارها به تازگی آغاز شده و همواره ادامه دارد، لذا از الان نمی توان برآوردی راجع به تولید داشت.

مجری طرح خودکفایی برنج سرانه مصرف برنج به ازای هرنفر را ۳۵ کیلو اعلام کرد و افزود: با احتساب جمعیت کشور و جمعیت اتباع و ذخایر استراتژیک ۳ میلیون و ۲۰۰ هزارتن برنج مورد نیاز کشور است که سال گذشته ۲ میلیون و ۵۰۰ هزارتن از این میزان در داخل تولید و مابقی کسری از طریق واردات تامین می شود.

او گفت: بنابر ابلاغ مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال مبنی بر مشارکت مردم که کشاورزان هستند، امکان افزایش ضریب خودکفایی با تامین بذور اصلاح شده، خرید ماشین آلات و دنباله بندها، تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری، تامین و کنترل بیولوژیک بیماری و توسعه ارقام پرمحصول وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • سرانه مصرف برنج به ازای هر ایرانی ۳۵ کیلو است
  • رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان
  • افزایش سه برابری ظرفیت تبادل برق ایران و ترکمنستان
  • اینترنت اختصاصی  یا اختلالی؟
  • اینترنت اختصاصی یا اختلالی؟
  • میزان ظرفیت تولید گاز به ۸۷۵ میلیون متر مکعب رسیده است
  • آماده‌سازی شبکه برق خوزستان برای عبور از پیک مصرف تابستان
  • افزایش ظرفیت مخازن آب شهری کردستان
  • افزایش ۱۱ برابری ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد آذربایجان‌ غربی