Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جهاد کشاورزی استان قم سطح زیر کشت گلخانه‌ای در استان را تا قبل از سال ۹۸، ۳۲ هکتار اعلام کرد و گفت: در تلاشیم این عدد تا پایان سال به ۱۲۰ هکتار افزایش‌یابد. ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، عباس پور میدانی ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، میزان سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی از بهمن‌ماه سال گذشته را 240 میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت: از بهمن‌ماه سال گذشته  196 پروژه با 240 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری رسیده و  برای یک هزار و 120 نفر اشتغال‌زایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جهاد کشاورزی استان قم، یکی دیگر از برنامه‌های سازمان را تأمین نهاده‌های پایه اعلام کرد و گفت: یکی از برنامه‌های اساسی این سازمان، تأمین نهاده‌های پایه بوده که بیش از 60 هزار تن نهاده دامی و کشاورزی در اختیار دامداران و کشاورزان قرار داده‌شده است.

مجوزهای بی‌نام سرمایه‌گذاری در قم صادر می‌شود12 واحد صنعتی راکد قم احیا شد

وی اجرای اصلاح الگوی کشت در استان قم به‌عنوان پایلوت کشوری را تشریح و ابراز کرد: در راستای بهره‌وری، اصلاح الگوی کشت را در دو دشت قم اجرا کرده  و در راستای افزایش بهره‌وری افزایش کشت گلخانه‌ای را موردتوجه قراردادیم.

پورمیدانی، سطح زیر کشت گلخانه‌ای در استان قم را تا قبل از سال 98، 32 هکتار اعلام کرد و گفت: در تلاشیم این عدد تا پایان سال به 120 هکتار افزایش‌یافته و در پروژه تولید گیاهان دارویی نیز سطح زیر کشت گل محمدی از 30 هکتار به 600 هکتار افزایش‌یافته است.

پرداخت 68 درصدی سبد معیشتی در قم

در ادامه جلسه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم در حوزه رفاه اجتماعی به ارائه آمار پرداخت و اظهار داشت: به 228 هزار و 499 خانوار بعد از ساماندهی نرخ بنزین  سبد معیشتی تعلق‌گرفته است.

مصطفی کاویانی 68 درصد از 335 هزار و823 خانوار در استان قم را دریافت کنند سبد معیشتی اعلام کرد و افزود: نرخ بیکاری در استان قم از سال 94 تا سال 98 حرکت نزولی داشته و به عدد 10.4 رسیده است.

صدور اسناد بی‌نام سرمایه‌گذاری در قم

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قم نیز در بخش دیگری از این جلسه از ساماندهی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری با سبک جدید خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر 5 سامانه رسیدگی به شکایات، پذیرش سرمایه، مشاوره و پاسخگوی، احصای فرصت‌های سرمایه‌گذاری و همچنین ارائه قوانین و مقررات سرمایه‌گذاری و بخش ارائه ایده‌ها در حال فعالیت است.

عادل علیپور دو بخش سامانه شکایات و مشاوره را ملی اعلام و خاطرنشان کرد: استان قم در رسیدگی و پاسخگویی به شکایات رتبه 7 کشوری را داشته و مرکز پالایش کسب‌وکار استان توانسته 100 امتیاز کامل این حوزه را در کشور کسب کند.

وی تبدیل فرصت‌های سرمایه‌گذاری به سند و مجوزهای بی‌نام را تشریح کرد و گفت:ظرف یک هفته اهلیت سرمایه‌گذار سنجیده شده و سرمایه‌گذار می‌تواند وارد چرخه تولید شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قم ادامه داد: تاکنون هفت طرح از طرف سازمان صنعت و معدن، 2 طرح از اداره حمل‌ونقل و راهداری استان و 7 طرح کشاورزی ارائه‌شده که در حال بررسی آن هستیم.

انتهای پیام/456/ش

R7854/P/S6,62/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۱۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، ۲۴۱ بسته غذایی به ارزش ۱۹۰ میلیون تومان از سوی هلال احمر شهرستان درمیان بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

فرجامی فرد، فرماندار درمیان گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان در قالب طرح‌های مختلف در سال گذشته هزار و  ۴۶۱ بسته به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان برای خانواده‌های کم برخوردار شهرستان سبد غذایی تهیه و توزیع کرده است.

همچنین در این مراسم از بارانی، مدیر حقوقی و املاک هلال احمر استان برای پیگیری ویژه برای  راه اندازی پایگاه اورژانس هلال احمر شهر قهستان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • مقابله با زمین خواری ۲۰ هکتاری در منطقه کوهپایه کرمان
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار