Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@09:43:49 GMT

دستگیری جوان مامورنما در لواسانات

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۱۰۴۴

جوان مامورنمایی که از چند فرد که اهل کشورهای همسایه بودند اخاذی کرده بود، دستگیر شد. ناطقان: چندی قبل تعدادی مرد که بیشترشان اهل کشورهای همسایه بودند طی تماس و مراجعه به پلیس اظهار کردند که در دام سرقت یک فرد مامورنما گرفتار شدند.

در همین راستا رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و ماموران عملیاتی کلانتری با پرسش سوال از شکات پرونده متوجه شدند که مرد جوانی با یک خودرو پژو پرشیا سفید رنگ که مجهز به چراغ ال ای دی گردان، بلندگو، آژیر و تابلو ایست است تردد می‌کند و در همین حین خودروهایی راه که بیشتر مسافران اتباع خارجه سوار بر آن هستند متوقف کرده و از آن‌ها اخاذی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ماموران کلانتری با توجه به اطلاعات به دست آمده شروع به گشت زنی در منطقه استحفاظی خود کردند و روز شنبه ۲۳ آذر خودروی پژو پرشیا سفید رنگی که مجهز به چراغ ال ای دی گردان پلیس بود را در منطقه لواسانات مشاهده کردند و قبل از اینکه راننده خودرو متواری شود، ماموران در یک عملیات غافلگیرانه خودروی او را متوقف کردند.

مرد مامورنما که جوانی ۲۷ ساله و فاقد سابقه کیفری است پس از دستگیری به سرقت‌ها و اخاذی‌هایش اعتراف کرد و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت. منبع: ایسنا برچسب ها: دستگیری ، جوان مامور نما ، لواسانات

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دستگیری لواسانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۱۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشی‌های تلفن همراه از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی در کرج، شناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۴۶ دهقان ویلا قرار گرفت.

وی مطرح کرد: شگرد سارق این بود که هنگام رسیدن به مقصد از رانندگان درخواست استفاده از گوشی‌های همراه آنان جهت تماس با خانواده خود را می کرده و پس از گرفتن گوشی راننده سریعاً از محل متواری می شده است.

فرمانده انتظامی کرج بیان کرد: با اقدامات فنی و تخصصی و رصد پابند الکترونیک سارقان در محل‌های انجام سرقت، سارق که مجهز به پابند الکترونیک بود شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه متهم به هشت فقره سرقت تلفن همراه رانندگان تاکسی اینترنتی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد، گفت: به کارگیری شیوه‌های علمی و روش‌های نوین در مقابله با وقوع جرایم و کشف جرایم بسیار مهم و ضروری است.

کد خبر 6086548

دیگر خبرها

  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • واکنش شورای‌رقابت به افزایش ۱۵۰میلیونی قیمت پرشیا
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پرشیا
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • دو روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • ۲ روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی | دختر ۱۶ ساله می گوید ۳ روز در اتاقی زندانی بود و شکنجه می شد اما دوست اینستاگرامی او می گوید...