Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین رویداد کارآفرینی فناوری های تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی وآزمایشگاهی به همت معاونت آموزش و پژوهش سازمان نظام پزشکی و با هدف گسترش زیست بوم کارآفرینی و نوآفرینی با تمرکز بر حوزه تجهیزات پزشکی، دندان پزشکی و آزمایشگاهی ۳ بهمن ماه ۱۳۹۸ در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا سلیمی، معاون آموزش و پژوهش سازمان نظام پزشکی در خصوص اهداف برگزاری این رویداد کارآفرینی گفت: این رویداد با هدف ایجاد مشارکت اجتماعی در راستای تولید و ارتقای زیست بوم سلامت، توانمندسازی نظام بهداشت، درمان، سلامت و همچنین جذب افراد مستعد پیشرفت در زمینه ایده پردازی و کارآفرینی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از تمام گروه‌های کسب و کار نوپا، تیم‌های توانمندی که دارای ایده، طرح و یا محصول اولیه در زمینه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی هستند؛ دعوت می شود در این رویداد شرکت کرده و نسبت به ارائه ایده، طرح کسب و کار یا محصول خود به داوران اقدام کنند.

وی با اشاره به این که شتاب دهنده تخصصی سکو به عنوان مجری و برگزار کننده این رویداد انتخاب شده است تا از زمان ثبت نام تیم‌ها نسبت به ارائه خدمات مشاوره‌ای به آنها اقدام کند؛ تصریح کرد: رویداد کارآفرینی فناوری‌های تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی وآزمایشگاهی با همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌های مسئول در بستر فناوری‌های نوین، در حوزه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در ۳ بهمن ماه ۱۳۹۸ در دانشگاه صنعتی شریق برگزار می‌شود.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، سلیمی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در رویداد کارآفرینی فناوری‌های تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی می‌توانند ایده‌های کسب و کار یا محصولات اولیه خود را در دسته‌های گجت‌های پوشیدنی، تجهیزات زیبایی، تجهیزات مراقبت خانگی، تجهیزات خود مراقبتی، تجهیزات، لوازم و مواد یکبار مصرف با محورهای پایش، کنترل، کاهش یا تسکین درد بیمار، بهداشت، مراقبت، کنترل و درمان، بارداری، فرزند پروری و سالمندی شرکت دهند.

معاون آموزش و پژوهش سازمان نظام پزشکی یاد آور شد: شرکت کنندگان در این رویداد در صورت کسب امتیازات لازم و انتخاب به عنوان تیم برتر می‌توانند از تسهیلات شتابدهی، جوایز نقدی و حمایت‌های مادی و معنوی صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی و جمعی از حامیان این رویداد برخوردار شوند. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از اخبار به نشانی www.SakooAccelerator.com  مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تجهيزات پزشكي نظام پزشكي کارآفرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۱۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب اماکن غیرمجاز دندانپزشکی و ماساژدرمانی در اردبیل

رامین نسیمی دوست، گفت: طی بازدیدهای مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه، یک محل غیرمجاز دندانپزشکی و یک محل غیرمجاز ماساژدرمانی در اردبیل به‌دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و انجام خدمات غیرمجاز درمانی، شناسایی و با همکاری اداره اماکن انتظامی، پلمب و افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و دندانپزشکی، طب سنتی، زیبایی و کاشت مو در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیر مرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.

او گفت: هم استانی‌ها می‌توانند هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت جامعه پزشکی در آموزش و پرورش
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • نخستین نشست رسمی کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینی گام دوم برگزار شد
  • نشست هم‌اندیشی رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی برگزار شد
  • تلویزیون و سازمان‌های سینمایی آثار برتر رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی را تولید کنند
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • رویداد «مانوین» با نگاهی نوآورانه برگزار می‌شود
  • رشد ۵۰ درصدی عملکرد دانشکده دندانپزشکی طی یک سال گذشته
  • پلمب اماکن غیرمجاز دندانپزشکی و ماساژدرمانی در اردبیل
  • نانو و تجهیزات پزشکی از حوزه‌های شاخص فناوری در ایران است