Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از کسب 15 نشان رنگارنگ شامل 7 طلا ، 2 نقره و 6 برنز در مسابقات کاراته دختران سبک کوبااوزاکا کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛  عباس بابایی با بیان اینکه این رقابت ها در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد، اظهار کرد: رقابت های کاراته دختران سبک کوبااوزاکا روز جمعه 22 آذر ماه به میزبانی استان تهران برگزار شد ودر پایان رقابت ها تیم شهرداری سمنان توانست 15 نشان رنگارنگ شامل7 طلا ،2نقره و 6 برنز این رقابت ها را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اعلام کرد: مبینا نبوی در رده سنی خردسالان وزن منفی 28 کیلوگرم، سایدا شاهورانی در رده سنی خردسالان در وزن منفی 22 کیلوگرم، الینا صفاجو در رده سنی نونهالان در وزن مثبت 55 کیلوگرم، ساغر جندقی در رده سنی خردسالان در وزن منفی 36 کیلوگرم، یگانه متین در رده سنی خردسالان در وزن مثبت 45 کیلوگرم، یکتا زیاری در رده سنی خردسالان در وزن منفی 18 کیلوگرم و اوا محمدی در رده سنی خردسالان و در وزن منفی بیست و دو کیلوگرم مدال طلای این رقابت ها را از آن خود کردند. همچنین 2 مدال نقره این رقابت ها را ستایش صفری در رده سنی جوانان در وزن منفی 59 کیلوگرم و ملیکا مقصودی در رده سنی خردسالان در وزن منفی 32 کیلوگرم کسب کردند.

بابایی در ادامه افزود: کوثر جندقی در رده سنی جوانان در وزن مثبت 59 کیلوگرم، فاطمه موسوی در رده سنی نوجوانان در وزن مثبت 54 کیلوگرم، ندا نظری در رده سنی خردسالان در وزن منفی 32 کیلوگرم، زهرا موسوی در رده سنی خردسالان در وزن منفی 28 کیلوگرم، سوگند قربانی در رده سنی خردسالان در وزن منفی 25 کیلوگرم و ثنا ناظریه در رده سنی خردسالان در وزن منفی 32 کیلوگرم مدال برنز این رقابت ها را کسب کردند. سرپرست سازمات فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: با توجه به مهارت فن و تکنیک بالای تیم کاراته بانوان شهرداری سمنان در این رقابتها کاپ تکتیک به تیم شهرداری سمنان تعلق گرفت. ریحانه نصیری سرمربی تیم کاراته بانوان شهرداری سمنان در رقابت های کاراته دختران سبک کوبااوزاکا کشور را به عهده داشت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران رقابت شهرداری وزن برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۱۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات بوکس بین‌المللی بیشکک که از روز پنج شنبه در کشور قرقیزستان آغاز شده بود، امروز دوشنبه با برگزاری فینال وزن‌های مختلف به پایان رسید. بوکسور‌های کشورمان پس از توقف چندین ساعته در فرودگاه دبی به علت طوفان و سیل بی‌سابقه در کشور امارات، راهی بیشکک شدند و در این مسابقات حضور پیدا کردند.    در مبارزات فینال، میثم قشلاقی و علی فتحی نمایندگان ایران بودند که به نشان ارزشمند نقره دست یافتند.   در وزن ۸۰ کیلوگرم، میثم قشلاقی که پیش از این، کاراتبایف از ازبکستان و الیاس ماگمادوف از روسیه را شکست داده بود در فینال به مصاف ساتی‌بالدو از قرقیزستان رفت و در حالیکه برتری کاملی داشت و به اذعان حاضرین در سالن، برنده بود، با لطف داوران به بوکسور میزبان، قشلاقی نقره‌ای شد.   در وزن ۹۲ کیلوگرم، علی فتحی که مقابل روشن سولیوف ازبکستانی و توکتوسونلو قرقیزستانی به برتری رسیده بود در دیدار پایانی برابر رمضان دادایف از روسیه ایستاد و نتوانست به برتری دست یابد و به مدال نقره رسید.   پیش از این، روزبه صفری در وزن ۹۲+ کیلوگرم به نشان برنز دست یافته بود.   با این اوصاف تیم ایران با کسب ۲ مدال نقره و یک برنز به کار خود پایان داد. بوکسور‌های ایران برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک پاریس که اوایل خرداد در تایلند برگزار می‌شود، خود را مهیا می‌کنند.

دیگر خبرها

  • اعلام شرایط ملی‌پوش شدن ۲ وزن المپیکی و یک وزن غیر المپیکی
  • شرایط ملی پوش شدن 2 وزن المپیکی و 1 وزن غیر المپیکی اعلام شد/ فرصت دوباره به گرایی
  • رقابت بیش از ۲ هزار کاراته کا در پیکار‌های انتخابی تیم ملی بانوان در همدان
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • نشان طلای پیکار‌های انتخابی تیم ملی، برای کاراته کای استان همدان
  • ماهنامه دوست خردسالان ویژه اردیبهشت 1403 منتشر شد
  • معرفی قهرمانان سه وزن نخست کاراته دختران زیر ۲۱ سال کشور
  • رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی سهمیه المپیک