Web Analytics Made Easy - Statcounter

اپلیکیشن ایوا کمپین جدید خود را آغاز کرد. در این کمپین افراد با نصب اپلیکیشن ایوا و استفاده از خدمات متنوع آن، شانس برنده‌شدن یک خودروی ویژه آفرود تیونینگ شده همراه با تجهیزات کمپینگ را دارند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایوا،  پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور، خرید شارژ، انجام کارت به کارت از مبدا ۲۹ بانک کشور، پرداخت قبض، خرید بسته اینترنت و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از جمله خدمات این اپلیکیشن پرداخت است.

کاربران می توانند برای دانلود ایوا عدد ۱ را به ۲۰۰۰۴۴۴ ارسال یا  #۷۳۷* را شماره گیری کنند تا لینک دانلود برای ایشان ارسال شود.

 همچنین می‌توانن برای گوشی‌های اندرویدی به گوگل پلی و کافه بازار و برای گوشی‌های iOS به سایت رسمی اپلیکیشن پرداخت ایوا https://ivaapp.com/ مراجعه کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اپلیکیشن ایوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۱۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست برخی از سایت‌های حقوقی کشور

آفتاب‌‌نیوز :

از آن جایی که حوزه وکالت و حقوقی یکی از حیاتی‌ترین و پرفعالیت‌ترین زمینه‌ها در جامعه ما است، بهترین سایت حقوقی کشور نقش بسیار مهمی را در ارائه خدمات حقوقی به افراد و شرکت‌ها ایفا می‌کند. این سایت‌ها به عنوان پلتفرم‌های آنلاین، فرصتی را برای افراد فراهم می‌کنند تا با وکلا متخصص و حرفه‌ای در ارتباط باشند و خدمات حقوقی مورد نیاز خود را دریافت کنند. 

سایت‌های وکالت به عنوان یک پلتفرم مدرن، امکان ارتباط آسان و سریع بین مشتریان و وکلا را فراهم می‌کنند. این ارتباط آنلاین افراد را قادر می‌سازد تا به راحتی با وکیل مورد نظر خود تماس بگیرند و نیاز‌های حقوقی خود را مطرح کنند.

سایت‌های وکالت به عنوان منابع اطلاعاتی قابل اعتماد و مشاوره‌های حقوقی را به جامعه ارائه می‌دهند. این سایت‌ها مقالات، مطالب آموزشی و پاسخ‌های مشاوره‌ای را در مورد مسائل حقوقی مختلف ارائه می‌دهند که می‌تواند برای افراد و شرکت‌ها در درک بهتر مسائل حقوقی مفید باشد.

همچنین به عنوان یک وسیله مؤثر برای ارتقای شفافیت و عدالت در جامعه عمل می‌کنند. این سایت‌ها به افراد امکان می‌دهند تا به راحتی به اطلاعات در مورد حقوق و تکالیف خود دسترسی پیدا کنند و در صورت نیاز به مشاوره حقوقی، با وکلا متخصص تماس بگیرند..

وکیل وند

مشاوره حقوقی وکیل وند از برزگترین وبسایت‌های مشاوره حقوقی برجسته در ایران است که با بیش از پنج سال تجربه کاری در امور حقوقی، خدمات حقوقی متنوعی را به مشتریان ارائه می‌دهد. این موسسه به افرادی که به دنبال راه حل‌های حقوقی برای مسائل خود هستند، امکان مشاوره تلفنی و آنلاین از طریق سایت را فراهم می‌کند.

تجربه بالا همراه با سابقه درخشان سبب شده است تا وکیل وند به یکی از بهترین و شناخته‌ترین سایت‌های حقوقی کشور تبدیل شود و برای کاربرانی که به دنبال راه حل حقوقی برای مسائل خود هستند، قابلیت دسترسی آسان و با کیفیت به مشاوره را ایجاد می‌کند.

وکیل وند خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد که شامل امور مختلفی از جمله مشاوره در زمینه ارث، دیه، دادرسی، مهریه، خسارت و سایر مسائل حقوقی می‌شود. علاوه بر فعالیت در تهران، این شرکت خدمات خود را در تمام شهر‌های دیگر ایران نیز ارائه می‌دهد و حتی در کشور ترکیه نیز فعالیت دارد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر یا درخواست مشاوره، پیشنهاد می‌شود به سایت وکیل وند مراجعه کرده و از خدمات ارزشمند این موسسه بهره‌مند شوید.

وکیل وند دارای بیش از ۱۰۰۰ وکیل آنلاین در سراسر ایران است و می‌تواند گزینه جذاب برای شما باشد ضمن اینکه در این سایت گزینه‌ای وجود دارد که شما در مشاوره حقوقی تلفنی می‌توانید از گزینه پیشنهاد بر عهده سایت استفاده نمایید.

دادیاب

دادیاب به عنوان یکی از اولین سامانه‌های دریافت مشاوره حقوقی و انتخاب وکیل در ایران شناخته می‌شود. در این سامانه، وکلا ابتدا ثبت نام می‌کنند و سپس افراد جویای وکیل نیز می‌توانند ثبت نام کرده و مشکلات خود را در پلتفرم دادیاب مطرح کنند. با این کار، آن‌ها به حرفه ای‌ترین وکیل در آن حوزه متصل می‌شوند و در صورت لزوم، وکالت امور حقوقی خود را به وی واگذار می‌کنند. علاوه بر این، افراد می‌توانند مشاوره حقوقی کاملی از وکیل دریافت کنند.

در سامانه دادیاب، مقالات بسیاری در زمینه‌های مختلف حقوقی منتشر شده است که می‌تواند به حل بسیاری از سوالات حقوقی کاربران کمک کند. این مقالات می‌توانند منابع معتبری برای اطلاعات حقوقی کاربران باشند و آن‌ها را در درک بهتر مسائل حقوقی کمک کنند.

وکیل تاپ

سایت "وکیل تاپ" یکی از وب سایت‌های معتبر در زمینه حقوقی است که از ویژگی‌های متمایزکننده‌ای برخوردار است. این سایت به عنوان یک پلتفرم جامع برای ارائه خدمات حقوقی به کاربران فعالیت می‌کند. وجود اپلیکیشن موبایل برای سایت وکیل تاپ امکان دسترسی آسان و سریع‌تر کاربران به خدمات حقوقی را فراهم می‌کند. این اپلیکیشن می‌تواند به کاربران امکاناتی همچون جستجوی وکیل، درخواست مشاوره، مدیریت پرونده و ... را ارائه دهد.

وجود تعداد زیادی وکلا در وب سایت وکیل تاپ به کاربران امکان انتخاب بهتر وکیل متناسب با نیاز‌های خود را می‌دهد. این امر باعث می‌شود که کاربران بتوانند وکیلی با تخصص مورد نظر خود را انتخاب کنند.

با توجه به این ویژگی‌ها و نکات مثبت، وب سایت وکیل تاپ به عنوان یکی از منابع معتبر و قابل اعتماد برای ارائه خدمات حقوقی به جامعه شناخته می‌شود و اپلیکیشن موبایل آن به کاربران امکاناتی را برای دسترسی آسان‌تر به خدمات حقوقی فراهم می‌کند.

تیداتک

تیدا تک که از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده و طی این سال‌ها به عنوان یک وبسایت حقوقی قابل اعتماد در ایران شناخته شده است. این وبسایت خدمات گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف حقوقی، از جمله خدمات خانواده، کیفری، ملکی، مالی و ثبت احوال ارائه می‌دهد.

با گروه وکلای پاسارگاد، شما می‌توانید به راحتی با وکلای مجموعه تماس بگیرید و نیاز‌های حقوقی خود را مطرح کنید. شماره‌های تماس مشخص شده در سایت این سایت به شما این امکان را می‌دهند که به راحتی با مشاورین ارتباط برقرار کنید.

سخن پایانی

در پایان، می‌توان گفت که با وجود گسترده‌ی سایت‌های حقوقی در ایران، انتخاب بهترین سایت حقوقی برای نیاز‌های خود امری اهم و چالش برانگیز است. 

در سال ۱۴۰۲ وکیل وند با بیش از چند هزار مشاوره حقوقی تلفنی و رایگان توانسته در این زمینه یک انتخاب مناسب برای شما باشد و بهترین راهکار حقوقی را به شما ارائه دهد 

بنابراین، قبل از انتخاب سایت حقوقی، توصیه می‌شود که نیاز‌های ویژه‌ی خود را مشخص کرده و سپس با مطالعه‌ی دقیق و بررسی ویژگی‌ها و خدمات ارائه شده توسط هر سایت، به انتخاب مناسب برای رسیدن به راه حل‌های حقوقی موردنظرتان بپردازید.

دیگر خبرها

  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است
  • ۷ اپلیکیشن انحصاری اندروید که آیفون از آن‌ها محروم است
  • همه‌چیز درباره طرح کهربا؛ خرید از فاصله ۵سانتی‌متری
  • امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق «پلیس من» فراهم شد
  • پرداخت حق‌التدریس فصل زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت
  • امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق پلیس من فراهم شد
  • خرید از فاصله ۵سانتی‌متری
  • لیست برخی از سایت‌های حقوقی کشور
  • پرداخت ۹۶ فقره تسهیلات برای درمان زوج‌های نابارور در خراسان جنوبی