Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@01:35:14 GMT

برپایی نمایشگاه کتاب گلستان

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۱۱۷۷

برپایی نمایشگاه کتاب گلستان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در افتتاحیه این نمایشگاه گفت: نمایشگاه به استعداد ۷۳ هزار و ۹۷۰ جلد کتاب در ۲۶۰ غرفه با حضور ۵۵۰ ناشر عمومی و تخصصی به ارزش تقریبی ۵۰ میلیارد ریال تا پنجشنبه ۲۸ آذر ماه جاری برپا خواهد بود.

عادله کشمیری اظهار کرد: گلستان سرآمد استقبال از نمایشگاه‌های کتاب در سطح کشور است بطوریکه سال گذشته شاهد افزایش بن توزیع شده بودیم و به همین منظور امسال میزان بن در نظر گرفته شده برای فرهنگ دوستان هشت میلیارد ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بدون اشاره به مستند آماری گفت: طی سال‌های اخیر کتاب سهم بیشتری از سبد خرید خانوارهای گلستانی را به خود اختصاص داد و این مسیر همچنان ادامه دارد؛ وزارت فرهنگ و ارشاد هم می‌تواند با توزیع عادلانه کتاب و تخصیص سهم استان‌ها سرانه مطالعه را افزایش دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان همچنین گفت: بن خرید کتاب در نمایشگاه از سوی بانک عامل با ۲۰ درصد تخفیف عرضه می‌شود و ناشرین نیز ملزم به فروش کتاب‌های خود با حداقل ۱۰ درصد تخفیف هستند هرچند تا ۳۰ درصد هم عرضه می‌شود.

در افتتاحیه نمایشگاه کتاب گلستان علاوه بر دکتر حق‌شناس استاندار و جمعی از مسوولان استانی؛ مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشتند.

نمایشگاه کتاب گلستان تا پنجشنبه همین هفته هر روز از ساعت ۱۱ تا ۲۰ در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در جاده گرگان _ آق قلا دایر خواهد بود.

رونمایی از برخی کتب، کارگاه نقاشی، قصه‌گویی، شادمانه کودکان، نشست های تخصصی گام دوم انقلاب، نشست کتابخوانی و کارگاه آسیب شناسی شعر دفاع مقدس از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است.

کد خبر 470413 برچسب‌ها استان گلستان کتاب - نمایشگاه داخلی نمایشگاه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان گلستان کتاب نمایشگاه داخلی نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۱۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه عکس دوشنبه‌های رهایی در یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، نمایشگاه عکس گروهی از ۳۰ هفته بازدید از خانه‌ها و بنا‌های قدیمی و سنتی یزد تحت عنوان «دوشنبه‌های رهایی» با هدف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد از تاریخ سوم تا هفتم اردیبهشت ماه همه روزه از ساعت ۱۷ الی ۲۳ در محل هتل پارسیان صفاییه یزد برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه در دو قسمت عکس با دوربین و عکس با موبایل در مجموع از ۸۰ عکس که توسط بازدید کنندگان دوشنبه‌های رهایی از بنا‌ها و خانه‌های قدیمی ثبت کردند، تشکیل شده و مبالغ ورودی این نمایشگاه نیز در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خواهد بود.

گفتنی است پویش دوشنبه‌های رهایی نزدیک به یک سال است که در استان یزد برگزار و هر دوشنبه یک خانه قدیمی جهت بازدید عموم مردم انتخاب می‌شود و بازدیدکنندگان هر کدام مبلغی را در این بازدید جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا می‌کنند؛ که این پویش با استقبال بسیار خوب اهالی استان یزد همراه بوده و تاکنون موجب آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد شده است.

دیگر خبرها

  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:صدای امثال علی نژاد ها در غرب برای بی حجاب کردن دختران معصوم این مملکت صدای کودتای سازمان سیا است
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود
  • توضیح مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • برپایی بازارچه در موزه صنایع دستی گلستان
  • برپایی بازارچه هفتگی صنایع‌دستی و سوغات در موزه صنایع‌دستی گلستان
  • برپایی نمایشگاه عکس دوشنبه‌های رهایی در یزد