Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر مقابل سایپا قرار گرفت و به پیروزی ۲ بر صفر رسید.

در این بازی وحید امیری و احمد نوراللهی برای سرخ‌ها گلزنی کردند، اما درحال حاضر مهدی ترابی آقای گل پرسپولیس است.

ترابی که در بازی مقابل ذوب آهن ۲ گل زده بود، رو در روی گل گهر سیرجان نیز گلزنی کرد تا این روز‌ها به مرد شماره یک خط حمله پرسپولیس تبدیل شده و با ۶ گل بهترین گلزن سرخپوشان محسوب می‌شود و و در رده سوم جدول آقای گل‌ها قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: کالدرون ۴ بازیکن به پرسپولیس معرفی کرد

البته این درحالیست که علی علیپور با ۵ گل در رده دوم گلزنان برتر پرسپولیس قرار دارد.

ترابی از ابتدای فصل امیدوار بود تا در ترکیب پرسپولیس ۹ گل یا بیشتر بزند و حالا تلاش می‌کند مانند شماره پیراهنش برای سرخ‌ها گل بزند.

 کالدرون در ترکیب پرسپولیس دست ترابی را باز گذاشته و او در همه نقاط زمین حضور دارد و همین موضوع باعث شده تا ترابی در امر گلزنی بهتر عمل کند.

سرخ‌ها در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر در جم با پارس جنوبی دیدار می‌کند و کالدرون و کادرفنی این تیم امیدوار هستند تا بتوانند به برتری برسند.

پرسپولیس با پیروزی رو در روی سایپا ۲۸ امتیازی شد و در چارچوب هفته شانزدهم لیگ باید به مصاف پارس جنوبی جم برود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۱۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتور گلزنی مهاجم استقلال پس از ۱۱ هفته روشن شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهرداد محمدی با گلزنی در دیدار تیم‌های استقلال و شمس آذر قزوین در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، طلسم خود در فتح دروازه حریفان لیگ برتری را شکست.

مهاجم شماره ۷ استقلال آخرین بار در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر موفق شده بود در برتری ۴ بر صفر برابر نساجی مازندران، یکی از گلزنان بازی باشد تا پس از ۱۱ هفته پایش به گلزنی باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موتور گلزنی مهاجم استقلال پس از ۱۱ هفته روشن شد
  • ترابی، اثرگذاری روی صد گل لیگ برتر!
  • پیروزی نزدیک تیم‌های صدر جدول/ راه هموار مس برای رسیدن به قهرمانی
  • ترابی هم از عالیشاه عقب نیفتاد!
  • ترابی نه، عالیشاه به 5 رسید
  • گزارش زنده: صنعت نفت ۰- پرسپولیس ۰
  • تبریک تولد پرسپولیس به شماره هشت بدشانس
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟