Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی _ مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از مردم نیکوکار این استان دعوت کرد تا با اهدای کمک‌های خود به این نهاد شادی شب یلدا کودکان یتیم را فراهم کنند.

به گزارش ایکنا از خراسان شمالی، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، مجید الهی‌راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی، با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از ۱۰۰ هزار نفر از جمعیت این استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، افزود: از مجموع جمعیت تحت حمایت این نهاد بیش از شش هزار و ۳۰۰ نفر کودکان یتیم و محسنین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعلام کرد: نیکوکاران می‌توانند برای شاد کردن ایتام و خانواده‌های نیازمند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ و یا شماره‌حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه واریز ۸۸۰۳۲۰۵۰۸ واریز کنند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی ادامه داد: همچنین شهروندان خیر می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با کد دستوری#۰۵۸*۸۸۷۷* از طریق تلفن‌های همراه به دست نیازمندان برسانند.

الهی راد همچنین گفت: سالیانه این نهاد با مشارکت خیران بخشی از نیاز شب یلدای خانواده‌های محروم تحت حمایت خود را فراهم می‌کند.

وی در خصوص کمک‌های غیرنقدی نیکوکاران نیز یادآور شد: هم‌اکنون تمامی مراکز نیکوکاری مستقر در مساجد، محلات و همچنین ادارات تابعه این نهاد نیز آماده دریافت کمک‌های خیران هستند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خراسان شمالی کمیته امداد یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۱۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال

به گزارش خبرگزاری مهر، چهار بازیکن جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند. سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

کد خبر 6088484 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • غربالگری شنوایی ۱۱هزار نوزاد در خراسان شمالی
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق دعوت شد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد