Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان، فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ از دستگیری ۲ سارق سیم توسط ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید گلی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر قطعی برق در نقاطی از شهرستان کبودرآهنگ و احتمال به سرقت رفتن سیم های برق توسط سارقان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران اقدام به گشت زنی هدفمند در مناطق اعلامی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو ۴۰۵ با ۲ سرنشین مشکوک و در بازرسی از آن ۴۰۰ متر انواع سیم برق فشار قوی، چند ثوب دستکش مخصوص کار، چند عدد آچار، انبر دست مخصوص و کمربند مخصوص برای بالا رفتن از تیرهای برق کشف و متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

دستگیری ۳ سارق در رزن

فرمانده انتظامی شهرستان رزن از دستگیری ۳ سارق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی زنگنه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در شهرستان رزن، پیگیری موضوع در دستورکار ماموران انتظامی قرارگرفت.

وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی گسترده و استفاده از شگردهای خاص پلیسی، یک سارق احشام و ماموران بخش انتظامی درگزین نیز، ۲ سارق اماکن خصوصی را دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف ۲فقره سرقت با دستگیری این سارقان، خاطر نشان کرد: هر ۳ متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف ۱۱فقره سرقت در تویسرکان

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان ازدستگیری سارق حرفه ای و کشف ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد معصومی بیان داشت: به دنبال افزایش وقوع سرقت داخل خودرو در شهرستان تویسرکان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی با رصد اطلاعاتی یکی از سارقان حرفه ای و سابقه دار را در این خصوص شناسایی کردند که در تحقیقات مشخص شد، نامبرده چند روزی است به اتهام حمل و نگهداری مواد مخدر در یکی از زندان های شهرستان های اطراف تویسرکان بسر می برد.

سرهنگ معصومی بیان کرد: با هماهنگی مرجع قضائی، متهم از زندان تحویل و در بازجویی های فنی و تخصصی به ۱۱ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد و با راهنمایی وی، بسیاری از اموال مسروقه کشف و به مالکان تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: در خاتمه رسیدگی، شاکیان پرونده به همراه متهم به دادسرا اعزام و نامبرده با قرار صادره مناسب روانه زندان شد.

کشف کالای قاچاق در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف لوازم خانگی و مواد خوراکی قاچاق و فاقد مجوز به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی گفت: ماموران یگان امداد و کلانتری شهرستان ملایر حین گشت زنی به ۲ دستگاه خودروی سواری مشکوک و آن ها را برای بررسی  متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها، ۱۳ دستگاه چای ساز خارجی، ۹ دستگاه اتو بخار، ۲ هزار و ۸۶۰ عدد باطری، ۲ دستگاه ماشین ظرفشویی، ۱۰۴ عدد کتری و قوری همچنین، ۹۵۰ قوطی کمپوت آناناس و ۱۰ هزار بسته آدامس قاچاق و فاقد مجوز را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به این که ارزش محموله کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است گفت: ۲ متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.


 

کد خبر 4798198

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی همدان سرقت دستگيري سارق بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان مجلس شورای اسلامی قزوین بارش برف یاسوج تعطیلی مدارس ثبت نام کاندیداها خطبه های نماز جمعه بیرجند شهرکرد بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۱۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ سارق زورگیر تلفن همراه در شاهین شهر



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ مرکز اصفهان ؛ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به وقوع یک فقره زورگیری در یکی از محلات حاشیه شاهین شهر گفت: با اعلام اینکه ۲ فرد ناشناس در ساعات پایانی شب با تهدید چاقو اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه و وجه نقدی یکی از شهروندان کرده و متواری شده بودند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ هادی کیان مهر افزود: با جمع آوری سرنخ‌های موجود سارقان در کمتر از ۴۸ ساعت در مخفیگاه خود در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.
وی با اشاره به کشف ۲ دستگاه تلفن همراه مسروقه به همراه یک قبضه سلاح سرد در بازرسی از مخفیگاه سارقان گفت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس تا کنون به ۴ فقره زور گیری و سرقت تلفن همراه شهروندان برای درآوردن خرج اعتیاد خود اعتراف کردند.

دیگر خبرها

  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • دستبند پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام
  • دستگیری ۲۵ سارق طی ۷۲ ساعت در اصفهان
  • سارقان و مالخران اموال ساختمان‌های نیمه ساز در گرگان دستگیر شدند
  • دستگیری عامل 29 فقره سرقت قطعات خودرو در شهرضا
  • دستگیری ۲ سارق زورگیر تلفن همراه در شاهین شهر
  • ۲۵ سارق در عملیات ۷۲ ساعته پلیس اصفهان دستگیر شدند
  • ۲۵ سارق در عملیات پلیس اصفهان دستگیر شدند
  • سارق مدارس کاشان دستگیر شد