Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@13:37:58 GMT

نجات کودک گرفتار در زودپز توسط آتش‌نشانی/ تصویر

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۱۳۵۵

نجات کودک گرفتار در زودپز توسط آتش‌نشانی/ تصویر

کودک یک ساله‌ای که داخل یک زودپز گرفتار شده بود با تلاش آتش‌نشانان رهاسازی شد.

ساعت ۱۵ روز گذشته والدین یک کودک طی تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کردند که کودک خردسالشان در زودپز گرفتار شده است. با اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵ و درخواست کمک از سوی والدین این کودک، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۹۲، به محل حادثه واقع در محله تهرانپارس، خیابان امین اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اظهارات والدین این کودک، پسر خردسال آن‌ها سرگرم بازی بود که ناگهان به داخل زودپز می‌رود و در آن گرفتار می‌شود. والدین این کودک نیز پس از آن که متوجه گرفتار شدن این کودک در زودپز می‌شوند تلاش می‌کنند که او را رها کنند، اما موفق نمی‌شوند.

مهرداد باقری - فرمانده آتش نشانان اعزامی - ضمن تایید وقوع این حادثه اظهار کرد: آتش‌نشانان بعد از وقوع این حادثه به‌سرعت به محل اعزام شدند و با استفاده از تجهیزات و ابزار لازم قسمتی از بدنه زودپز را برش دادند سپس با استفاده از مواد لغزنده کودک را از داخل زودپز بیرون آوردند.

به گفته فرمانده آتش‌نشانان اعزامی کودک پس از حادثه آسیبی ندیده است و آتش‌نشانان پس از رهاسازی او محل حادثه را به مقصد ایستگاه خود ترک کردند.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۱۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش

رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش از آتش‌سوزی گسترده ساختمان دارالقرآن شهر خبر داد و گفت: در جریان اطفای حریق این مجتمع قرآنی چهار آتش‌نشان مصدوم شدند.

محمدرضا خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان، اظهار کرد: آتش سوزی مجتمع دارالقرآن متعلق به اداره آموزش و پرورش شهرستان تالش، ساعت ۹:۳۳ صبح امروز_سه شنبه بیست و هشتم_ فروردین به واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله ۱۰ آتش نشانان با شش دستگاه خودرو آتش نشانی محل حادثه در میدان امام (علی) اعزام شدند و با توجه گستردگی حریق، سه دستگاه خودرو آب‌رسان نیز از شهرهای اسالم و لیسار و روستای جوکندان به کمک آتش نشانان تالش آمدند.

رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش خاطرنشان کرد: آتش نشانان در محل حادثه با آتش سوزی وسیع طبقه سوم ساختمان دارالقرآن مواجه شدند و به سرعت نسبت مهار و جلوگیری از گسترش حریق اقدام کردند.

خورشیدی با بیان اینکه با تلاش نفس‌گیر آتش نشانان حریق در ساعت ۱۱:۱۵ به طور کامل مهار شد، تصریح کرد: به دلیل وجود پشم شیشه و چوب نراد در سقف و شدت آتش سوزی، سقف ساختمان به طور کامل در آتش سوخت و دچار دودگرفتگی و خسارت شد.

وی گفت: در این حادثه چهار نفر از آتش نشانان در جریان اطفای حریق دچار سوختگی سطحی و مصدومیت شدند، که بعد از اعزام به بیمارستان دو نفر به صورت سرپایی درمان و از بیمارستان مرخص شدند و دو آتش نشان نیز هم اکنون تحت درمان هستند.

رئیس واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش افزود: علت آتش‌سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است.

کد خبر 745178

دیگر خبرها

  • لحظه نجات ۷ کودک گرفتار در سیل توسط قایق‌های مردمی
  • نجات ۷ کودک گرفتار در سیل توسط اهالی بلوچستان
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲ طبیعت گرد گرفتار شده در باجگیران
  • شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین/ سه حادثه طی دو ساعت
  • شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین / سه حادثه طی دو ساعت
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • واژگونی خودرو ایسوزو یک مصدوم بر جای گذاشت
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش