Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@11:14:01 GMT

پیش بینی فعالیت ۴۸ ساعته سامانه بارشی در لرستان

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۱۳۸۵

پیش بینی فعالیت ۴۸ ساعته سامانه بارشی در لرستان

به گزارش ایرنا، هواشاسی لرستان روز یکشنبه با صدور اخطاریه ای اعلام کرد: در اثر فعالیت این سامانه بارش باران و برف، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید لحظه ای، کاهش دمای روزانه و شبانه را خواهیم داشت.
بر این اساس همه نقاط استان، به ویژه نواحی جنوبی و غربی تحت تاثیر این سامانه و حداکثر بارش در سطح استان ۲۰ تا ۴۰ میلی متر حواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها، جاری شدن روان آب سطحی، احتمال رگبار تگرگ و برخورد صاعقه، اختلال در تردد جاده ای، لغزندگی جاده ها، مه آلود شدن هوا، کاهش میدان دید افقی، کولاک برف در جاده های مواصلاتی شرق و شمال شرق استان و افزایش حامل های انرژی در قالب این سامانه بارشی پیش بینی می شود.

هواشناسی لرستان زمان پایان فعالیت این سامانه بارشی را صبح چهارشنبه  اعلام کرده و اخطار داده پاکسازی کانال ها، آبراهه ها، اجتناب از تردد غیر ضروری به ویژه در محورهای مواصلاتی، به همراه داشتن زنجیر چرخ و لوازم گرمایشی در جاده های کوهستانی و گردنه ها، عدم توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها، عدم صعود به ارتفاعات، کنترل دما، رطوبت و تهویه دمای گلخانه ها، مرغداری ها و دامداری ها ضروری است.

برچسب‌ها هواشناسی بارندگی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هواشناسی بارندگی لرستان هواشناسی بارندگی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۱۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی تا روز پنجشنبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، اداره کل هواشناسی استان اعلام کرد که تا بعدازظهر پنجشنبه با فعالیت سامانه بارشی بر روی استان، در برخی نقاط وزش باد شدید بعضا تندباد با گرد وخاک، رگبار و رعد و برق و در مناطق مستعد هم تگرگ پیش بینی می‌شود.

طی چهارشنبه نیز کاهش دما و پدیده مه دور از انتظار نیست.

در روز جمعه آسمان استان قسمتی تا نیمه ابری گاهی افزایش سرعت باد خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • بارش‌ها در میبد و جاده چادرملوی اردکان +فیلم و عکس
  • فعالیت سامانه بارشی تا روز جمعه | افزایش تدریجی دمای هوا از پنجشنبه
  • فعالیت سامانه بارشی تا روز پنجشنبه
  • پیش بینی بارش رگباری باران و تگرگ در البرز
  • وضعیت هوای ۷۲ ساعته کهگیلویه و بویراحمد
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداریهای محلی در سیستان وبلوچستان
  • ورود سامانه بارشی به اصفهان / پیش‌بینی سیلاب و تندبادهای لحظه‌ای در استان
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا سه شنبه/دمای هوا افزایش می‌یابد