Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه 11 تهران از حذف طرح عقب نشینی جداره های تاریخی خیابان ولی عصر (عج) ، وحدت اسلامی و شوش در کمیسیون ماده پنج خبر داد.

به گزارش ایسنا، نصراله آبادیان با اشاره به مصوبه کمیسیون ماده 5 که پس از پیگیری بسیار در 5 سال گذشته توسط معاونت شهرسازی و معماری انجام شد؛ از دستور شهردار تهران مبنی بر منتفی شدن عقب نشینی جداره تاریخی خیابان‌های ولی عصر (عج)، شوش و وحدت اسلامی خبر داد و گفت: این اقدام با توجه به قرار گرفتن 4 کیلومتر از حصار ناصری در منطقه 11 با هدف حفظ و صیانت از جداره های با ارزش معماری و ارزش های کالبدی و فرهنگی منطقه انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به این که طرح عقب نشینی محور خیابان ولی عصر (عج)  مصوبه طرح تفصیلی سال 1350 بوده است، افزود: خیابان ولی عصر (عج) که طولانی ترین خیابان تهران است بسیاری از ابنیه ارزشمند تاریخی و نیز درختان چنار با عمر بالای 80 سال را در خود جای داده است که میراث فرهنگی و معنوی پایتخت به شمار می آیند.


بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 11، آبادیان تاکید کرد: در این مصوبه مقرر شد حفظ جداره های تاریخی محور خیابان ولی عصر (عج) از میدان راه آهن تا چهارراه ولی عصر ، محور خیابان وحدت اسلامی حد فاصل خیابان جمهوری تا خیابان شوش و محور خیابان شوش به عنوان محور کار و فعالیت حفظ شوند و اجرای طرح عقب نشینی در آن ها منتفی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري تهران شهرداری منطقه 11 بناي تاريخي گردشگري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۱۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم

استاندار جدید لرستان بر وحدت و همدلی بین نخبگان، دانشگاهیان و مردم در این استان تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‎‌آباد، ابوطالب شفقت شامگاه سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان با بیان اینکه اهداف اصلی نظام نباید فراموش شود، اظهار داشت: ما در یک جامعه اسلامی و انقلابی هستیم و شناخت کافی باید روی مبانی نظری خود داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دستیابی به تمدن اسلامی و آماده‌سازی برای ظهور منجی عالم از اهداف ما در نظام اسلامی است، اضافه کرد: رفاه اجتماعی و رفاه فردی در شأن نظام اسلامی و شیعی را باید ایجاد کرد.

استاندار جدید لرستان را بیشتر بشناسید + سوابق

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه پذیرفتن مسئولیت به معنای نوکری مردم است، عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان و نوکران مردم هستند و روحیه تلاش و تعامل بین این دو را باید حفظ کرد.

شفقت با بیان اینکه دشمنان کوچک‌ترین خطاهای ما را بزرگ‌نمایی می‌کنند، بیان کرد: رسانه‌ها باید این موضوع را روشنگری کنند و مردم را نیز به مشارکت در مسائل اقتصادی سیاسی و اجتماعی دعوت کنند.

به گفته وی وحدت و همدلی بین نخبگان، دانشگاهیان و مردم موجب شکوفایی ظرفیت‌های لرستان می‌شود و باید از این نظرات استقبال کرد.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • رونمایی از چهره جدید گذر ۳۰ تیر | این گذر تغییر کاربری می دهد
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • «امنیت» و «تجارت» محور رایزنی ایران و پاکستان
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • مشکلات محله تاریخی قاضی از زبان شهروند آران و بیدگل + تصاویر
  • رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط تاریخی است/ اسحاق‌دار: امت اسلامی به رهبرانی همچون رهبر جمهوری اسلامی ایران نیاز دارد
  • روابط ایران و پاکستان فراتر از همسایگی و متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است
  • رونمایی از تصاویر شماتیک جداره‌سازی بازار تبریز + تصاویر
  • تحولات منطقه‌ای محور رایزنی کاظمی قمی و امیرخان متقی