Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@19:20:24 GMT

پیشرفت عملیات عمرانی پروژه سوزنبان

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۱۴۱۲

پیشرفت عملیات عمرانی پروژه سوزنبان

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از پیشرفت عملیات اجرایی احداث مرکز محله سوزنبان در منطقه 11 خبر داد.

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، کاوه حاجی علی اکبری مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: مساحت عرصه مداخله در پروژه سوزنبان حدود 3000 مترمربع است و عملیات اجرایی آن پس از اخذ نظرات شهرداری ناحیه، شورایاری محله، معاونت اجتماعی کلانتری 115 رازی، اجتماع محلی حوزه بلافصل، کسبه محدوده، مراجعان بوستان امیریه، مسافران و مراجعه کنندگان به میدان راه آهن، کارشناس آسیب های اجتماعی شهرداری منطقه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در ابتدای مهرماه سال آغاز شده است.

به گفته علی اکبری، ساماندهی خرد فضاهای شهری و پیشگیری از ایجاد فضاهای بی دفاع، ایجاد ارتباط بین فضای ورزشی و پارک، افزایش بهره وری پارک امیریه، افزایش نظارت اجتماعی، افزایش حس تعلق ساکنین به بافت، تحقق زندگی شبانه پویا در کانون ها و شریان های اصلی شهر و  توسعه و ترغیب سرمایه گذاری در ناحیه از جمله مهمترین اهداف اجرای این پروژه است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در رابطه با اقدامات در حال انجام و امکانات این پروژه تشریح کرد: در این پروژه حذف زوائد، ایجاد کف سازی مناسب، ساماندهی بصری و کالبدی، ساماندهی الگوی عبور تاسیسات شهری، ساماندهی باغچه ها، ساماندهی پارک وسایل نقلیه، نصب روشنایی مناسب، جداره سازی ساختمان های فرسوده، ایجاد غرفه نمایشگاهی و کافه با مصالح سبک، مسیر سواره و فضای پارکینگ، گل جای، کاشت درخت، کف سازی محدوده پیاده و فضای پاتوق، مبلمان شهری برای فعالیت نشستن و حضور در فضای پاتوق، مبلمان شهری برای جمع آوری زباله و روشنایی و اطلاع رسانی و...  در حال اجرا است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهر تهران آسیب های اجتماعی علی اکبری فضاهای شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۱۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی

مهدی رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین در بازدید از روند ساخت باغ موزه دفاع مقدس استان گفت: ساخت باغ موزه دفاع مقدس سال‌هاست آغاز شده، اما همچنان شاهد پیشرفت چشمگیری در ساخت این پروژه نیستیم، طبق زمان بندی امیدواریم فاز اول این مجموعه در نیمه اول سال جدید به بهره‌برداری برسد که می‌تواند روند ساخت فاز‌های تکمیلی را هم افزایش بدهد. 

وی ضمن تاکید بر اهمیت هویت‌سازی و ضرورت وجود المان‌های دفاع مقدس در ساخت موزه بیان کرد: باغ موزه دفاع مقدس باید با محوطه‌سازی همراه باشد به طوری که در جای جای آن نماد‌های دفاع مقدس را مشاهده و با حضور در آن احساس کنیم که در دروان دفاع مقدس قدم می‌زنیم، در همین راستا باید محوطه سازی مناسب صورت بگیرد و ادوات مربوطه به دفاع مقدس در سکو‌های طراحی شده به نمایش گذاشته شود. 

این مسئول افزود: حتی در ساختمان اداری که از قبل در این مجموعه ساخته شده نیز می‌شد از نماد‌ها و آثار دفاع مقدس استفاده شود تا با سایر فضا‌های شهری و اداری موجود تفاوت داشته باشد.

رجحانی تاکید کرد: منابع ساخت محدود است بنابراین باید در چنین پروژه‌هایی هویت سازی و پرداختن به ماهیت کار بیش از هر پروژه دیگری مورد توجه قرار گیرد به شکلی که به خصوص نسل جوان با حضور در این مجموعه حال و هوای دفاع مقدس را احساس کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • آیت‌الله رئیسی: شرکت‌ها و متخصصان ایرانی آماده مشارکت در پروژه‌های عمرانی سریلانکا هستند
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • پروژه‌های طرح میثاق رشت پیشرفت قابل قبولی دارد
  • ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی