Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بیست و چهارمین روز از آذر ماه ۹۸ با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به توقف ساخت سریال «ترور خاموش ۲» اشاره کرد. تاریخ انتشار: 16:42 - 24 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۷۲۳۱

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، بیست و چهارمین روز از آذر ماه ۹۸ با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به توقف ساخت سریال «ترور خاموش ۲» اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساخت فصل دوم «ترور خاموش» در هاله‌ای از ابهام

پرویز فلاحی‌پور بازیگر تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: طی ماه‌های گذشته صرفاً در یک تله فیلم که در شهر اصفهان فیلمبرداری شد به ایفای نقش پرداختم که برای پخش در تلویزیون آماده می‌شود. 

وی در همین راستا ادامه داد: دو ماه است که هیچگونه پیشنهادی برای بازی نداشته‌ام، طبیعتاً من بازیگرم و باید برای حضور بهتر و بیشتر پیشنهاد خوب داشته باشم اما وقتی کسی پیشنهادی نمی‌دهد کاری از دست من بر نمی‌آید. 

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین گفت‌وگوی فلاحی‌پور پیرامون وضعیت بازیگری اینجا کلیک کنید

بازیگر سریال «شهرزاد» با اشاره به وضعیت ناراحت کننده عرصه بازیگری تاکید کرد: مردم مرا در خیابان می‌بینند و می‌پرسند چرا بعد از سریال شهرزاد کم‌کار شده‌ای، درصورتی که همه انتظار داشتند کارهای بهتری پیشنهاد شود، در جواب واقعا نمی‌دانم چه بگویم، فقط اینکه خودم هم دوست دارم که در آثار بهتری بازی داشته باشم. 

وی درباره ساخت فصل دوم سریال «ترور خاموش» اذعان کرد: مدت‌ها پیش صحبت‌هایی صورت گرفت و حضور من در فصل دوم سریال «ترور خاموش» کاملاً قطعی شد، اما ظاهرا پروژه متوقف شده چراکه از آن موقع به بعد هیچ تماسی با من گرفته نشده است.

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.

«کمال تبریزی» از کمال بیشعوری به «دست انداز» رسید

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، «کمال تبریزی» کارگردان صاحب سبک سینما که آثار به یادماندنی همچون «لیلی با من است» و «طبقه حساس» را در کارنامه خود دارد، امسال با فیلمی جدید و باز هم کمدی راهی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خواهد شد. 

وی امسال با فیلم سینمایی «دست انداز» قصد حضور در جشنواره فیلم فجر را دارد، البته این فیلم پیش از این با نام «رستگاری جهان» شناخته می‌شد اما با نام «دست انداز» فرم حضور در جشنواره فیلم فجر سی و هشتم را پر کرد، تبریزی امسال قرار بود فیلم «در کمال بیشعوری» را ساخته و راهی فجر کند اما به دلیل نبود امکانات مناسب جهت ساخت، این کار را به سال آینده موکول کرد. 

بیشتر بخوانید: برای آشنایی با ۳۵ فیلمی که راهی جشنواره فیلم فجر می‌شوند، اینجا کلیک کنید

بیش از ۸۰ درصد فیلمبرداری فیلم سینمایی «دست انداز» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه‌کنندگی محمد آفریده انجام شده است و تاکنون هدی زین العابدین، رویا نونهالی، رضا کیانیان، همایون ارشادی و امید نعمتی در این فیلم جلوی دوربین رفته اند و بزودی بازیگران دیگری نیز جلوی دوربین خواهند رفت.

فیلم «دست انداز» یک فیلم اجتماعی با چاشنی طنز است و در خلاصه داستان آن آمده است: رها كه علاقمند به نويسندگی است آخرين داستان خود را با آرزوهايش همراه می‌كند.

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.

برخورد با دستفروشان کتب قاچاق در خیابان انقلاب کافی نبوده است
نیکنام حسینی‌پور مدیرعامل موسسه خانه کتاب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان پیرامون بحث تولید کتب بی‌‎محتوا و یا به معنای عامیانه «کتاب سازی» به عنوان یکی از معضلات موجود عرصه چاپ و نشر گفت: بخشی از کتاب‌سازی‌ها ریشه در سیاست‌های نادرست حوزه آموزش دارد، وقتی برخی از نهادها لزوم ادامه فعالیت اساتید و مدرسان را موکول به داشتن کتاب می‌کنند زمینه برای کتاب‌سازی فراهم می‌شود یعنی این قشر به دنبال ایجاد رزومه برای خود به چاپ کتاب اما کتاب‌های بی‌محتوا می‌پردازند.   وی در همین راستا ادامه داد: کتاب‌سازی و حواشی پیرامون این رویداد سبب شده تا کتا‌ب‌ها از نظر محتوا کم ارزش شوند، طبیعتاً در این شرایط کیفیت کتاب‌ها کاهش یافته و کمیت کتاب به عنوان ارزش برای افراد شناخته می‌شود. بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از موسسه خانه کتاب  اینجا کلیک کنید مدیرعامل موسسه خانه کتاب بیشترین تولید کتاب امروز را در حوزه کتاب‌های روانشناسی و تغذیه‌ای دانست و بیان کرد: بیشترین حجم کتاب‌سازی در بخش کتاب‌هایی با مضمون تغذیه و یا روانشناسی انجام می‌شود، این امر ضربه مهلکی را بر ذائقه مخاطب امروز وارد کرده لذا باید مورد بررسی، نظارت و توجه بیشتر قرار بگیرد.   دبیر هجدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه در همین رابطه اذعان کرد: کتاب‌سازی در حوزه نشر یک فاجعه است، البته برای جلوگیری از این وضع تمهیداتی صورت گرفته اما هنوز مفید واقع نشده است. 

وی با اشاره به رواج کتب قاچاق در بازار نشر تاکید کرد: در حال حاضر فناوری جدید چاپ امکان توسعه و افزایش میزان کتاب‌های قاچاق را فراهم کرده است، حتی برخی فایل کتاب‌ها را از طریق فضای مجازی تهیه کرده و به شکل غیر قانونی چاپ می‌کنند و با این حرکت به شیوع کتاب‌های غیر مجاز دامن می‌زند.   برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.

فیلم جدید «کلینت ایستوود» اکران شد/روایتی از بمب‌گذاری در المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلم سینمایی «ریچارد جول» به کارگردانی «کلینت ایستوود» و با بازی سم راکول اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از جمعه آغاز کرده و باید دید بعد از شکست ایستوود در فیلم قبلی، آیا وی این بار می‌تواند نظرات مثبتی را به همراه خود داشته باشد یا خیر.

«ریچارد جول» یک فیلم در ژانر مهیج به کارگردانی کلینت ایستوود است، این فیلم بر اساس مقاله «کابوس آمریکایی - تصنیف ریچارد جول» نوشته ماری برنر است که در سال ۱۹۹۷ توسط مجله ونیتی‌فیر به چاپ رسیده بود.

بیشتر بخوانید: آخرین اخبار از سینمای هالیوود را اینجا مشاهده کنید

این فیلم روایتگر داستان ریچارد جول نگهبان امنیتی بی‌گناه می‌باشد که در حین بمب‌گذاری در المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا جان انسان‌های زیادی را نجات داد، اما چند از روز پس از این اتفاق متهم به انجام این بمب‌گذاری شد.

سم راکول، اولیویا وایلد، کتی بیتس، جان هم، دیلان کوسمن، وین دووال و نینا آریاندا از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم جدید کلینت ایستوود به ایفای نقش پرداخته اند. 

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.

درخشش «چهره مرد هنرمند در جوانی» در تماشاخانه شهرزاد/«حشره» به جان نوفل‌لوشاتو افتاد

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، تئاتر طی هفته پیش رو شاهد حضور آثار متفاوتی از کارگردانان نسل‌های مختلف تئاتر است که از جمله مهمترین آنها می‌توان به اجرای نمایش «چهره مرد هنرمند در جوانی» به کارگردانی مصطفی هرآیینی اشاره کرد.

داستان این نمایشنامه درباره مردی است که برای رسیدن به یک هدف خانواده خود را به کویر می برد، اما در میانه های راه اتفاقات عجیبی می‌افتد، اتفاقاتی که هدف مرد را کاملاً تحت الشعاع قرار می دهد. 

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار تئاتر طی هفته جاری اینجا کلیک کنید

نمایش بازگشت مردگان به کارگردانی و نویسندگی شادی اسدپور، نقل مکان به نویسندگی و کارگردانی فاطمه محمودی، «اختراع والس» به کارگردانی سارا افشار و با بازی «محمدحسن معجونی»، نمایش «آسانسور نداره» به کارگردانی لبخند بدیعی، «احتمال اشتباه» به کارگردانی حسین جمالی، نمایش فرمالیته به کارگردانی علی صفری، «دست‌های آلوده» به کارگردانی مسعود موسوی و «پینوکیو» به کارگردانی اوشان محمودی از جمله سایر آثاری هستند که طی هفته میانی آذر ماه در تماشاخانه های شهر تهران روی صحنه می‌روند.

چهره مرد هنرمند در جوانی

نویسنده، طراح و کارگردان: مصطفی هرآیینی
بازیگران: ایمان صیاد برهانی، محمد برهمنی

مجری طرح: روح الله زندی
سرمایه گذار: مریم افشاری
دستیار کارگردان و برنامه ریز: مصطفی صابونی
دستیار تولید: محسن نجفی
موسیقی: محسن اعتماد سعید
طراح نور: پدرام رضوانی
طراح گرافیک: مرتضی هرآیینی
عکاس: شاهین آزما
تیزر: ماهان همامی پور
دستیاران صحنه: میر سعید مولویان، پارسا تجربی، مصطفی صابونی
تدارکات: امیرحسین جلالیان

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.

«آشفتگی» از چهارشنبه اکران می‌شود/بازگشت «مهدی فخیم‌زاده» به سینما با «مشت آخر»

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیرامون جلسه شورای صنفی نمایش در تاریخ بیست و چهارم آذر ماه سال جاری گفت: براساس نتیجه امروز جلسه شورای صنفی نمابش مقرر شد تا فیلم سینمایی «مشت آخر» به کارگردانی «مهدی فخیم‌زاده» از چهارشنبه ۲۷ آذر ماه در گروه سینمایی «فرهنگ» اکران خود را آغاز نماید. 

سخنگوی شورای صنفی نمایش در رابطه با اکران فیلم جدید «فریدون جیرانی» اذعان کرد: همچنین فیلم سینمایی «آشفتگی» به کارگردانی فریدون جیرانی نیز در سرگروه زندگی اکران خود در سینماهای کشور را آغاز خواهد کرد. 

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اینجا اخبار سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۱۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین

فیلم سینمایی «پرویز خان» به نویسندگی و کارگردانی علی ثقفی از جمعه ۷ اردیبهشت ماه در بخش سینما آنلاین فیلم نت اکران خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم سینمایی «پرویز خان» به نویسندگی و کارگردانی علی ثقفی و تهیه کنندگی عطا پناهی از جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۸ صبح در بخش سینما آنلاین فیلم نت اکران خواهد شد.

«پرویزخان» از ۲۳ اسفندماه در سینما‌های سراسر کشور اکران خود را آغاز کرده بود که با استقبال مخاطبان رو به رو شد.

این فیلم سینمایی در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر توانست نظر منتقدان و اهالی رسانه را به خود جلب کند و موفق به نامزدی در ۹ رشته شد و سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول، سیمرغ بلورین بهترین تدوین و دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه را دریافت کرد.

سعید پورصمیمی، حمیدرضا پگاه، بهنام تشکر، علی باقری، المیرا دهقانی، خسرو احمدی، مهدی قربانی، یاسین مسعودی، محمد صادق ملک، نیما نادری، روزبه رئوفی، یدالله شادمانی، مهدی فریضه، منوچهر علیپور، امیر دانشجو، سید ابوالفضل موسوی، نصیر ساکی، امیرمهدی کوشکی، علی فرحناک، اسکندر کوتی و مریم سعادت بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فلیم سینمایی «پرویزخان» که محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج با حمایت وزارت ورزش و جوانان است، درباره پرویز دهداری یکی از متفاوت‌ترین مربیان بزرگ تیم ملی فوتبال ایران است.

عوامل فیلم سینمایی «پرویز خان» عبارتند از مدیر فیلمبرداری: وحید ابراهیمی، مدیر صدابرداری: میثم یاردیلو، طراح صحنه: محسن خدابخشی، طراح لباس: آزاده قوام، طراح چهره پردازی: امید گلزاده، تدوین: حسن حسندوست، طراح جلوه‌های بصری: سید هادی اسلامی، مدیر تولید: رضا زنجانیان، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، آهنگساز: بامداد افشار، اصلاح رنگ ونور: فربد جلالی، دستیار اول کارگردان: علی غیاثوند، مدیر تدارکات: امیر مرایی، برنامه‌ریز: سحر زرندی، عکاس: حبیب مجیدی، روابط عمومی: علی سلمان زاده، مجری طرح: استودیو بادبان.

دیگر خبرها

  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • عکس| بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش
  • افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • رؤیا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • رویا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش/ عکس
  • نقش برابر مردم و مسوولان برای ماندگاری سینما در قوچان
  • درگیر شدن با «عروس خیابان فرشته»/ فیلمنامه‌ از بازیگر مهم‌تر است