Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فعال حوزه حمل ونقل و گردشگری با بیان این که نوع اجرای برنامه رمز یک بار مصرف به حوزه تجارت الکترونیک کشور شوک وارد می کند، گفت: استفاده از هوش مصنوعی ایرانی در حوزه گردشگری در دستور کار است. ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مسعود طباطبایی با اشاره به این که یکی از اهداف ما این است که گردشگری را در اختیار تمام اقشار جامعه قرار دهیم، اظهار کرد: بر این اساس در خدماتی که ارائه می دهیم پرواز داخلی، پرواز خارجی، قطار، تور داخلی، تور خارجی و به طور کلی هر سرویس مورد نیاز در حوزه گردشگری را ارائه می دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری این که "روز اول" کار را با 30 میلیون تومان آغاز کردیم و اکنون حدود 700 نفر در مجموعه ما مشغول به کار هستند، افزود: یکی دیگر از اقداماتی که مدتی است در دستور کار قرار گرفته استفاده از هوش مصنوعی ایرانی در حوزه گردشگری است. این برنامه در مراحل اولیه کار قرار دارد و به صورت بالغ می تواند فرمان های صوتی را اجرا کند.

وی در خصوص الزام استفاده از رمز یک بار مصرف در سیستم پرداخت الکترونیکی تصریح کرد: نگرانی جدی در خصوص نحوه اجرای پرداخت الکترونیکی داریم، حتما به تجارت الکترونیک کشور شوک وارد خواهد شد، فکر می کنم با اطلاع رسانی بهتر، روش های بهتری برای اجرای این برنامه عملیاتی می شد.

طباطبایی همچنین با بیان این که مجموعه ما 6 برند دارد و به پرتال جامع گردشگری ایران تبدیل شده ایمگفت: در بحث بلیت های چارتری حداقل 10 تا 15 درصد بلیت ها را پس می دهیم و دیگر مانند گذشته این نوع بلیت سود 100 درصدی نخواهد داشت، در تلاشیم ارقام مذکور را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,77,81/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۱۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت با ۱۴ طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان

مجید رحمانی خلیلی گفت: موافقت‌نامه اصولی ۱۴ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری اعم از اقامتگاه بوم‌گردی، مجتمع گردشگری، گردشگری ساحلی، واحد پذیرایی، هتل‌آپارتمان و مرکز تفریحی سرگرمی در شهرستان‌های استان با حجم سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۵ هزار میلیارد ریال در اولین جلسه کمیسیون فنی سرمایه‌گذاری در سال جاری صادر شد.

معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان گفت: این طرح‌ها با ایجاد زمینه اشتغال حدود ۲۰۰ نفر طبق ضوابط و قوانین مصوب در شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در جلسه اخیر کمیسیون فنی برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری استان بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.

او افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران و تسریع در اعطای مجوز‌های لازم برای ایجاد تأسیسات گردشگری در سطح استان از اولویت‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • شمارش معکوس نابودی اشغالگران صهیونیست آغاز شده است
  • شمارش معکوس نابودی اشغالگران صهیونیست، آغاز شده است
  • موافقت با ۱۴ طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • تخمین سطح زیرکشت ۱۳ محصول راهبردی کشاورزی کشور با استفاده از هوش مصنوعی
  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • صدور موافقت اصولی با اجرای ۲ طرح گردشگری در اردبیل
  • ۱۵ مجلد مجموعه آثار بقیع رونمایی شد
  • هفتمین نکوداشت روز شهرکرد با اجرای ۵۰ عنوان برنامه
  • کدام کشور با هوش مصنوعی بر خاورمیانه تسلط خواهد یافت؟
  • کاهش مشکلات خدمات حوزه حمل‌ونقل با استفاده از هوش مصنوعی