Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@11:39:00 GMT

آزمایش «دی ان ای» برای افشای راز ارتباط پنهانی!

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۱۵۴۷

زن جوان که متهم است هفت سال با پسرخاله شوهرش رابطه پنهانی داشته و از او فرزندی به دنیا آورده است، صبح دیروز در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز پای میز محاکمه ایستاد. در جلسه دادگاه شوهر این زن با نشان دادن برگه آزمایش «دی ان ای» به قضات گفت: پزشکان قانونی با این آزمایش فاش کردند که این بچه متعلق به من نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایران، ماجرای این رابطه پنهانی زمانی فاش شد که همسر مرد خیانتکار متوجه پیام‌های عاشقانه شوهرش با یکی از زنان فامیل شد و کار به درگیری کشید. پس از این ماجرا شوهر فریبا نیز به شباهت پسر ۷ ساله‌اش با پسرخاله خود مشکوک شد و به پزشکی قانونی رفت و کارشناسان پس از آزمایش دی ان‌ای اعلام کردند، این پسر بچه فرزندش نیست.

بدین ترتیب زن و مرد خیانتکار با شکایت همسران خود در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به ریاست قاضی قیومی و با حضور قاضی فیروزه‌ای رنجبر مستشار دادگاه پای میز محاکمه ایستادند.

در ابتدای جلسه زن جوان در جایگاه ایستاد و باطرح شکایت به دادرسان دادگاه گفت: من وشوهرم دو فرزند داریم و از زمانی که او وضعیت مالی‌اش بهتر شد احساس کردم روابط‌اش با من سرد شده تا اینکه به طور اتفاقی یک روز که از مسافرت برگشتیم متوجه پیام‌های عاشقانه شوهرم با زن پسرخاله‌اش شدم درحالی که بشدت شوکه شده بودم بعد از مدتی متوجه شدم او برای این زن خودرو خریده و از درآمد ماهیانه‌اش به او پول می‌دهد. تصمیم گرفتم موضوع را با شوهر فریبا درمیان بگذارم. آنگاه فریبا در برابر قضات ایستاد و با انکار رابطه پنهانی‌اش گفت: حرف‌های این زن را قبول ندارم و من هیچ رابطه‌ای با شوهر او نداشتم.

مدتی قبل بین من و شوهرم اختلاف پیش آمده بود و من از پسرخاله او خواستم که بین ما میانجیگری کند. درباره آزمایش پزشکی هم مطمئنم اشتباهی رخ داده است. سپس مرد جوانی که متهم به داشتن رابطه پنهانی بود به قضات گفت: همسر من دچار توهم شده است من هیچ رابطه‌ای با این زن نداشته‌ام. قضات دادگاه برای بررسی بیشتر این پرونده دستور انجام آزمایش دوباره از پسر ۷ ساله را صادر کردند تا با تکمیل تحقیقات حکم لازم در این پرونده صادر شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا آلودگی هوا محسن پورسیدآقایی مسعود سلیمانی طرح ملی مسکن مجید بهرامی حمید شهریاری زهرا امیرابراهیمی آزمایش دی ان ای ارتباط پنهانی افشا راز انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا آلودگی هوا محسن پورسیدآقایی مسعود سلیمانی طرح ملی مسکن مجید بهرامی حمید شهریاری زهرا امیرابراهیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۱۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدستی مرد و زن برای قتل شوهر

همشهری آنلاین - حوادث : به نقل از رسانه‌های هند، ۷ آوریل ۲۰۲۴ حدود ساعت ۰۳:۰۰ بامداد پلیس ایالت جامو، در جریان تصادف جاده‌ای قرار گرفت. در این حادثه فردی به نام نارش چاندر جان خود را از دست داده است. در جریان این گزارش، پلیس متوجه شد که بعد از تصادف مصدوم را به بیمارستان گاندی منتقل کردند، اما او قبل از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داده بود. بنابراین یک افسر تحقیق عازم بیمارستان شد تا از همسر نارش و سایر شاهدان درباره این حادثه تحقیقاتی به عمل آورد. جسد وی نیز به پزشکی قانونی منتقل شد.

در تحقیقات بعدی پلیس مشخص شد که اظهارات، شالو دیوی، همسر نارش به طرز مشکوکی گمراه‌کننده و ضد و نقیض است، به همین دلیل پلیس به این حادثه مشکوک و تحقیقات را از سر گرفت. در روند تحقیقات پلیس متوجه شد که فردی به نام بهانو پارتاپ که در محل جنایت نیز حضور داشته است.

پلیس بار دیگر از زن جوان بازجویی کرد. شالو در بازجویی‌ها اعترف کرد که مدتی بود با فردی به نام بهانو پارتاپ وارد رابطه پنهانی شده بود. بعد از مدتی که از این رابطه گذشت، تصمیم گرفتیم با برنامه‌ریزی و صحنه‌سازی نارش را به قتل برسانیم. بنابراین در عصر یکشنبه ۶ آوریل ۲۰۲۴ ، نارش را به مکان متروکه‌ای در منطقه سئورا کشاندم و بهانو با یک خودرو با سرعت خیلی زیاد با او تصادف کرد. وقتی مطمئن شدیم که او دیگر نفس نمی‌کشد او را به بیمارستان بردیم و وانمود کردیم که با یک خودرو تصادف کرده است.

از آنجایی که بهانو به عنوان کارآموز در بیمارستان گاندی ناگار کار می کرد، توانستیم پرونده‌سازی کنیم و مرگ را به عنوان یک تصادف جاده ای به تصویر بکشیم. با این اعترافات شالو و بهانو دستگیر شدند.
تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد و این دو به زودی محاکمه خواهند شد.

کد خبر 846410 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها هند حوادث جهان قتل - قاتل

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • «س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد
  • تتلو؛ این‌بار مثل قبل نبود!
  • این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد
  • متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر کرمان ۸۴ روز است
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است
  • همدستی مرد و زن برای قتل شوهر
  • جنجال رابطه جنسی عجیب مرد انگلیسی در بیمارستان!
  • مذاکره پنهانی باشگاه پولدار لیگ برتری با ستاره‌های پرسپولیس | خطر بزرگ مهاجرت ستاره‌ها از قرمزهای پایتخت
  • رابطه جنسی مرد انگلیسی با اجساد